Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har eller vet hvordan man får tak i spesialverktøy for og fjerne en dyse på m47 motoren? Jeg skulle få låne en dysemutter påsveist en runding som man hekter en ters innpå for og drage opp. Men dette var selvsagt vekkrota :( så nå står jeg uten innsug på bilen og får ikke opp dysen.

Skrevet

Ahh...jeg digger lyden jeg hører når jeg sitter på verandaen og dama kommer kjørende opp til huset i E34en :D Sekser<3

Gikk det bra med bilen, er jo fort gjort når man ikke er ordentlig kjent med bilen ;)

ene frontlykt-plastspylern poppa ut av sporet sitt og nekter å bli trøkka ned igjen - ellers ser det greit ut - endel gress under men! Haha!

Skrevet

Når jeg er ferdig på jobb i dag, er det rett til Sverige og hente båten til pappa, som ligger i strømstad.

Også ut og kose seg på noen holmer på Hvaler, skal bli magisk, øl og grillmat er med!

Skrevet

Når jeg er ferdig på jobb i dag, er det rett til Sverige og hente båten til pappa, som ligger i strømstad.

Også ut og kose seg på noen holmer på Hvaler, skal bli magisk, øl og grillmat er med!

Digg! :)

Skrevet

Kos deg masse. Bare gjør alle en tjeneste og hold alkohol unna båten.

Mustanggutta har inntatt Elverum for sitt årlige treff.

post-45412-0-84083200-1405062153_thumb.j

Skrevet

Kos deg masse. Bare gjør alle en tjeneste og hold alkohol unna båten.

Mustanggutta har inntatt Elverum for sitt årlige treff.

attachicon.gifWP_20140711_001.jpg

Vi skal kose oss! 

Vi er ikke drittunger som drikker og kjører, vi har respekt for dette og vært på vannet i alle år.

Til info, jeg sitter og tripper på jobben og vil ut på vannet! kommer inn ship inn glomma, og kontoret der jeg sitter ser båtene som går inn til Fredrikstad !!!!!

flere kompiser ligger allerede ute i holmene og mesker seg....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...