majuz Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Godt observert! Jeg syklet fra politiet med 4 tonn appelsiner i magevesken. Ser du forskjellen? http://www.dagbladet.no/2014/06/18/nyheter/politijakt/notteroy/scooter/dbtv/33899999/ adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Jeg tror både Erik95 og Fredrik 90 er fullstendig klar over hvorfor samtalen ble fjernet. Temaet kommer nok til å dukke opp 187 ganger til uansett. Erik95, Å skryte av at man har brutt loven er ikke greit hverken i tulletråden, i kirken, hos svigersen, eller noen andre steder. Visste ikke at du var så ømfintlig, da beklager jeg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Han gjør jo bare jobben sin, har ingenting med ømfintlighet å gjøre Fredrik, Shattered og majuz reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ikke jeg nei, men mange andre sikkert Einarsson, on 18 Jun 2014 - 17:23, said: Usikker på hvordan jeg skal fordele penger på bil/mc. Hvor mye hadde dere igjen etter dere hadde betalt for førstebilen deres (+ eventuell lapp?) Betalte rundt 90 for begge deler (fant ut litt etter at så dyr førstebil var dumt, selv om jeg kjente forrige eier godt!). Hadde spart en god stund, også, tror jaggu jeg satt igjen med 10 lapper etter mopeden også (ble betalt kontant) [] Bestemte meg for å gi maks 50 for den andre bilen min, og endte med en bil til 25, hvor salg av den første "dekket opp" dette (hadde en regning på 10 lapper på den før jeg solgte den) [] Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Han gjør jo bare jobben sin, har ingenting med ømfintlighet å gjøre Han gjør vel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Konge av Spania iår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Konge av Spania iår...Heia Chileee!Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Har du vært på båttur, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Jeg har fjernet dem. Skryt av å kjøre fra politi hører ikke hjemme her. Så fordi du personlig ikke liker fart og spenning sletter du helt legale innlegg. Da foreslår jeg at du sletter hele "hvor fort har du kjørt"-tråden siden 90% av innleggene omhandler kjøring i Norge. Jeg kan ikke skjønne at du skal slette slik bilprat, mens du lar ALL MULIG dritt flyte rundt i forumet. Det er jo faen meg småpreik og off-topic i enormt mange tråder som ikke blir gjort noe med. Er alle disse GIFene mer bil- og trafikkrelevant enn erfaringer med politiet? For en jævla idiot du er, Hafsmo. turbina10, HPVL, M|Fjeld og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Hvor ligger lojaliteten til moderatorene egentlig? Er det null forståelse å få for bilentusiasme og litt gassing her på berget? Skal ikke sende inn IP`en av folk som innrømmer å ha kjørt for fort til politiet heller da, når man først er i gang? Politiet er i de fleste tilfeller store rasshøl som skal pynte CV`en med forelegg og kvalm. Merkelig at man lar kebab-GIF`er og bleieprat nedsylte hele forumet, men når noen lufter litt prat om sportslig kjøring - nei vet du hva DET skal vi ikke ha noe av her inne! Kanskje man burde søke overgang til www.kvinneguiden.no ... turbina10, M|Fjeld, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ser ikke helt sammenhengen mellom å kjøre fra politiet og det å være bilentusiast. Er du misfornøyd med regelverket her til lands er det fint lite som hindrer deg fra å flytte til et annet land med mer liberale regler, at bimmers.no ønsker å holde innholdet på sin nettside på den riktige siden av loven ser jeg ingenting feil med. Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ser ikke helt sammenhengen mellom å kjøre fra politiet og det å være bilentusiast. Er du misfornøyd med regelverket her til lands er det fint lite som hindrer deg fra å flytte til et annet land med mer liberale regler, at bimmers.no ønsker å holde innholdet på sin nettside på den riktige siden av loven ser jeg ingenting feil med. Da må vi slette alle prosjekt-trådene til folk som ikke har godkjent senkesett, har montert kompressor, byttet motor, kjører ikke godkjent ombygd M3/M5 og mere til. Alle tekniske tråder som omhandler ettermontering av ulovlige/ikke godkjente deler uten papirer må slettes! Alle youtube-linker med grisekjøring må slettes! Bimmers er snart det nye Nord-Korea. Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Har ingenting med det å gjøre , det er forskjell på å oppfordre til ulovlig kjøring og å leke trafikkpoliti med KRAFTIG moderering av kjøreprat som i Norge uten unntak vil bety at man nå og da bryter fartsgrensen og dermed loven. Hva med alle de ulovlige byggene her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Ulovlige ombygginger gir mangellapp. Det gjør ikke uvettig kjøring, for så å stikke fra politiet når man blir tatt. Det handler mindre om det man har, enn det man gjør med det (være seg trimmet bil eller pumphagle) hanzhe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Så fordi du personlig ikke liker fart og spenning sletter du helt legale innlegg. Da foreslår jeg at du sletter hele "hvor fort har du kjørt"-tråden siden 90% av innleggene omhandler kjøring i Norge. Jeg kan ikke skjønne at du skal slette slik bilprat, mens du lar ALL MULIG dritt flyte rundt i forumet. Det er jo faen meg småpreik og off-topic i enormt mange tråder som ikke blir gjort noe med. Er alle disse GIFene mer bil- og trafikkrelevant enn erfaringer med politiet? For en jævla idiot du er, Hafsmo. Jeg kunne faktisk godt ha tenkt meg til å fjerne tråden du refererer til ja. Hvorfor i alle dager skulle en synes at det er greit å glorifisere det å kjøre galning blant folk? Har du et ønske om fart og spenning finnes der tilstrekkelig med arrangementer for slikt rundt om i landet. Det er ikke en unnskyldning for å risikere livet til deg selv og/eller medtraffikanter. Å skryte av at man har kjørt fra politiet i biljakt er et par hakk værre enn å legge ut en GIF av en kebab. Det er heller ikke det jeg i hovedsak definerer som en "erfaring med politiet". Nytern og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg