Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere gutta som har lyst på fryktelig gode høyttalere for "småpenger"?

Vurderer å selge et par B&W matrix 802 S3 jeg har stående for å legge kroner til dyrere saker.

Hva vil småpenger si? :)

Skrevet

Helt enig... "money counts" forum er rimelig håpløst. Som om mye penger automatisk fører til mer kunnskap om biler eller bedre kjøreferdigheter... :-s

Hvis du ser på bakrunnen til veldig mange av de gode i internasjonalmotorsport så kan det virke slik.

Se bare på Norges to unge wrc stjerner, Mikkelsen og Østberg.

Skrevet

Hvis du ser på bakrunnen til veldig mange av de gode i internasjonalmotorsport så kan det virke slik.

Se bare på Norges to unge wrc stjerner, Mikkelsen og Østberg.

Det er selvfølgelig klart at økonomisk frihet gir noen ekstra muligheter som man ellers må se langt etter, men jeg tør allikevel påstå at det ikke er en slags naturlov som fører til at mange penger automatisk gjør folk mer kunnskapsrike eller fører til bedre sjåfører. Det å ha et talent for noe er like viktig enten man er fattig eller rik. Mitt poeng med uttalelsen var egentlig bare et sidespark til mye av det håpløse snobberiet man finner på spesielt enkelte amerikanske bilforum. Pappagutter som skryter av fine biler er ikke det mest interessante å lese om... :-x

Skrevet

Øksna er helt korrekt men et annen fossefall, en det som var i den videoen. Kjører opp fra Løten sia, også følge en sti 300 meter eller noe sånt.

Stemmer stemmer. Ligger en film på youtube av noen som bader der, skal se om jeg finner den :)

Skrevet

Det er selvfølgelig klart at økonomisk frihet gir noen ekstra muligheter som man ellers må se langt etter, men jeg tør allikevel påstå at det ikke er en slags naturlov som fører til at mange penger automatisk gjør folk mer kunnskapsrike eller fører til bedre sjåfører. Det å ha et talent for noe er like viktig enten man er fattig eller rik. Mitt poeng med uttalelsen var egentlig bare et sidespark til mye av det håpløse snobberiet man finner på spesielt enkelte amerikanske bilforum. Pappagutter som skryter av fine biler er ikke det mest interessante å lese om... :-x

Forstod det, men var vanskelig å ikke kommentere, ellers så er jeg helt enig

Skrevet

Var å balanserte hjulene mine i går(gs hypertrack 19")

Bak var ikke noe problem å balansere(kumho dekk)

Men foran gikk det ikke 100% pga sonar dekkene var urunde/skeive sa de på dekksjappa :P

Topp kvalitet ja  :clap:

Skrevet

JÆVLI kjedelig og jeg blir deppa av og jobbe i dette været.................

det blåser ikke en gang, ser vannet der alle båtene går ut fra Fredrisktad og mot Hvaler øyene fra kontoret .......

ligger speedbåter på finn, vil hente!!!!

Skrevet

Oh yes.. virkelig deprimerende å sitte inne hele dagen med dette nydelige været ute.. :(

Håper det holder til helgen så jeg kan nyte det litt iallefall!

Skrevet

Samme her! Er på jobb på båt, kom akkurat inn til CCB Ågotnes nå. Fyy for en varme, blir hett å stå å male idag...Godt det bare er en uke til en skal hjem :)

Skrevet

Sitter på flesland nå, nett kjøpt meg 3 pizzastykker for 119kr :-) Dem vet å ta seg betalt ja.. Klar for 4 nye uker til sjøs så, not..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Synes det er helt ålreit å jobbe inne i kalde kontorer når det er shitvarmt ute.. Hadde jeg vært hjemme måtte jeg nok ut og finne på ting i varmen med kona... da hadde jeg svetta og ødelagt håret mitt :(

Skrevet

Til Mercedesfansen. Kult med så gammel likbil! Ble litt dårlig bilde, ta bilde av en likbil som kommer rett fra fryseren er ikke kult.

attachicon.gifWP_20140723_003.jpg

Ruller en eldre (W126?) rundt her i Vestfold, med hodeskalle på panseret, hehe :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...