Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde et lite øyeblikk at det var snakk om Frode sin 335, helt til jeg spurte kjerringen om årsmodell. Hehe

Sitat fra ba.no, etter teknisk kontroll:

"Den avskiltede bilen, en BMW fra slutten av 1990-tallet var så ombygd og senket at den ikke var godkjent hos veivesenet, likevel kjørte den rundt i Os fredag.

– Bilen var trafikkfarlig å kjøre med. Den var ekstremt ombygd og skamsenket. Den var bare syv centimeter over bakken, hvilket betyr at den må kjøres på skrå eller på annen måte lirke seg over fartsdumper. Senkefjærer var justert så langt ned at bilen ikke hadde noen fjæring og hadde for lav bakkeklaring. Den blir en fare for andre bilister, sier Drange.

Bileieren, en ung mann, skal nylig ha kjøpt bilen.

– Han var nok fortvilet over situasjonen, men vi fulgte ham hjem med bilen slik at den slapp å stå igjen midt i Os sentrum. Han ga uttrykk for at han var fornøyd med hjelpen han fikk, tross alt, sier Drange.

For at BMW-en skal bli godkjent igjen, må den bygges tilbake til en stand som gjør at vegvesenet godkjenner den."

Trodde forøvrig 7cm bakkeklaring var det nye (laveste) kravet :P

Skrevet

Trodde et lite øyeblikk at det var snakk om Frode sin 335, helt til jeg spurte kjerringen om årsmodell. Hehe

Sitat fra ba.no, etter teknisk kontroll:

"Den avskiltede bilen, en BMW fra slutten av 1990-tallet var så ombygd og senket at den ikke var godkjent hos veivesenet, likevel kjørte den rundt i Os fredag.

– Bilen var trafikkfarlig å kjøre med. Den var ekstremt ombygd og skamsenket. Den var bare syv centimeter over bakken, hvilket betyr at den må kjøres på skrå eller på annen måte lirke seg over fartsdumper. Senkefjærer var justert så langt ned at bilen ikke hadde noen fjæring og hadde for lav bakkeklaring. Den blir en fare for andre bilister, sier Drange.

Bileieren, en ung mann, skal nylig ha kjøpt bilen.

– Han var nok fortvilet over situasjonen, men vi fulgte ham hjem med bilen slik at den slapp å stå igjen midt i Os sentrum. Han ga uttrykk for at han var fornøyd med hjelpen han fikk, tross alt, sier Drange.

For at BMW-en skal bli godkjent igjen, må den bygges tilbake til en stand som gjør at vegvesenet godkjenner den."

Trodde forøvrig 7cm bakkeklaring var det nye (laveste) kravet :P

Ja lurer fælt på hvem dette var sin bil :P  7cm hørtes ikke ut som så forferdelig lite klaring da? Ser jo av og til biler som nesten subber nedi på flat vei :mrgreen:   Kan ikke helt se hvorfor det skal være så farlig for andre billister forresten #-o

Skrevet

#kjeibenaetterendagpågatebil vært kos på gatebil, ble en tidlig slutt for Aven auto gutta tror jeg det er jo litt synd da jeg hadde lyst til å se mer av den E30n.

Men ellers var det mye bra bil og kjøring, noe dårlig også. Bla en ganske så original Volvo 740.. hadde vel ingenting på bana der og gjøre. Men det var også en BMW M6 hvordan i huleste tørr man å ligge breit sammen med andre på bana? Og parkere i sandfella :)

Skrevet

Gratulerer med ny bil. Selv om det er feil motor :P

Gratulerer med 5 serie. Enig med Sjøbuse på motor ;-)

Hehe, hjertelig takk gutter :D Jeg skal slå dere på forbruk og rekkevidde :P

Gratulerer med grom kjærre, og motor  :)

Takker for det Kvasi :D

Skrevet

Noen som vet hvem som eier en Svart E30 med xxr felger typ 15 /16 tommere var på gatebil? Finnes det noe info / logg på den på nett? Mange eika xxr felger, små sølvgrå. 

Skrevet

Ja lurer fælt på hvem dette var sin bil :P  7cm hørtes ikke ut som så forferdelig lite klaring da? Ser jo av og til biler som nesten subber nedi på flat vei :mrgreen:   Kan ikke helt se hvorfor det skal være så farlig for andre billister forresten #-o

Dersom det er slik som det står i annonsen mtp ingen fjæringsvei snakker jo man rimelig greit økt bremselengde foreksempel.

Skrevet

Hadde tilogmed tatt frem litt penger til denne karen, men han bare traska videre uten så mye som å ense meg.

Du må ikke gi penger til tiggere!

Sigøynerne har forurenset og ødelagt Oslo m/omegn - det sitter søppelfolk på hvert eneste hjørne. Dette er organisert kriminalitet, og det er like ille som å gi penger til italiensk og øst-europeisk mafia. Jeg blir så provosert og oppgitt av nordmenn som gir penger til disse parasittene.

Skrevet

Hepp heyy.... 316: bytta profilbilde? :o

Jeg liker ikke at folk bytter profilbilde her...

Har hatt samme siden jeg laget meg bruker her...

Skrevet

Jeg liker ikke at folk bytter profilbilde her...

Har hatt samme siden jeg laget meg bruker her...

Enig med deg der! Har også hatt samme bilde :) ikke det at jeg har vært her i så voldsomt mange år da men :P haha

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...