Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det ikke lov og ha bur i gatebiler?

Jeg mener at det ikke er det, er interessert i å få en bekreftelse på det.

Tullebilde i tulletråd:

ylzbdrxdznrp395a7e3i.jpg

:)

Skrevet

Har hørt så mye forskjellige om det av folk, lov og ikke lov.

Man trenger vell ikke være veldig smart for og skjønne at om man får en velt med mange ruller i over 100kmt så er bur nesten et must for og komme bra ut ifra ulykken. Men sånn ser jo ikke de som drar i trådene og regler her i landet på det kanskje?

Skrevet
Har hørt så mye forskjellige om det av folk, lov og ikke lov.

Man trenger vell ikke være veldig smart for og skjønne at om man får en velt med mange ruller i over 100kmt så er bur nesten et must for og komme bra ut ifra ulykken. Men sånn ser jo ikke de som drar i trådene og regler her i landet på det kanskje?

mn er dette relevant for deg på ett par år? 8)

Skrevet

Lappen har vell ikke hindret meg i og kjøre før ..har den? :P

Neida :) Fikk visst ikke rettsak før i september tidligst, var tydeligvis ferie i rettsvesnet.. nooorggeee <3

Ser positivt på det, når bilen står fyller kontoen seg fort opp har jeg merka :D

Skrevet
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10087568

Noen som tydeligvis ikke har hørt på foreldrene sine "Ikke snakk med fremmede"..

Men trist at det skal være sånn, om dette bare var rene tilfeldigheten :/

at det var helt tilfeldig har jeg virkelig vankeligheter med å forstå, men det kommer vel frem etterhvert.

Siden det ble skutt midt i sentrum og med mye vitner så skal det være mulig å finne ut av hvem det var.

Er vel veldig sjeldent vold skjer helt uprovosert, har vel som oftest være noe i forkant.

Skrevet

Jeg har sett nok WW2 krigsfilmer til å vite at dette er seriøst kult. Mmmmm... jeg elsker muligheten HD gir med et vakkert fly og blå himmel.... 8)

Skrevet

Coupè som familebil går fint. :)

253912_10150290484650775_558160774_9665359_1148115_n.jpg

Beklager det dårlige bildet.

Nå skulle bare bagasjerommet vært noen få cm høyere, så hadde ting gått litt lettere der også. :)

Skrevet
Coupè som familebil går fint. :)

253912_10150290484650775_558160774_9665359_1148115_n.jpg

Beklager det dårlige bildet.

Nå skulle bare bagasjerommet vært noen få cm høyere, så hadde ting gått litt lettere der også. :)

Porsche leverer barneseter til 911... så coupé ist aber kein problem... :)

Skrevet
fjern matter og sånt i bagasjerommet ;)

Det er ikke så mye å fjerne der. Eneste er den originale "subkassen" i toppen.

Monter setet i midten!

Vi kommer til å ta ut hele setet hver gang, så da er det enklest at det står på den ene siden. Begge to er også under 170cm og har alltid setet i fremste posisjon, så tror ikke det skal bli noe problem i den kanten. :)

Skrevet

Det er enklere å ta ut/inn setet og man får bedre plass av å montere det i midten så lenge man kjører coupe :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...