adne95 Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Oppkast overalt på badet + våkner med trynet nedi alt sammen, og smelt ei dame på tjukka? Hørtes ut som at du har hatt det gøy. Hva slags øl drakk du med 5.3%? Neinei, det har jeg faktisk aldri opplevd har vert superdrita altfor mange ganger, våkna opp på badet klengende rundt dassen og mange andre sære plasser, men aldri med oppkast på meg sjøl, win! (Hvertfall ikke mitt eget :S) våkna liggende på magen på kjøkkenbenken hjemme med hue nedi vasken. Ett stk. imponert mor, får unnskylde meg med at d var i russetida.. ingen damer på tjukka heller, men ble kjent med ei fin ei, som jeg sikkert sjarmerte i senk mtp å full jeg var heheh Norrlands Guld heter det, kjøpte d av en polsk lastebilsjåfør som leverer råstoff på jobb ikke noe å rope hurra for, helt grei smak og veldig billig Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Shattered reagerte på dette 1
flonoen Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Drikke litt for å prøve det ut? Skulle man røykt litt for å prøve det ut? Satt et skudd heroin for å prøve det ut? Tatt litt ghb for å prøve det ut? Ser ikke helt poenget. Om man lever livet akkurat sånn man foretrekker det, uten alkohol i helgene eller litt på kvelden etter jobb, så er det helt fint, og eg spør aldri om noen ikke bare skal prøve det litt for å se om det kanskje er digg.. Eg røyker ikkje, og trur eg hadde sett litt dumt på den fyren som kunne funne på og spurt om eg ikkje ville prøve å røyke litt, for tenk om det er digg og noe eg kunne tenkt meg å gjort 15 ganger om dagen. Sikkert digg for de som røyker, men like digg for meg å ikke røyke. Synst det er digg med en øl på kvelden etter jobb, men Fredrik 90 synes sikkert det er digg med et glass vann med isbiter eller en flaskecola. Helt kurrant det. Skårholen, Fredrik 90, FredrikE24 og 5 andre reagerte på dette 8
Skårholen Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Det der var bra sagt flonoen, drikker ikke selv. Men mange kamerater av meg gjør det, jeg har drukket før og syns det ikke smaker veldig godt. Og å bli med på fest er ikke noe problem da fulle folk gjør og sier veldig mye rart / dumt. Men ser selv ikke helt poenget med å drikke da jeg har det like fint uten.
FredrikE24 Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 For meg er det å drikke seg full/drikke en god del en meget sjelden aktivitet. Fikk nok av det da man syntes slikt var spennende å gøy, opplevd utrolig mye på eventyr med kamerater som vi idag sitter og ler av. Igår og i natt ble jeg sittende med en vennegjeng til klokka halv 3 på natten hvor vi spilte brettspill og kortspill, og det beste var at jeg kunne kjøre hjem etterpå(20 minutters kjøretur, taxi ned til Oslo sentrum og nattbuss hadde vært eneste alternativ) Da jeg nærmet meg 18 år og ene kameraten hadde egen leilighet i Oslo sentrum var det fast tilholdssted i helgene og fest var det med andre ord to dager i uka, all lærlinglønn gikk til sprit og bensin på BMWn Så litt kontraster er det til dagens situasjon.. Drikker jeg alkohol, har jeg begynt å få brått veldig hjemlengsel, og har lyst til å bli edru på null komma svisj for å komme meg hjem.. Da mister jeg fokus på å ha det hyggelig og går likegreit å legger meg med en gang.. Derfor synes jeg det er like greit å ikke drikke. Veldig mange reagerer negativt og kaller meg partypooper etc. Det skal dem få lov til, det er mitt eget valg. Veldig grinete høres det ut som, men det er slik jeg opplever det og da drikker man nesten aldri mer, for hvorfor drikke når det alltid ender slik? Noen unntak finnes, men jeg legger meg ofte først, ikke fordi jeg er så veldig full, men fordi jeg synes det er trått og fortsette(mister fokus og blir lei). Traff på MFjeld ifjor høst ved en tilfeldighet i Torggata, det var gøy, men da hadde jeg sikta meg inn på siste tog og sto egentlig og dro ut tida. Hvordan han opplevde meg, har jeg ikke fått konkret svar på M|Fjeld reagerte på dette 1
turbina10 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Er på treningsstudio i helgene jeg LOL Mens alle gamle kompiser osv drikker seg drita.
Skårholen Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg og bruker ofte en time eller to der, men nå har de ferietider så må ha nøkkelkort.
Gjest Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 er jeg den eneste som ikke trener i helgene xD? føler helgen blir kasta bort hvis jeg trener, sitter heller hjemme eller ute å cruiser med venner. trening gjør jeg mandag-fredag
awt Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Nei det har jeg faktisk ikke Og det er heller ingen spesiell grunn til det, det blei bare sånn og jeg tror det er like greit Det er akkurat det samme her. Kaller meg derimot ikke avholds, da jeg synes det høres så "ekstremt" ut og folk automatisk mener man er hyperreligiøs e.l.
Haukefer Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Noen som har erfaringer med MyTrendyPhone? Sent from my iPad using Tapatalk HD
K-E Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jepp Bare sørg for å ikke bestille for mer enn 200kr eksl. frakt Da må du betale moms og utleggsgebyr til Posten.
316 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Noen som har erfaringer med MyTrendyPhone? Sent from my iPad using Tapatalk HD De slutter aldri å sende spam på epost, og jeg fikk feil varer av de. Angående "drikkediskusjonen" så støtter jeg en øl eller to etter jobben mens en spiser god mat og hører på god musikk for så å legge seg og våkne like frisk og uthvilt dagen etterpå. Jeg har også vært gjennom den fasen at jeg brukte 2000 kroner på byen, og våknet med skallebank og var ødelagt i 2 dager etterpå. Har funnet ut at det er ikke verdt det, hverken på den ene eller andre måten.
Tzunami Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Kjapt spørsmål:Noen som vet om justering av ratt er koblet sammen med setet slik at man ikke kan justere rattet når setet ikke er koblet til? Er da såklart snakk om eljustert rattkonsoll og el-seter med memory
wicky124 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Veldig mye chatting her inne nå. Dette skal ikke forekomme... Ja jeg har vært i danmark i helgen så jeg synes det er teit at det ble diskutert masse uten at jeg fikk kommet med innspill! Merrushe reagerte på dette 1
Kvasi Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Veldig mye chatting her inne nå. Dette skal ikke forekomme... Ja jeg har vært i danmark i helgen så jeg synes det er teit at det ble diskutert masse uten at jeg fikk kommet med innspill! Hæh, hvis man skal være borte herfra over flere dager må man levere lapp hjemmefra først!
wicky124 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Kona var ikke hjemme på utreisetidspunktet så jeg fikk dessverre ikke avlevert en offisiell søknad rundt min ikke-være-på-bimmers-søknad...
Anbefalte innlegg