Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Om drøyt en måned er det avreisedato for en aldri så liten roadtrip! Siste eksamen om to dager, så blir fokuset å klargjøre Mercedesen 100% for tur, backupløsning av backupløsninger skal legges til rette. Alle oljer skal skiftes, typiske servicedeler kjøpes inn og bringes med. Vogna skal få brent ut all sot ved å tilbakelegge 5200km, mesteparten på tyske autobahn marsjfarten er lagt opp til å være 130km/t@3000rpm(rpm.maks @5200rpm).

Tenkte jeg skulle skrive litt og fortelle litt om turen i etterkant, men jeg kan jo røpe litt om destinasjonen :P

Denne formen for film er blitt en veldig populær måte å promotere turistmål på visstnok, og hele byen omtrent er med på dette stuntet. Etter hva jeg har hørt er menneskene i denne byen nokså sammensveiset.. Ser ratt så koselig ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90: Ingen kjøper Skyline GT-R for å drifte, tvert i mot!! :weirdwalkingthing: Synonymet til GT-R er grep, for å si det sånn...

Men hva er egentelig forskjellen på denne og f eks en E36 M3 3,2? Da tenker jeg på utrimma biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

defekt sensor i håndtaket på førersia til comfort access'n på e92'n ser det ut som :P for den fungerer på passasjer siden. Ringe å syte til forhandler i morgen da.. :)

btw fredrik90, er min bil og uten swirl flaps? mener jeg har lest noe at dem med manuell gir er uten? din var jo uten mener jeg å ha lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er egentelig forskjellen på denne og f eks en E36 M3 3,2? Da tenker jeg på utrimma biler

M3: Bakhjulstrekk og laget for sidelengs moro

R32: Egentlig en racingbil for vei, med firehjulstrekk, laget for å spise opp svinger

R32 var så kapabel i sin tid at den ble rett og slett bannet fra enkelte løp fordi den bilen vant alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3: Bakhjulstrekk og laget for sidelengs moro

R32: Egentlig en racingbil for vei, med firehjulstrekk, laget for å spise opp svinger

R32 var så kapabel i sin tid at den ble rett og slett bannet fra enkelte løp fordi den bilen vant alt.

aah, den har firehjulsdrift ja :) Men M3 er jo ikke i bunn og grunn laget for sidelengs moro, det er jo en ren kjørebil det også :)

Er m3 laget for sidelengs moro?? Tull. Forskjellen på r32 å m3 er vel at m3 er komfort også :)

Iallfall så slo M3 ut Skyline i test hos både Auto Motor und Sport og Autocar da disse bilene var nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt av en opplevelse og sitte på i en skyline som kjører litt friskt.

Sitte på venstre side uten styring = :whut:

Var engang passasjer i en meget sprek impreza, hvor jeg sa ifra om det var klart å kjøre forbi. Som du sier, en spesiell opplevelse :)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...