Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Har politiet lov til å komme inn i en restaurant å be om å se opp i kassa? sånn helt uten videre?
Fredrik Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Isåfall burde jeg vært moderator for lengelenge siden...nest flest innlegg og høyest antall likes her på forumet... Hverken antall innlegg eller antall likes har betydning for å bli moderator. Jeg hadde f.eks under 1000 innlegg da jeg ble moderator første gangen og under 5000 innlegg da jeg ble administrator. På den annen side hadde jeg over 20000 innlegg da jeg ble redaktør...
Shattered Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Hverken antall innlegg eller antall likes har betydning for å bli moderator. Jeg hadde f.eks under 1000 innlegg da jeg ble moderator første gangen og under 5000 innlegg da jeg ble administrator. På den annen side hadde jeg over 20000 innlegg da jeg ble redaktør... Hvorfor gadd du ikke å være admin/mod lenger?
Fredrik Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Hvorfor gadd du ikke å være admin/mod lenger? Etter rundt 6 år var det på tide med nye krefter (andre gjør heldigvis jobben like bra eller bedre). Jeg var også ganske lei av div. trolling her inne. Mye tyder imidlertid på at trollene etterhvert har blitt voksne...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Hverken antall innlegg eller antall likes har betydning for å bli moderator. Jeg hadde f.eks under 1000 innlegg da jeg ble moderator første gangen og under 5000 innlegg da jeg ble administrator. På den annen side hadde jeg over 20000 innlegg da jeg ble redaktør... Var ment som en spøk retta til et visst medlem her inne.... se quoten jeg la inn ________________________________ Kjørt E61 og F01 i det siste også....blir faen meg trøtt der også...stille komfortable biler er ikkeno for meg lenger.... kjører langturer med cruisekontrol itillegg... nei huff... må bli ung igjen.. Shattered reagerte på dette 1
Eksos Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Kjøpte meg nye lysestaker i dag, hva mener folket? 10x19 og 8.5x19... Får dessverre ikke plass i vinduskarmen, men passer fint på stuebordet Haukefer reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Mye hat som kommer i min retning for tiden xD Hater deg ikke, bare liker deg litt mindre enn andre.
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Hater deg ikke, bare liker deg litt mindre enn andre. det kalles hat
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 http://www.tv2.no/2014/07/03/nyheter/5775014 De jævlene var raskt ute å for å bøtelegge og frata noen lappen
Skårholen Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 det kalles hat Hat er når du ikke tåler personen osv, at jeg liker deg mindre enn f.eks Nytern er bare sånn det er. Kan hende du har beina litt mer på bakken i virkeligheten.
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 http://www.tv2.no/2014/07/03/nyheter/5775014 De jævlene var raskt ute å for å bøtelegge og frata noen lappen De gjør jo bare jobben sin, men når de står med laser langs firefeltsveiene blir jeg forbanna. Du kan ligge i 120 km/t med en sivilbil bak deg og du vil bli målt til kanskje 110 km/t i snitt, med laser så blir du målt til 120 km/t og får strengere straff... Det er unødvendig regelrytteri på på så flotte og kapable veier... Misforstå meg rett, de gjør jobben sin men det går an å være litt romslig og kun holde seg til sivilbilene..
Mattae Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Stort sett slår de vell av litt på farten på målinga? ingen hadde vell gjort det på meg da, da jeg allerede har vært fotgjenger
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Stort sett slår de vell av litt på farten på målinga? ingen hadde vell gjort det på meg da, da jeg allerede har vært fotgjenger Jo de operer jo med litt slingringsmonn selvsagt, men med laser så blir målingen MYE mer korrekt. Laser og gjennomsnittsmåling med fotoboks er de feigeste "triksa" til politiet
Anbefalte innlegg