Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kompis ringte og avtalte kjøp av (grom) Audi A6 fra Fana Bilforretning. Sendte skriftlig bekreftelse på at han skulle ha bilen, sånn at de satte den av til tirsdag, da skulle han reise vestover. Så solgte selgeren bilen likevel.

Useriøse nisser!

Akkurat den type bil er sjelden i tillegg (2.7 Biturbo Quattro med manuell og Recaro, 2003 modell) så han må vente lenge til han finner slik bil igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Matta! ;)

Fyy faen for en syk konsert, beste Metallica konserten jeg har vert på :D noen andre som var der?

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

 

Var på min første på Valle, og jeg var vel mest av alt skuffet.

Metallica er best på CD.

 

(Og konsert på Valle med 40.000 mennesker er faenmeg håpløst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på min første på Valle, og jeg var vel mest av alt skuffet.

Metallica er best på CD.

(Og konsert på Valle med 40.000 mennesker er faenmeg håpløst)

Hæh? Hva er problemet?

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica nytes best med en kald en og stereoanlegget dundrende i brystet :) Det er få band som gir meg lysten til å dra på konsert, og det er et fåtalls norske band, ZZ Top og Stones. Vallhall er vel ikke det verste stedet å dra på konsert!

 

Telenor Arena og Spektrum har akustikk som et bøttekott! Det er få musikkinteresserte jeg snakker med som ikke påpeker at lyden er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte faktisk på Metallica live hjemme hos meg på Hasle (3 km?). Den lyden sprer seg faen meg flere km.

 

Kult når jeg kan sitte på balkongen og spise mat og høre livekonserter i bakgrunnen av de største artistene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90 - dette er en artikkel for deg ;) 

 

http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=30098

Ojsann, mange takk for flott link :D Godt å se at det ikke bare er meg som setter pris på en gammel 520, artig at jeg kjenner meg igjen i veldig mye av det som står der. Ser ut til at vi ga det samme for bilene også, ikke ofte det sammenliknet med biler i utlandet ;)

Etter å ha lest den artikkelen der så kjenner jeg at jeg vil ut å kjøre meg en tur i "originalwagen" etterpå, har kun kjørt F10 de siste dagene så nå må jeg ha litt E34 tid 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh? Hva er problemet?

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

 

1. De åpner med Battery, Puppets og Sanitarium. Det var 15 minutter ståpels, og så ble det bare kjipere frem til Orion og One.

2. Vi havnet på en dårlig plass.

3. Det var null sceneshow, og gutta leverte ikke sin beste dag på jobb.

4. Jeg hadde forventet mer, både i show, overganger, lek og gøy. Det virket som de bare trasket gjennom det for å få det unnagjort og komme seg videre. 32 millioner i billettinntekter ga showet, og da forventer man litt mer trøkk for penga.

5. Siste gang dama gikk for å kjøpe øl brukte hun 45 min gjennom køa. Så snart man har kjøpt øl så må man bare stille seg bakerst igjen, og håpe på at man kommer frem igjen før man har drukket opp den man kjøpte.

 

Jeg gleda meg som faen, og det sto ikke i stil med forventningene. Og det er tydelig at det var en "subjektiv" konsert, siden anmeldelsene spriker fra 3-5 på terningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...