Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E-UP er helt ok, en kamerat kjøpte en slik ny med alt utstyr(det ekke stort). Er som en hvilken som helst annen småbil i småbilklassen(se bort fra MB og BMW). Det kan ikke sammenlignes med et tysk slagskip.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Skrevet

Skal se etter deg på mine turer rundt i trondheim, noekult. Hvilken bil?

Mørkegrå F31 M-sport med hvite Bavaria klistremerker ved sidespeilene :)

Skrevet

Konvolutt med 500 000 i, så er ikke 8000 så galt... :P

Nei var en konvolutt med overtidslister for foregående mnd....

http://www.bilsport.se/artikel/krockad-veyron-for-17-miljoner/

Verdens dyreste vrak til salgs? Fremdeles, tenker man på hva slike ligger ute for verden rundt, er vel dette et røverkjøp for en "litt over middels god" mekaniker :)

Jeg hadde kjøpt den jeg...brukt 10år og masse sparepenger på å fikse den.... Og bygd banebil av den..

Skrevet

http://www.finn.no/50997336

Eller var det sånn at dette er den eneste bmw'en du ikke liker?

Hverken jeg eller ho liker utseende på I3 og prisen er en del utenfor budsjettet. Jeg liker I3 bortsett ifra utseende og som elbil er den sikkert kjempe bra, med over 300 000 lapper for en anstendig utstyrt bil blir for galt.

E-UP er helt ok, en kamerat kjøpte en slik ny med alt utstyr(det ekke stort). Er som en hvilken som helst annen småbil i småbilklassen(se bort fra MB og BMW). Det kan ikke sammenlignes med et tysk slagskip. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Ja den er veldig velutstyrt, man kan velge teknikkpakke som innebærer cruisecontroll, elvinduer og dabradio til 2700 kr, og eventuelt panorama glasstak og navi i tillegg. Den var veldig hendig og grei å kjøre med overraskende god byggekvalitet, jeg ble overrasket over plassen innvendig også :)

Men nå skal vi til uken avgårde å se på F20 116d, da er det leasing som er aktuelt da dette er mer lønnsomt på en slik bil føler jeg :) Så får vi se hva det blir til, om det blir å fortsatt bruke mine biler (som helt klart er billigs for henne), kjøpe en ny E Up eller lease en ny 116d :)

Skrevet

Var vel en i Norge fyr som handlet en porsche carrera gt som var vrak og bygde den opp, så er nok kjøpere på denne også.

Fikk Volvo v60 d2 med automat som lånebil for Bmw i dag. Gud besre hvor mye den automaten ødelegger opplevelsen. V70 vår har samme motor og den oppfører seg totalt annerledes. Ble skikkelig skuffet, men ellers en god bil å kjøre. Kan selvfølgelig ikke sammenliknes med femmern, men er jo litt annen prisklasse

Skrevet

Sett på de og, men føler jeg får mye mer for pengene med den e92'n.

Ikke vesentlig prisforskjell, bedre utstyrt og nyere. Mer praktisk er den og selv om det ikke er det viktigste.

Klart de 1 seriene vil jo være sprekere da men. 

Usikker på hva som vil holde seg best i pris og, er litt viktig for meg :P

Skrevet

e92-en er klart en mer komfortabel bil, så om du foretrekker det over det sportslige er jo saken ganske grei. Ang. pris er det jo umulig å spå, men jeg tror 123d vil holde seg noe bedre i pris da denne er at par hakk over grunnmodellen.

Skrevet

Hverken jeg eller ho liker utseende på I3 og prisen er en del utenfor budsjettet. Jeg liker I3 bortsett ifra utseende og som elbil er den sikkert kjempe bra, med over 300 000 lapper for en anstendig utstyrt bil blir for galt.

Ja den er veldig velutstyrt, man kan velge teknikkpakke som innebærer cruisecontroll, elvinduer og dabradio til 2700 kr, og eventuelt panorama glasstak og navi i tillegg. Den var veldig hendig og grei å kjøre med overraskende god byggekvalitet, jeg ble overrasket over plassen innvendig også :)

Men nå skal vi til uken avgårde å se på F20 116d, da er det leasing som er aktuelt da dette er mer lønnsomt på en slik bil føler jeg :) Så får vi se hva det blir til, om det blir å fortsatt bruke mine biler (som helt klart er billigs for henne), kjøpe en ny E Up eller lease en ny 116d :)

116/118i da? Det er jo et unektelig faktum at bensin trumfer diesel, selv om eg selvsagt heller ville hatt en 530d enn en 520i. Prøvde en f20 118ia her om dagen, absolutt aktuell som neste bil, sammen med gt86 og diverse anna..

Skrevet

116/118i da? Det er jo et unektelig faktum at bensin trumfer diesel, selv om eg selvsagt heller ville hatt en 530d enn en 520i. Prøvde en f20 118ia her om dagen, absolutt aktuell som neste bil, sammen med gt86 og diverse anna..

Støtter denne, de nye 16i'ene er faktisk helt grei å kjøre med og yter greit, men bruker fortsatt ikke så mye drivstoff.

Noe HELT annet enn N45 og N43 som var før!

Skrevet

Som alltid så er det pengene det står på, Bavaria kjører en veldig rimelig leasing på 116d og hun trenger ærlig talt ikke noe mer enn det heller :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...