Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt av en opplevelse og sitte på i en skyline som kjører litt friskt.
Sitte på venstre side uten styring = :whut:

Skrevet

Om drøyt en måned er det avreisedato for en aldri så liten roadtrip! Siste eksamen om to dager, så blir fokuset å klargjøre Mercedesen 100% for tur, backupløsning av backupløsninger skal legges til rette. Alle oljer skal skiftes, typiske servicedeler kjøpes inn og bringes med. Vogna skal få brent ut all sot ved å tilbakelegge 5200km, mesteparten på tyske autobahn marsjfarten er lagt opp til å være 130km/t@3000rpm(rpm.maks @5200rpm).

Tenkte jeg skulle skrive litt og fortelle litt om turen i etterkant, men jeg kan jo røpe litt om destinasjonen :P

Denne formen for film er blitt en veldig populær måte å promotere turistmål på visstnok, og hele byen omtrent er med på dette stuntet. Etter hva jeg har hørt er menneskene i denne byen nokså sammensveiset.. Ser ratt så koselig ut :P

Skrevet

Fredrik 90: Ingen kjøper Skyline GT-R for å drifte, tvert i mot!! :weirdwalkingthing: Synonymet til GT-R er grep, for å si det sånn...

Men hva er egentelig forskjellen på denne og f eks en E36 M3 3,2? Da tenker jeg på utrimma biler

Skrevet

defekt sensor i håndtaket på førersia til comfort access'n på e92'n ser det ut som :P for den fungerer på passasjer siden. Ringe å syte til forhandler i morgen da.. :)

btw fredrik90, er min bil og uten swirl flaps? mener jeg har lest noe at dem med manuell gir er uten? din var jo uten mener jeg å ha lest.

Skrevet

Men hva er egentelig forskjellen på denne og f eks en E36 M3 3,2? Da tenker jeg på utrimma biler

M3: Bakhjulstrekk og laget for sidelengs moro

R32: Egentlig en racingbil for vei, med firehjulstrekk, laget for å spise opp svinger

R32 var så kapabel i sin tid at den ble rett og slett bannet fra enkelte løp fordi den bilen vant alt.

Skrevet

Din er uten. Har dog ikke noe med manuell å gjøre.

så bra :) er vell alderen da? 

forresten, du kunne vell ikke sendt meg en pm om chip og div på den her?

Skrevet

M3: Bakhjulstrekk og laget for sidelengs moro

R32: Egentlig en racingbil for vei, med firehjulstrekk, laget for å spise opp svinger

R32 var så kapabel i sin tid at den ble rett og slett bannet fra enkelte løp fordi den bilen vant alt.

aah, den har firehjulsdrift ja :) Men M3 er jo ikke i bunn og grunn laget for sidelengs moro, det er jo en ren kjørebil det også :)

Er m3 laget for sidelengs moro?? Tull. Forskjellen på r32 å m3 er vel at m3 er komfort også :)

Iallfall så slo M3 ut Skyline i test hos både Auto Motor und Sport og Autocar da disse bilene var nye :)

Skrevet

Er m3 laget for sidelengs moro?? Tull. Forskjellen på r32 å m3 er vel at m3 er komfort også :)

Ja, antar at M3 er mer komfortabel og mer som en vanlig bil i praksis :)

Skrevet

Hvor finner jeg BMW EBA? en såkalt options installation manual.. Tusen takk på forhånd!

Skrevet

Ja, antar at M3 er mer komfortabel og mer som en vanlig bil i praksis :)

Skyline R34 har alltid vært drømmebilen, tenk så moro å ha en sånn som bruksbil og en M3 som banebil... :D

Skrevet

Det er litt av en opplevelse og sitte på i en skyline som kjører litt friskt.

Sitte på venstre side uten styring = :whut:

Var engang passasjer i en meget sprek impreza, hvor jeg sa ifra om det var klart å kjøre forbi. Som du sier, en spesiell opplevelse :)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...