LoKi Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Det er faktisk skikkelig kult å være alene hjemme!!! not.... så nedtur å ikke ha en liten baby løpende mot deg når du åpner døren Livet er liksom ikke helt det samme etter at du har opplevd det første gang. Men jeg kan ikke si at jeg kjenner meg helt igjen, men så er jeg nok ganske hjemme-alene-kjær. Av og til er det fantastisk å komme hjem til et stille hus <3 herregud mann, alle andre snakker om å være alene og slikt, jeg ville også få frem mine opplevelser når jeg også er alene. Når skal heksejakten slutte? Du får gå litt inn i deg selv, kombinert med at du leser hva du historisk sett har klemt ut av deg. Så finner du nok svaret - Mr. 200 km/t på fylkesveien. Off topic, men hvordan er batteri tiden på din 5S? Min må lades 3-4ganger om dagen, bruker mobildata (ikke 4g) bortsett fra det har jeg skrudd av alt, (bluetooth, stedstjenester osv). Hadde den inne til reperasjon men like dårlig enda.. Har en iPhone 5 selv, og den blir bare mer og mer møkk. Jeg må ha med meg powerbank på byen om jeg skal klare å ringe taxi når jeg skal hjem, selv om jeg knapt bruker telefonen.
Fredrik 90 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Kjører akkurat likt jeg uansett hvilke dekk som står på bilen Kjører pent jeg enten du ønsker å tro det eller ei. (forøvrig et år siden uhellet mitt om ei uke ca) Du kan uansett ikke benekte at man får kortere bremselengde med skikkelige dekk, slik er det bare. Det var det hele diskusjonen begynte med. At du mener du merka bremsene var bedre, noe jeg ikke skjønner helt da man ikke får stoppet en bil som ikke har skikkelig kontakt med bakken som en som har. Da har ikke reaksjonstid bla bla noe å si. Ja skulle faenmeg bare mangle at du kjører pent etter at du vraka E90en din to ganger og har vært uten lappen en periode, da kan du være stolt over at du har lært Så du mener at en F10 530d med nye men billige dekk får kortere bremselengde enn en E90 325d kun pga dekka og ikke bremsene? 325en var mindre og lettere, men den var også eldre og hadde gått lengere. Bremsene på denne beit ikke i nærheten så godt som på F10en, og dette er akkruat det E9x generasjonen har fått litt kritikk i diverse tester på at bremsene kunne vært brede. Noe BMW gjorde mye med på F10 og F30 noen år senere. Til og med min 2006 A6 som jeg hadde før E90en hadde vesentlig bedre bremser syens jeg. Iallfall så kan jeg tydligvis bare glede meg til veigrep og bremselengde når jeg til neste år får av runflat dritten (det er det værste problemet, ikke fabrikanten av dekket) som står på nå.
Nytern Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Landsail dekket jeg ruller på i dag hadde kortere bremselengde enn mange av premiumdekkene det ble testet opp i mot. Se selv: https://www.naf.no/forbrukertester/dekktester/sommerdekktest-2014/
Shattered Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 er jeg den eneste som ikke trener i helgene xD? føler helgen blir kasta bort hvis jeg trener, sitter heller hjemme eller ute å cruiser med venner. trening gjør jeg mandag-fredag Har ikke trent på mange måneder. Jobber med tunge løft, skyv, pallekjøring osv hele dagen. Da gidder man ikke trene.
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Er vel akkurat derfor du bør trene om du har tunge løft på jobb? adne95 reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Landsail dekket jeg ruller på i dag hadde kortere bremselengde enn mange av premiumdekkene det ble testet opp i mot. Se selv: https://www.naf.no/forbrukertester/dekktester/sommerdekktest-2014/ Vil anbefale og lese tidligere dekktester til NAF. Vinterdekktesten 2014 hadde helt andre resultater enn 2013 Selvom mange av dekkene var helt like
S.Hafsmo Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Trening er vel strengt tatt en kompansasjon for en ellers pill råtten hverdag. K-E, Shattered, Nytern og 2 andre reagerte på dette 5
K-E Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Noen andre som sliter med at GS er treige for tiden? Har hele gjengen dratt på ferie? Ordren min, der alt er på lager, har stått som "Under behandling" i to døgn nå..
turbina10 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Trening er vel strengt tatt en kompansasjon for en ellers pill råtten hverdag. Ikke for meg, har trent 5 dager i uka i snart 2 år uten stopp har vært skada men vært der og trent så bra jeg kunne da også Fins ingen unskyldninger for ikke å trene folk bare lager dem.
S.Hafsmo Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Vel, nå jobber jeg med en del folk som trener veldig mye. Og jeg kan skrive under at å dytte mye på litt metall i et studio gjør deg absolutt ikke til en arbeidshest. De blir mye raskere utslitte en folk som ikke trener, men er vant til å jobbe i økter utover én time. Jobber man på et kontor, eller tilsvarende hvor mye fysisk aktivitet ikke er et alternativ, forstår jeg imidlertid godt at folk trekker til et treningsstudio. Edit: Når det er sakt, er det vel ingen som har vondt av å trene. Såfremt det ikke overdrives. Nytern reagerte på dette 1
torbfer Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Noen andre som sliter med at GS er treige for tiden? Har hele gjengen dratt på ferie? Ordren min, der alt er på lager, har stått som "Under behandling" i to døgn nå.. Bestilte deler på fredag, fikk dei igår!
turbina10 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Vel, nå jobber jeg med en del folk som trener veldig mye. Og jeg kan skrive under at å dytte mye på litt metall i et studio gjør deg absolutt ikke til en arbeidshest. De blir mye raskere utslitte en folk som ikke trener, men er vant til å jobbe i økter utover én time. Jobber man på et kontor, eller tilsvarende hvor mye fysisk aktivitet ikke er et alternativ, forstår jeg imidlertid godt at folk trekker til et treningsstudio. Fikk mer energi jeg og så klart lettere å løfte ting, også et bra sted å få ut aggresjon.
316 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Ute på gulvet og kryper mens pappa ser på fotball eriksen76, M|Fjeld, wicky124 og 2 andre reagerte på dette 5
Nytern Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Vil anbefale og lese tidligere dekktester til NAF. Vinterdekktesten 2014 hadde helt andre resultater enn 2013 Selvom mange av dekkene var helt like Jeg prøver å la alufoliehjelmen ligge og velger heller å stole på at NAF gir meg ærlige tall Jeg jobber med tømmer.. Folk blir overraska når jeg sier hva jeg driver med, jeg er jo.. Tjukk.. Mange glemmer at en kan være i helt ok form selv om man bærer noen ekstra kg. Selvfølgelig skulle jeg gjerne blitt kvitt noen, men jeg trives best rundt 120kg. Da får jeg heller bare tåle at ungdommen fnyser av sånne som meg mens de selv ca sniffer proteinpulver og bruker kveldene på statiske løft og flexeselfies. Shattered reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Jeg prøver å la alufoliehjelmen ligge og velger heller å stole på at NAF gir meg ærlige tall Jeg jobber med tømmer.. Folk blir overraska når jeg sier hva jeg driver med, jeg er jo.. Tjukk.. Mange glemmer at en kan være i helt ok form selv om man bærer noen ekstra kg. Selvfølgelig skulle jeg gjerne blitt kvitt noen, men jeg trives best rundt 120kg. Da får jeg heller bare tåle at ungdommen fnyser av sånne som meg mens de selv ca sniffer proteinpulver og bruker kveldene på statiske løft og flexeselfies. Som en solid kamerat sier "Du er ikke ordentlig mann før du veier tresifret" M|Fjeld, Shattered og wicky124 reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg