Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første og siste gang jeg kjøper bolig før jeg selger. Har søvproblemer og angst for at jeg ikke skal få solgt leiligheten for nok slik at jeg skal bli sittende igjen med masse i lån. Har 4 måneder på meg før jeg skal flytte, og leiligheten blir lagt ut i starten av august så forhåpentligvis går det, men det er en konstant bekymring helt til det er i orden... :P

Sorry noekult, dette er vel antakelig en type innlegg du ikke vil se. God helg til alle! :)

Skrevet

Dette er første og siste gang jeg kjøper bolig før jeg selger. Har søvproblemer og angst for at jeg ikke skal få solgt leiligheten for nok slik at jeg skal bli sittende igjen med masse i lån. Har 4 måneder på meg før jeg skal flytte, og leiligheten blir lagt ut i starten av august så forhåpentligvis går det, men det er en konstant bekymring helt til det er i orden... :P

Sorry noekult, dette er vel antakelig en type innlegg du ikke vil se. God helg til alle! :)

Leilighet er vel ikke det værste å få solgt har jeg inntrykket av, er værre med større hus i mangemillioners klassen. Ordner seg nok helt fint skal du se :)

Skrevet

Leilighet er vel ikke det værste å få solgt har jeg inntrykket av, er værre med større hus i mangemillioners klassen. Ordner seg nok helt fint skal du se :)

Har hørt det, ja. Så får håpe det stemmer! :) Nå skal jeg ta meg en Frydenlund Fatøl. Mmmm!!!

Skrevet

Jeg har hatt meg ett par CB Sørland Spesial ikveld, godt øl med en del smak av humle. Off, opp 04.00 inatt, Danmark imorgen tidlig :-)

Tenkte på det når jeg kjøpte en 6pck med Corona for ett par dager siden, i Tyskland får jeg jo 3 kasser pils for prisen av 6stk Corona.... Blir fint :-D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Ja... idag har det vært varmt her i Danmark. Jeg er i sommerferiemodus og har passet barn, klippet hekk, badet i havet og plukket ugress i hagen. Akkurat nå er det 20 grader utenfor og temmelig sydlandsk... :)

Skrevet

Ja, jaggu er det flott her! Trives meget bra her, bare hyggelige folk og vetige veier. :)

Men trives i Sverige og, så skal bli fint med uke på Daftø...

Skrevet

Jeg er bare sint og frustrert i dag! Alt småfjaset jeg skulle få unnagjort har gitt meg motstand, men det værste er definitivt byfolk på gjennomreise. Makan til idioter, gjentar seg selv hvert år, en haug superstressede BR/BP/ST/SR/VF/LJ osv bilister med 0 trafikkforståelse! 2m unna ræva på bilen foran, det slår aldri feil!

Hvorfor er det så vanskelig å forstå at forbikjøringer best gjennomføres med litt avstand til bilen foran? Nei, det kan hende at bønder er irriterende i byen, men byfolk (det finnes selvsagt unntak) er livsfarlige på landet.

Skrevet

Og dette også ;)

ikke heng meg for dobbeltsitat, men det gikk faktisk ikke an å legge til flere bilder samtidig via mobilen.

den til høyre er litt gammel :P 

post-75493-0-08500800-1404512243_thumb.j

post-75493-0-52928200-1404518162_thumb.j

Skrevet

Bra tippet men skal ha en solid dose flaks for å få inn slike resultatbonger, for å si det mildt. Nå har du vel råd til å fylle drivstoff? :)

Skrevet

Bra tippet men skal ha en solid dose flaks for å få inn slike resultatbonger, for å si det mildt. Nå har du vel råd til å fylle drivstoff? :)

den med 10 tusen er allerede brukt opp xD men ja, mye flaks igår xD 

da liverpool tapte så gikk jeg glipp av hele 49 tusen kombinert på 3 kuponger, var deprimert i flere uker...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...