awt Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Ileggelse av straff for føring av motorvogn med konsentrasjon av alkohol eller annet berusende eller bedøvende middel i blodet til og med 0,5 promille eller tilsvarende eller til og med 0,25 milligram per liter luft i utåndingsluften, skal normalt ikke medføre tap av førerett, med mindre føreren har føreretten på prøve eller det foreligger skjerpende omstendigheter. Kilde: https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2003-12-19-1660 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Jepp, som igjen vil si maks 1 år Jaja, noen som bruker Viaplay på tablet her? Galaxy Tab 3 10"? Får ikke til å laste ned filmer... Programmet bare avslutter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Ble mistenkt for tyveri av en crosser natt til idag, det er såklart bare piss, men jeg vet hvem som gjorde det. politiet kom på døra mi og det var da fult kjør med avhør osv. også ransaket de bilen min, har de virkelig lov til det? hjalp jo veldig at mopedhjelmen til en kompis lå i bagasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Fikk dette bilde tilsendt for noen dager siden.. Et år siden jeg solgte bilen nå.. Har rammet inn bilde av den ved skrivebordsdisken min, så jeg kaster blikk bort på den hele tiden.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Fikk dette bilde tilsendt for noen dager siden.. Et år siden jeg solgte bilen nå.. Har rammet inn bilde av den ved skrivebordsdisken min, så jeg kaster blikk bort på den hele tiden.. Du skal ikke bare kjøpe den tilbake hvis han får den ferdig? For en vakker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Den er vel egentlig eksakt lik utenpå, men antar rust er påbegynt utbedret samt at den har fått en gjennomgang av bremserør og bensinrør. Dessverre ruster disse E12 baserte 6-seriene verre enn en Mercedes 210, så når det blir E24 nok en gang ønsker jeg meg en rød E28 basert 635Csi, er jeg en fri og frank ungkar fremdeles med sikker jobb og økonomi kanskje M635Csi? Jeg er litt vel usikker på hva fremtiden vil bringe, er BMW-sykkel som står i midt hodet om dagen, litt Porsche, litt MB, litt BMW Først og fremst må bacheloren gå i boks før etablering kan skje på alvor. Så gjelder det å jobbe på og sette seg overkommelige mål over flere år En ekkel tanke jeg også går med for tiden er hvor gammel en E24 dessverre vil være om en 10-15 års tid. Gamle E24n min fyller 40 år om ganske nøyaktig to år, holder seg faktisk bra, man kan bare tenke seg hva slags eventyr den har fått være med på! Min brors BMW som i mine øyne er i sin beste alder fyller 30 år i februar neste år(som forøvrig har god historikk fra første eier og til idag, solgt hos en lokal forhandler i nærheten ny til lensmannen den gang)! Var og så på biler hos forhandlere igår, så på blant annet Opel, RangeRover, BMW, Skoda og Mercedes. Dessverre tiltaler ikke en ny BMW meg på samme måte som MB. Det jeg forbinder med BMW er helt søkk vekk, jeg føler meg ikke hjemme i en slik. MB har jeg ikke et slikt forhold til, og går dermed ikke med slike tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Henrettes på stedet? Hørtes ikke hyggelig ut.Oisann! Ser det lurte seg en saftig skriveleif i innlegget, mente selvfølgelig hensettes Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Har ikke strøm i sigarettenneren, kan det være gåen sikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Var og så på biler hos forhandlere igår, så på blant annet Opel, RangeRover, BMW, Skoda og Mercedes. Dessverre tiltaler ikke en ny BMW meg på samme måte som MB. Det jeg forbinder med BMW er helt søkk vekk, jeg føler meg ikke hjemme i en slik. MB har jeg ikke et slikt forhold til, og går dermed ikke med slike tanker. Dette tror jeg er veldig inviduelt, jeg synes BMW er veldig flinke til å la det gå en rød tråd igjennom alle modellgenerasjonene sine. Nå har jeg både E34 og F10 og det overrasker meg hvor like disse bilene kan være i grunnkonstruksjonen, du har de samme grunnleggende kjøreegenskapene, løsningene og designtrekkene. F10en er nydelig å kjøre fordi det er en moderne bil, E34en er også nydelig å kjøre på sin gamle måte om du skjønner. De er begge komfortable biler men likevel tigthe og fine om du hiver de rundt noen svinger, på hver sin måte selvsagt. F10 er enkelt og greit en moderene E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Jeg forbinder BMW med en hylende M30 storsekser med instrumenter og betjening pakket rundt meg, en helt spesiell lukt av interiøret(finnes både i gamlebilen min, samt broderns), gorilla-sittestilling mens man jager rundt svingene med snerr fra eksos og varmen som oser opp gjennom girspakmansjetten Det kan også være stikk motsatt, 2. gir og tomgang mens man glir nedover befolkede gater i Oslo, og se bilen vekke interesse hos veldig mange. Kun den brummende sekseren kan være nok til å snu et hode. Følelsen av å sette seg ned i en gammel BMW er spesiell, man finner seg til rette raskt. Så fort man starter motoren og M30n med noe upresis motorstyring i forhold til nyere biler humper igang kommer smilet. Det er slike ting jeg digger så enormt med gamle BMWer, også har du "Shark-Nose" fenomentet som jeg elsker av design. Modeller fra E34 og utover blir for raffinert i gangen, litt snillere design(mye mer moderne selvsagt) har E34n helt klart. E36 synes jeg er litt kjedelig, E39 er enormt gode å kjøre, men jeg koser meg ikke enormt bak rattet på en likevel. Satte meg inn i en F10, god å sitte i, flott ratt, generelt en flott bil, men for meg er det ikke det som teller når det gjelder BMW. Det skal liksom være litt klassisk for at jeg skal like det. Merrushe og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 om jeg har en campingvogn med sorte skilt (typen man ikke kan kjøre på vei med) hva skal til for å få hvite skilt? er det bare møte opp med de sorte og si jeg skal ha hvite, betale årsavgift og så kommer skilt noen dager senere? eller må den vises? 1990mod forøvrig den er jo i systemet alt, bare med feil type skilt. så vet ikke helt jeg fant ikke noe om det på vegvesen.no se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Den må vel registreres som om den ikke er Norsk registrert fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Må vel betales mva etc på den også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Fikk dette bilde tilsendt for noen dager siden.. Et år siden jeg solgte bilen nå.. Har rammet inn bilde av den ved skrivebordsdisken min, så jeg kaster blikk bort på den hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 1. Lær deg multisitat. 2. Skal du sitere, kan du fjerne , så ikke innlegget ditt blir så jævlig svært 3. Hva med å skrive noe i innlegget ditt? (Erik95 altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg