majuz Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Det er litt av en opplevelse og sitte på i en skyline som kjører litt friskt.Sitte på venstre side uten styring = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Om drøyt en måned er det avreisedato for en aldri så liten roadtrip! Siste eksamen om to dager, så blir fokuset å klargjøre Mercedesen 100% for tur, backupløsning av backupløsninger skal legges til rette. Alle oljer skal skiftes, typiske servicedeler kjøpes inn og bringes med. Vogna skal få brent ut all sot ved å tilbakelegge 5200km, mesteparten på tyske autobahn marsjfarten er lagt opp til å være 130km/t@3000rpm(rpm.maks @5200rpm). Tenkte jeg skulle skrive litt og fortelle litt om turen i etterkant, men jeg kan jo røpe litt om destinasjonen Denne formen for film er blitt en veldig populær måte å promotere turistmål på visstnok, og hele byen omtrent er med på dette stuntet. Etter hva jeg har hørt er menneskene i denne byen nokså sammensveiset.. Ser ratt så koselig ut turbina10 og majuz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Fredrik 90: Ingen kjøper Skyline GT-R for å drifte, tvert i mot!! Synonymet til GT-R er grep, for å si det sånn... Men hva er egentelig forskjellen på denne og f eks en E36 M3 3,2? Da tenker jeg på utrimma biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 defekt sensor i håndtaket på førersia til comfort access'n på e92'n ser det ut som for den fungerer på passasjer siden. Ringe å syte til forhandler i morgen da.. btw fredrik90, er min bil og uten swirl flaps? mener jeg har lest noe at dem med manuell gir er uten? din var jo uten mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Din er uten. Har dog ikke noe med manuell å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Men hva er egentelig forskjellen på denne og f eks en E36 M3 3,2? Da tenker jeg på utrimma biler M3: Bakhjulstrekk og laget for sidelengs moro R32: Egentlig en racingbil for vei, med firehjulstrekk, laget for å spise opp svinger R32 var så kapabel i sin tid at den ble rett og slett bannet fra enkelte løp fordi den bilen vant alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=47738439&ref=stream&trel=ad Oh please. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Er m3 laget for sidelengs moro?? Tull. Forskjellen på r32 å m3 er vel at m3 er komfort også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Din er uten. Har dog ikke noe med manuell å gjøre. så bra er vell alderen da? forresten, du kunne vell ikke sendt meg en pm om chip og div på den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 M3: Bakhjulstrekk og laget for sidelengs moro R32: Egentlig en racingbil for vei, med firehjulstrekk, laget for å spise opp svinger R32 var så kapabel i sin tid at den ble rett og slett bannet fra enkelte løp fordi den bilen vant alt. aah, den har firehjulsdrift ja Men M3 er jo ikke i bunn og grunn laget for sidelengs moro, det er jo en ren kjørebil det også Er m3 laget for sidelengs moro?? Tull. Forskjellen på r32 å m3 er vel at m3 er komfort også Iallfall så slo M3 ut Skyline i test hos både Auto Motor und Sport og Autocar da disse bilene var nye turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Er m3 laget for sidelengs moro?? Tull. Forskjellen på r32 å m3 er vel at m3 er komfort også Ja, antar at M3 er mer komfortabel og mer som en vanlig bil i praksis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Hvor finner jeg BMW EBA? en såkalt options installation manual.. Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Ja, antar at M3 er mer komfortabel og mer som en vanlig bil i praksis Skyline R34 har alltid vært drømmebilen, tenk så moro å ha en sånn som bruksbil og en M3 som banebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Det er litt av en opplevelse og sitte på i en skyline som kjører litt friskt. Sitte på venstre side uten styring = Var engang passasjer i en meget sprek impreza, hvor jeg sa ifra om det var klart å kjøre forbi. Som du sier, en spesiell opplevelse Sent fra min C6903 via Tapatalk majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 E30 v12 twin turbo til salgs på finn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg