awt Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Bortsett fra BSU så er den beste sparingen nedbetaling av lån. hermanoo90 og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Jeg sparer på sparingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Sparing er ikke oppskrytt. Utrolig deilig og lurt å ha en slant eller noen hundre i bakhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Jeg er altfor dårlig til å spare.. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Jeg cashet ut 600' når jeg kjøpte huset mitt i fjor. Jeg er 24, og alt sammen var spart selv Sparing er veldig viktig å få en rutine på, slik at man kan spare en krone eller to, så man alltid har noe i bakhånd Hvis jeg ikke hadde vært flink til det selv, så hadde jeg endt opp som et par av kompisene mine som måtte låne penger av foreldre til å kjøpe bolig, og betaler i faste utgifter i mnd ca 90% av lønna si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Sparing er overhode ikke oppskrytt, det er deilig å vite at du har penger i bakhånd om noe skulle skje. Jeg sparer på BSU, en konto kun til reising, en bufferkonto og det jeg kaller "bilsparing" som går til drømmebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Skulle skifte klosser på en mb idag... Der er en splint som holder klossene på plass. Er dette en universell splint eller kun til mb? None som Vet? Den var desverre rusten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Denne kan bli relativt populær etterhvert Kjenner igjen bilen hvertfall. https://www.youtube.com/watch?v=nlBi56UEYic Skamrå film! Litt synd at det er på offentlig vei, men det er vel en del av det som gjør den såpass god Hvilken motor er det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Skulle skifte klosser på en mb idag... Der er en splint som holder klossene på plass. Er dette en universell splint eller kun til mb? None som Vet? Den var desverre rusten. Jeg innbiller meg at så lenge du finner noen splinter som er tilnærmet like, så kan du bruke disse. Oppgaven til splinten er jo bare å holde klossene nogenlunde i ro, slik at de ikke faller ut eller forårsaker vibrasjoner under nedbremsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Skamrå film! Litt synd at det er på offentlig vei, men det er vel en del av det som gjør den såpass god Hvilken motor er det i den? Original S38B38 fra E34 M5 Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Splintene får du vel på biltema... Dette "korset" du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Jeg er heldig som har klart og spare såpass mye som jeg har gjort, hadde aldri klart det uten og arve litt penger men det er utrolig godt og tenke på at hvis man har litt rutine så kan man kjøpe hus før man er 30.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Kommer jo an på hvor i landet du skal kjøpe det. Bor i Buskerud, og kjøpte enebolig selv i en alder av 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Splintene får du vel på biltema... Dette "korset" du mener? Tipper det er de to pinnene som holder klossene på plass. De bankes ut med dor og hammer ved klossebytte, og bankes på plass igjen ved montering Korset reduserer vibrasjon og sjingring i klossene som fører til fæl piping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Noen her som har hatt mellomtung på 18 års dagen? Ville dere gjort det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg