Fredrik Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Knipset denne gromme parkeringen her i dag. Det verste var at det var en gjeng unge menn i 18-19-årsalderen. Burde ikke fått førerkortet når man er såpass evneveik bak spakene... Fail.JPG Jeg tror at de kan bedre, men at poenget er å demonstrere for alle andre at de er så tøffe at de ikke behøver å følge reglene (alternativt så gir de bare f...). Vi har den samme typen her i Danmark også og de liker f.eks å kjøre mot enveiskjøringer eller inn i gågatene... sånn bare for å provosere samt se på folks reaksjoner. De får den oppmerksomheten de vil ha og er vekk før politiet kommer. At politiet finner idiotene et par timer senere er ikke så viktig iom. at dette er et annet sted og en annen situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Kort fortalt, kjøpte endeledd av Koed, ble ødelagt rett etter montering, får nytt igjen av koed nå, blir dei feil av meg og spør om "støtte" til ny verkstad time da? Blir jo en 1500kr ekstra pga Koed sender meg noe som blir ødelagt rett etter montering... Bilen skal egentlig inn imorgen men har ikke fått delene idag så kan vell bare glømme det.... Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Kort fortalt, kjøpte endeledd av Koed, ble ødelagt rett etter montering, får nytt igjen av koed nå, blir dei feil av meg og spør om "støtte" til ny verkstad time da? Blir jo en 1500kr ekstra pga Koed sender meg noe som blir ødelagt rett etter montering... Bilen skal egentlig inn imorgen men har ikke fått delene idag så kan vell bare glømme det.... Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Det trur eg du kan glømme.. Eg prøvde meg på bytte av girkasse også, har hatt 2 defekte kasser fra koed, får kun dekket selve girkassen. Det hadde blitt jævli dyrt viss eg ikkje hadde gjort det sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Det trur eg du kan glømme.. Eg prøvde meg på bytte av girkasse også, har hatt 2 defekte kasser fra koed, får kun dekket selve girkassen. Det hadde blitt jævli dyrt viss eg ikkje hadde gjort det sjøl Ja tror egentlig det jeg og:p .. Ny hjulatillingkontroll må jeg også ha.. Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Jepp, men er ganske sikker på at det skal passe. Er vel bare å vente! Takker for innvendinger! Det er jo enkelte som kjøper feil diff, og det er gjerne ikke like kult... Haha, du altså.. Fikset seg da, skiftet flenser/stikkakslinger og alt er velstand nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Har dem ikke viktigere ting å gjøre ?????? Hva driver dem med ? måler hullet på eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 http://www.liveleak.com/view?i=86d_1400119863http://www.liveleak.com/view?i=fa4_1400094946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48423155&editAd=true BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Hvis jeg ikke husker helt feil fikk familien bak den svenske Mercedes-Benz forhandleren Philipson i Malmø (som også står for importen av Mercedes-Benz til Sverige) tidlig på 90-tallet dødstrusler av samme årsak fordi de plutselig senket prisene temmelig dramatisk fra den ene dagen til den andre. Slikt skal man selvfølgelig ta sterkt avstand fra, men at folk ble kraftig forbannet når de hadde betalt opp mot 100K (over 250K i dagens kontekst overført til norske forhold) for mye for en bil er forståelig. Lavere bilavgifter må, som du påpeker, innføres i etapper for å virke rettferdig. Og hva hadde skjedd med nybilsalget i det øyeblikket det ble presentert en plan for nedtrapping i avgiftene? Tror det hadde blitt mange arbeidsledige bilselgere.. Jeg vil ikke ha M-pakken, for jeg vil verken ha M-rattet, betale 10.000 kr. ekstra for sort bil (kun Alpinahvit er standard) eller betale 18.500 kr. for skinninteriør som jeg ikke liker helt. Det blir feil å tenke i så stor grad på annenhåndsverdien, skal man først betale hundretusener så får man kjøpe noe man digger 100%. Jeg vil ha NaviPro, parkeringssensorer, xenon-lys o.l. som bruktbilkjøpere ønsker, så det er ikke noe jeg gidder å tenke mer på i forbindelse med salg. Edit: Dessuten, M-merker på en 316i blir sååååå feil i min bok! Det blir feil å kjøpe utstyr til bilen bare på grunn av annenhåndsverdien når man ikke ønsker å ha det selv. Å blåse mange hundre lapper på en bil med en utstyrspakke man ikke vil ha er ganske idiotisk. Hvis man skal ha seg bil med komprimisser på utstyrsfronten så kjøper man brukt. Stå på krava, ikke hør på idiotene. Nå er det så absolutt ikke meningen å kverrulere her, men: Jeg sliter litt med å forstå dette, du liker ikke skinnsetene som følger med i M-pakken, men du liker de samme skinnsetene når de ikke er i M-pakken? Barn sitter forøvrig i egne barneseter til de er ganske gamle nå, så sannsynligheten for at de griser i setene er ikke så veldig stor, men jeg hadde gått for skinn selv også, da jeg liker det bedre. Ellers er jeg enig med hermanoo90, dette handler ikke om plastikk men hele identiten til bilen. Alt fra sort taktrekk til penere felger. Alt fra sportsligere bil til små detaljer her og der. Har du barn selv? I så fall er jeg overrasket over påstanden din om at det ikke blir gris i setene når ungene sitter i barnestol. For det er irrelevant Og igjen, hvorfor skal han kjøpe bilen med utstyr som han ikke vil ha? Skal du fortelle han hva han liker? Unge menn i 18 årsalderen i en gammal Polo? bare bilvalget vitner om at her har vi ingen interesse av hverken bil eller bilkjøring. Noe parkeringen også vitner om Er ikke det litt ironisk fra en som ikke har sportsseter i 325'en sin? Vegard welle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Har du barn selv? I så fall er jeg overrasket over påstanden din om at det ikke blir gris i setene når ungene sitter i barnestol. For det er irrelevant Og igjen, hvorfor skal han kjøpe bilen med utstyr som han ikke vil ha? Skal du fortelle han hva han liker? Ja jeg har to, og det blir minimalt med gris i bilens seter. Det blir derimot endel gris i barnestolene de sitter i, samt i teppene/trekkene som ligger under barnestolene. Jeg har ikke bedt ham om å kjøpe noe han ikke vil ha, og jeg har heller ikke fortalt hva han liker. Jeg skrev kun at jeg selv aldri ville kjøpt en slik bil uten M-pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Hvordan er Google Map app'en for iPhone i forhold til Nokias Windows Phone GPS. Jeg leser mye fint om Google Map, men er den dyr i bruk når man er i utlandet? Nokias alternativ er gratis iom. at man på forhånd laster inn hele kart av f.eks Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Man kan forhåndslaste kart i den nyeste versjonen av Google Maps også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Man kan forhåndslaste kart i den nyeste versjonen av Google Maps også Korleis??? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Det blir feil å kjøpe utstyr til bilen bare på grunn av annenhåndsverdien når man ikke ønsker å ha det selv. Å blåse mange hundre lapper på en bil med en utstyrspakke man ikke vil ha er ganske idiotisk. Hvis man skal ha seg bil med komprimisser på utstyrsfronten så kjøper man brukt. Stå på krava, ikke hør på idiotene. Ingen poeng i å kalle dem for idioter av grunn Bare litt uforståelig å velge noe annet enn man liker når man bestiller ny bil. Den vil jo ikke være helt ribba for ekstrautstyr (navi, xenon, PDC, skinn etc. som nevnt) så det vil neppe bli en krise ved salg om noen år uansett. Jeg har ikke bedt ham om å kjøpe noe han ikke vil ha, og jeg har heller ikke fortalt hva han liker. Jeg skrev kun at jeg selv aldri ville kjøpt en slik bil uten M-pakke. Ingen stress Bare sunt med innspill. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Ingen poeng i å kalle dem for idioter av grunn Bare litt uforståelig å velge noe annet enn man liker når man bestiller ny bil. Den vil jo ikke være helt ribba for ekstrautstyr (navi, xenon, PDC, skinn etc. som nevnt) så det vil neppe bli en krise ved salg om noen år uansett. Ingen stress Bare sunt med innspill. Lurer på hva de tenkte på i 99 da de bestilte en spillter ny E46 316 uten noe ekstrautstyr. Forrige bilen min hadde ikke engang koppholder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg