e30_joakim Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Havregryn blandet med kesam vanilje yougert pluss 2 egg, da blir det bra trøkk på trening i dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 and here we og again... Knekkebrød med ost og salami <3 Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 and here we og again... Knekkebrød med ost og salami <3 here we go again? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Noen som vet lakkode på dunkelblå 5serie? Har ikke tid til å søke det opp nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Grovbrød med blåbærsyltetøy og ett stort glass melk, nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Ei banan,pepsimax og avsluttet med kaffi. Da blir det nok bra trøkk på toalettet senere idag tenker jeg Merrushe, Kvasi, Nytern og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Dunkelblau er vel en Mercedes farge? ______________________ Til lunch vil jeg ha en pizza med ekstra ost og kjøtt, champignon og løk... og iskald glasscola....Men jeg vet det ikke blir noe av... men jeg kan drømme <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 here we go again?Treningsprat! Ble to brødskiver med salami og en kopp kruttsterk First Price pulverkaffe!Om 45 min blir det fire til! Ingen trening Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Treningsprat! Ble to brødskiver med salami og en kopp kruttsterk First Price pulverkaffe! Om 45 min blir det fire til! Ingen trening Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Treningsprat er ok så lenge det ikke går for langt. Trener vær dag så samt jeg ikke skal noe. Stor innterese for bodybuilding og bil, men hater når folk sitter og drikker alkohol og eter kebab på fester og snakker om trening fra når festen begynner og til vi drar fra byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 e30_joakim, hermanoo90, wicky124 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Kebab <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Kebab <3 Er godt det, men kun på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hørt at det er godt på tirsdager også ... Sent from my iPhone using Tapatalk wicky124, e30_joakim, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Noen som vet hva jeg kan gjøre med hullet på CSL-fangeren min? Ser ut som det mangler noe der.. Er 4 skruehull som jeg ikke helt forstår meningen med. Ser jo bare teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Er det ikke der lufteventilen skal monteres eller no? Anbefaler at du monterer tåkelys der!!! Sånn svær hella fjernlys!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg