Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Apropos Lotus Omega eller Lotus Carlton som de sier på de britiske øyer. Gode gamle Tiff Neddel har selvfølgelig også testet bilen. Jeg ville nok heller ha satset på en Alpina E34 B10 Biturbo... ja til og med en Mercedes-Benz W124 500E hvis jeg var i markedet for en bil som dette, men du verden som Opel overrasket da de kom med dette monsteret... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja folk er forskjellig,men jeg hadde med letthet kunne hatt en Lotus og da hadde jeg personlig gitt blaffen i hva diverse tester sa om bilen eller ikke.;).

Og vil vel si at en Lotus virker mer sportslig i karosseriet kontra en skjermutbyggd 124 med v8 fra den tiden.Selv om jeg liker alt spesiellt fra den tiden.

Uansett alt av biler som ble laget i den tiden var jo spesielt og mye tøft.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

124 er litt traust, jeg liker de, men litt traust! Har aldri kjørt 124 med åtter, men det er litt traust allikevel! E60 AMG hadde vært noe, men synes BMW appellerer mer til meg i dette segmentet. Etter helgens motorsykkelturer har jeg vel mer eller mindre tenkt at rask bil ikke er viktig i det heletatt. Går Merca igjennom EU i 2016 eller får noen enkle feil, så beholder jeg den enda en periode sålenge min kommende arbeidsgiver aldri får se den!

Dette er jo alltids usikkert, drømmen om en E24 står fremdeles sterkt.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt følgende biler i nevnte rekkefølge:

 

Alpina E34 B10 Biturbo

BMW E34 M5

Mercedes-Benz W124 500E/E500

 

Jeg hadde også valgt følgende mer eller mindre samtidige biler i nevnte rekkefølge før jeg hadde kjøpt en Lotus Omega:

 

Porsche 928 GTS

Mercedes-Benz R129 AMG (samtlige varianter)

Audi RS2 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt følgende:

E34 Alpina B10 Biturbo (hadde egentelig valgt den fremfor det meste på fire hjul)

E34 M5

Lotus Omega

500E kommer langt bak på min liste egentlig, har aldri likt W124 og synes det finnes langt mere spennende modeller som f eks RS2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det heller enkelt for min del.Bmw og Opel alt annet er igrunn ikke så interresant.:)

Eller det vil si,jo det er mange kult biler som f.eks Mercedes 320 ce og div vag som kunne vært gøy og ha.Men jeg vet at hadde jeg hatt noe ekstra,hadde jeg landet på de øverste.Liksom det jeg brenner for.Kjedelig hvis alle var like. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...