fish Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Kona mi jobber i 4 døgn, så 7 døgn fri, jobb i 3 døgn og fri i 7 døgn, så rundt igjen, og det i samme by som vi bor i. Hun stortrives med den turnusen og kunne ikke tenke seg annen jobb nå. I tillegg så er hun ringevikar i en annen jobb/yrke de dagene hun har friuke, og sier bare ja nå hun kjeder seg. Er rimelig misunnelig på den turnusen. Er så drit lei av å gå på jobb hver dag hele uken. majuz reagerte på dette 1
Ullsokk Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Hva jobber hu med a? Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk
fish Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Barnevern hos stor aktør innen privat helsesektor. Hun jobber i boliger med ungdommer, utdannet barne/ungdomsarbeider.
awt Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Fruen her fikk tilbud om samme ordning (hun er sykepleier), men når jeg allerede jobber turnus blir det for mye styr med barnevakt og slikt når jeg er borte dessverre.
noekult Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Om du er lei av slike innlegg, finn deg andre "ååå jeg vil være venn med ferrari-eier på nett" forum og skriv innleggene dine der... Er mye næging og klaging fra deg også om crx-en du hadde og japsebilene du ønsker deg og e34 du hadde og den gangen du ble stoppa på kjelsås av politiet siden du var på feil side av byen men ikke turte å svare tilbake... Men nok om det! Hadde tenkt å legge ut bilde av min datter bak rattet på en F01 der hun kjeder seg fordi det ikke er noen synlige knapper lenger (kontra s211 min)... Men jeg lar det være for å ikke irritere deg Om 316 vil legge ut bilde av sin nydelige datter så la han gjøre det. Han er stolt av avkommet og jeg forstår han godt. Du vil også en dag poste bilder av ungen din ett eller annet sted.... Ja, der var du virker bedre enn meg Og dette er ikke første gangen heller, dette er andre gang. Sist gang ignorerte jeg det fordi jeg vet at du er en ganske allright og hyggelig kar i virkeligheten. Morsomt at du nevner Ferrari-forumet jeg henger på, når du selv starter luksustråder på andre forum og drømmer om ting selv også. For min del handler det ikke om status hvertfall, selv om du tror at alle pakistanere elsker det, det handler om bilene og bilmiljøene (derfor jeg ville ha Alfa også). For meg er Ferrari det ultimate innen oppnåelig drøm, og jeg skal helt klart ha en ila. de neste 2-3 årene. Lånekassegjelda er nedbetalt og jeg tok ikke opp noe lån på F30en heller, så neste på lista er en grom superbil. Nå som 360 Modena koster under 600.000 kr. så er det ingen umulig drøm (og det er heller ikke en bil som koster latterlige summer å holde i gang, i motsetning til F355). Jeg henger rett og slett på Ferrari-forum for å lære om bilene og for å la de suksessrike folka inspirere gründerspiren i meg. Har faktisk lært mye smart gjennom årene og gleder meg til å få brukt det snart. Bare for å ha sagt dette også: jeg blåste i Ferrari inntil F430 ble lansert, og etter at den fikk superbra kritikk i pressen ble jeg nysgjerrig på merket og har vært interessert siden den tid. Mao., det er pga. kjøreopplevelsen og eieropplevelsen jeg vil ha de bilene, rett og slett. Og du hadde vel vært tøff tilbake mot politiet? Siden du kan alle paragrafer i loven om hva politiet kan eller ikke kan gjøre... Den F01-kommentaren skjønte jeg ikke i det hele tatt... Om du tror at jeg lett blir sjalu så tar du ganske greit feil. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre folk har mer enn meg, dette er tross alt Norge, ALLE som gidder å gjøre en innsats har spenn. Men skal innrømme at det var superteit av meg å nevne bilder av barn, det beklager jeg for! Det var meningen å nevne det blant ting som kom opp i tråden hele tiden, ikke å rakke ned på de som la ut bilder av kidsa... Igjen, det beklager jeg virkelig. Hvorfor det? Med en slik unyansert utladning som du kom med for ca. en time siden forventer jeg nesten at vi ikke hører mer fra deg når du langt om lenge har noe positivt å melde (sett fra din side)... som når du f.eks får din nye 3-serie. Som du selv poengterer er den bare enda en kjedelig 3-serie blandt andre kjedelige 3-serier som bare middelmådige og uoriginale mennesker med for lite penger kjøper. Boooring!... Å joda, du kommer til å høre mer fra meg, uten tilslør som alltid. Grunnen til at det boblet over i dag var fordi harselering av Erik95 er så jævla akseptert her, noe jeg faktisk ikke ser grunn til. Hadde det vært et medlem med lengre fartstid hadde flere, inkludert moderatorer, gått inn og gitt beskjed om at det var personangrep. Jeg skjønte ikke helt hvor du ville med kommentaren om F30en, men jeg kjøpte den ganske enkelt på bakgrunn av at jeg liker merket, miljøet (treffene hvertfall), liker gode egenskaper i svingene (hater biler som krenger og føles uinspirerende med nummen styring), setter pris på opplevd kvalitet, liker designet, liker kompaktheten (akkurat som deg), ville ha lav forbruk uten diesel-kakling i hverdagen og en fornuftig A-B bil. En 316i oppfyller alle mine krav. Nevnte jeg at jeg ikke trengte å ta opp lån for å kjøpe bilen og at det også var grunn til at jeg stoppet der? Trenger du flere grunner? Og som du ser på rant-innlegget mitt så deler mange synspunktet mitt, jeg måtte bare si i fra fordi jeg syns det er merkelig hvordan det er akseptert at enkelte får gjennomgå.
Nytern Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Det er for meg et mysterium hvordan mennesker i velstående land kan være så slemme mot hverandre over trivialiteter. Denne typen oppførsel er jo helt uhørt andre steder. Problemet er at folk flest er understimulerte. Vi kan tro at vi fyller livene våre med viktige ting, men i virkeligheten er overraskende mye diktert av det vi tror er samfunnets forventninger. Jeg er slettes ingen lærd type, ei heller veldig smart. Men jeg vet dette; de som har minst er ofte de som vet best. For all del, fortsett jaget etter selvhevdelse. Jeg skal ikke stoppe noen, det eneste jeg kan gjøre er å peke i totalt motsatt retning. Penger kjøper fine ting, de kjøper ikke fine liv. Det er et tankekors hvordan vesten tar rollen som verdenspoliti når vi har blitt så harde og distanserte at vi angriper hverandre verbalt for underholdning. På internett.. For gudene må vite, dette praktiseres ikke ute blant folk. Det hadde jo vært usivilisert. Sånn jeg ser det er internett kun et onde så lenge mennesket av natur (tydeligvis) er et så ustabilt og unnvikende vesen. Jeg er helt sikker på at mennesker hadde vonde tanker om hverandre før i tia og, men da stoppet det ved den enkeltes feighet, nå derimot. Nå er det bare å låse døra og la tastaturet løpe varmt. Vi burde skamme oss, seriøst. Jeg tør ikke tenke på hva våre barn kan finne på når de ser hva vi drev med i 2014. Jeg skulle ønske det var lettere å quitte internett, billige bildeler og muligheten til å laste ned serier o.l er ikke verdt det. Ikke når en ser hva dette virtuelle samfunnet gjør med ordentlige folk. Finnes det egentlig ordentlige folk? Jeg er neimen ikke sikker. Ess, Merrushe, adne95 og 1 annen reagerte på dette 4
Sjøbuse Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Er nok lett og gjemme seg bak et tastatur der ingen ser deg eller vet hvem man virkelig er, for så å være en helt annen ute blandt folk. Selv føler jeg at jeg selv er ganske lik både på nett og blandt folk. Så spiller ingen rolle for meg om man er idiot på nett eller ute blandt folk. Jeg kan godt fortelle folk hva jeg mener om de både her og der jeg. Men istede for å spre møkk om folk og fe syns jeg heller vi skal sitte og vente på eurovision 2015. Gleder med til denne skal opptre allerede. Shattered reagerte på dette 1
Dal-z Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 FredrikE24: Jobber slik fire uker i slengen, kan såklart bli litt tungt til tider, men det gjør bare godt.. Hafsmo har nesten helt rett! Jobber 6/6, altså, 6 timer på, 6 timer av. Syns det funker helt greit over en slik periode. Nå skal det riktignok ikke legges under en stol at det ikke er fire uker med hardkjør, det kan fort bli litt dødtid og da kan man ta seg et par timer ekstra søvn. Syns forøvrig det er litt morsomt å se hvordan enkelte reagerer dersom en nevner ordet trening.. turbina10 reagerte på dette 1
LoKi Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Så mye dobbeltmoral her inne. Først skal man fremstå som snill og grei person og ikke mobbe hverandre, i neste øyeblikk felleshakker dere driten ut av folk som syns det er gøy å holde på med ting som dere ikke syns er gøy selv. Også skal andre understreke sin falske (etter min mening) autensitet (fordi det er det folk gjør i dag: prøver å understreke hvor ekte og reale de er) ved å forklare hvor bra man har det bra uten ditt og datt og at ditt og datt er bare unødvendig pga. ditt og datt. Jeg tenker ikke på spesifikke bruker her inne nå, men en hel gjeng av dere bastarder som ikke klarer å la være å hakke på andre sine valg og syn i livet - og det gjelder alle slags brukere fra søppelposterne til moderatorer. Miljøet på Bimmers er på lavmål for tiden. Har ikke postet her på noen dager nå pga. ting som dette som blir tatt opp annenhver dag omtrent og som aldri kommer noen vei og som repeteres inn i evigheten. Shit gets old!! - "BMW er best, spiller ingen rolle hva du sier hører deg ikke ædda bædda" "Da har du ikke hørt om DEN Mercedesen lizzom, den gjorde alt før BMWen" La det ligge i 30 timer, ta det opp igjen og REPETER :D - "Kan du ikke bruke multisitat? Herregud" også får mange andre helt pass for multisitatkritikk av en eller annen grunn - "Folk som trener kompanserer for noe!" også kan de samme folka diskutere den samme tingen om og om igjen - "Folk som ikke trener er bare latsekker" (samme som over) - Rekkesekser, å fy faen, nå får jeg ereksjon ass, rekkeSEXer oooh det er digg ass aaaaah bedre enn f##e uuuh - Kebab er bra. Det må vi snakke om to ganger i uken. - "Jeg tjente sååå mye penger i overtid nå wuhuu nå er jeg rik" - Fotball! - Båtprat! - Arbeid på sjøen! - Bilde av avkomsten! Osv. Og vips så har man Tulletråden de siste månedene. Dagens rant, magen romler, skylder på ramadan Carry on Edit: 4 uker til jeg får F30en, snakk om autofil bluballs!! Jeg prøvde å mobbe og treffe ALLE. Klassiker dette. Hvis det er noe feil med alle, så er det bare å begynne å se på fellesnevneren. Og det er deg. At folk blir lei av å se treningsmas, er vel fordi det som noekult sier - kommer opp her en gang i uka. Hvor de samme folka kommer med de samme kommentarene om den samme treninga. Og det er i tillegg til at media pumper deg full hver eneste dag. Red Bull og pu#ing. Det gir energi nok.
316 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Da har takstmann vært her, fotograf i morgen. Gleder meg til dette kaoset er ferdig og jeg har fått solgt. Sover dårlig om natta.
adne95 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Yo! Finnes det i hele tatt noe godt 3.5% øl i sverige? Er jo 20års grense på alt over der, men tollerene kan ikke si noe hvis han på 20 har kjøpt noe på systembolaget som er under 22% og jeg har det med inn? Er jo fortsatt 22% som er grensa her t lands.. Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
Vegard welle Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Yo! Finnes det i hele tatt noe godt 3.5% øl i sverige? Er jo 20års grense på alt over der, men tollerene kan ikke si noe hvis han på 20 har kjøpt noe på systembolaget som er under 22% og jeg har det med inn? Er jo fortsatt 22% som er grensa her t lands.. Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk San Miguel & Coronoa
adne95 Skrevet Juli 2, 2014 Skrevet Juli 2, 2014 Svensk Corona smaker jo drit Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
Anbefalte innlegg