Daniel80 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 (endret) Flere enn meg som har problemer med finn.no nå? Snodig.. slutta plutselig å virke i firefox, men kommer innpå i Chrome *Edit: Begynnte å fungere igjen etter at jeg stengte ned firefox og startet den på nytt.. Men det bringer meg til ett annet spørsmål; Hvorfor i allverden kan man ikke slette sin egen post på dette forumet???? Endret August 22, 2014 av Daniel80
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Falt litt ut med en løk i en sølvgrå Golf på E18 forbi Billingstad Han la seg ut i venstrefila rett foran meg uten å bruke blinklyset og så nærme at jeg måtte hive meg på bremsen. Ga han fjernlysene i ryggen og jeg fikk fingeren av han, jeg ble forbanna og kjørte opp på siden og ga han min finger og kjørte videre Nok ett bevis på at folk i VAG er trafikkens r...høl!
Gjest Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Falt litt ut med en løk i en sølvgrå Golf på E18 forbi Billingstad Han la seg ut i venstrefila rett foran meg uten å bruke blinklyset og så nærme at jeg måtte hive meg på bremsen. Ga han fjernlysene i ryggen og jeg fikk fingeren av han, jeg ble forbanna og kjørte opp på siden og ga han min finger og kjørte videre Nok ett bevis på at folk i VAG er trafikkens r...høl! de største drittsekkene er ofte de som sitter bak Bimmern og tror de er schumacher..
FredrikE24 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Sikker på at det ikke var en EL-Bil @Fredrik 90?
hsd Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Falt litt ut med en løk i en sølvgrå Golf på E18 forbi Billingstad Han la seg ut i venstrefila rett foran meg uten å bruke blinklyset og så nærme at jeg måtte hive meg på bremsen. Ga han fjernlysene i ryggen og jeg fikk fingeren av han, jeg ble forbanna og kjørte opp på siden og ga han min finger og kjørte videre Nok ett bevis på at folk i VAG er trafikkens r...høl! Du ligger slik du rer senga, når du gjør det du kan for å provosere folk må du takle at du får tilbakemeldinger tilsvarendes dine handlinger. Han kan jo også bare være en "dårlig" sjåfør, når du blinker med lysa for å irritere taler vell du din siste linje imot etter mitt syn.
316 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Nei nei nei, masse reklame på bimmers? Hva er det jeg ser? Thundercoil reagerte på dette 1
majuz Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Nei nei nei, masse reklame på bimmers? Hva er det jeg ser? Ser ingen reklame jeg? Adblock + Ghostery add on
eriksen76 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Nei nei nei, masse reklame på bimmers? Hva er det jeg ser? Ja, og det passet ikke helt inn der heller...
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 de største drittsekkene er ofte de som sitter bak Bimmern og tror de er schumacher.. Slik som deg da antar jeg... Sikker på at det ikke var en EL-Bil @Fredrik 90? Nei, grå Golf 5 TDI. Menmen, ikke noe big deal Du ligger slik du rer senga, når du gjør det du kan for å provosere folk må du takle at du får tilbakemeldinger tilsvarendes dine handlinger. Han kan jo også bare være en "dårlig" sjåfør, når du blinker med lysa for å irritere taler vell du din siste linje imot etter mitt syn. Så du rettferdig gjør det skifte fil når det er en bil rett bak deg som innhenter deg i høyere hastighet UTEN å bruke blinklys. Det ikke så lurt å uttale seg om ting man åpenbart ikke har noe greie på. Ta deg en tur til storbyen du også og se trafikk kulturen og mentaliteten bak rattet her... Heldigvis for meg kjører jeg ofte i Oslo og vet at slik oppførsel i trafikken er mer eller mindre vanlig, så tar det ikke så tungt
Mattae Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Fikk takst på e92'n min i dag. 240k ville de gi meg, syns det var dårlig. Billigste 325D coupe for salg er 280k(07 mod kjørt 111), neste er 335k(08 mod kjørt 155k), neste etter der er 359k(08 mod kjørt 110k) min er en 2007 mod, kjørt 109k, fullt service hefte på Bavaria(1 eier frem til 2 mnd siden når jeg kjøpte den), strøken, fortsatt 10 mnd garanti. Bra utstyrt etter min mening(comfort access, msport skinn interiør, sort taktrekk, elseter, regnsensor, 2xlyspakke, adaptive lys, elektrisk hengerfeste, pdc, cruise, mlf ratt osv 240k er jo det man betaler for en grei 320d eller en sedan. Får nekte å godta tilbudet jeg skal få skriftlig så ser jeg hva dem sier
Shattered Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Pleier å være flink med blink i byen, med mye biler, men hvis jeg tar en forbikjøring enten på E18 eller landeveien, ser jeg ikke vitsen med å blinke Men Oslo er jo noe helt annet enn det jeg er vant til da...
noekult Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Hvorfor parkerer alle i Bergen ved parkerings forbudt skilt? Skjønte ikke mye. Forbudt over alt, men personbiler parkerer likevel.
adne95 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Fikk takst på e92'n min i dag. 240k ville de gi meg, syns det var dårlig. Billigste 325D coupe for salg er 280k(07 mod kjørt 111), neste er 335k(08 mod kjørt 155k), neste etter der er 359k(08 mod kjørt 110k) min er en 2007 mod, kjørt 109k, fullt service hefte på Bavaria(1 eier frem til 2 mnd siden når jeg kjøpte den), strøken, fortsatt 10 mnd garanti. Bra utstyrt etter min mening(comfort access, msport skinn interiør, sort taktrekk, elseter, regnsensor, 2xlyspakke, adaptive lys, elektrisk hengerfeste, pdc, cruise, mlf ratt osv 240k er jo det man betaler for en grei 320d eller en sedan. Får nekte å godta tilbudet jeg skal få skriftlig så ser jeg hva dem sier Det var dårlig, hadde jeg fått ett sånt bud hadde jeg ledd og lagt på Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
Thundercoil Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Hvorfor parkerer alle i Bergen ved parkerings forbudt skilt? Skjønte ikke mye. Forbudt over alt, men personbiler parkerer likevel. Fordi at bygarasjen er fylt opp av Nissan Leaf Er ikke så ofte i byen, så har ikke sett sånt så ofte, men har sett rekkene med Leaf i parkeringshuset. Litt children of the corn-følelse når du går der alene.
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Fikk takst på e92'n min i dag. 240k ville de gi meg, syns det var dårlig. Billigste 325D coupe for salg er 280k(07 mod kjørt 111), neste er 335k(08 mod kjørt 155k), neste etter der er 359k(08 mod kjørt 110k) min er en 2007 mod, kjørt 109k, fullt service hefte på Bavaria(1 eier frem til 2 mnd siden når jeg kjøpte den), strøken, fortsatt 10 mnd garanti. Bra utstyrt etter min mening(comfort access, msport skinn interiør, sort taktrekk, elseter, regnsensor, 2xlyspakke, adaptive lys, elektrisk hengerfeste, pdc, cruise, mlf ratt osv 240k er jo det man betaler for en grei 320d eller en sedan. Får nekte å godta tilbudet jeg skal få skriftlig så ser jeg hva dem sier Da kan du be de fikse bilen, for det blir vel billigere
Anbefalte innlegg