316 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Ha en fin lørdag alle sammen. Her er vi oppe og ser på barnetv allerede... Diiesel, -Roger- og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Damn du er gammel til og vere 90 mod! Jeg er eldre enn de fleste her inne, men jeg kjenner igjen hvordan Fredrik 90 og 316 tenker. Har man muligheten bør man komme seg inn på boligmarkedet med en eierbolig så hurtig som mulig. All erfaring viser at det er det mest gunstige man kan gjøre økonomisk (+ tegne en pensjonsavtale/forsikring). Jeg kjøpte min første leilighet da jeg var 18 år gammel. Egenandelen lånte jeg av familien og resten var lån i banken. 3-4 år senere solgte jeg leiligheten med rundt 70% fortjeneste (les: tingene tok litt av i jappetiden) og kjøpte en større leilighet som trengte en grundig oppussing i en annen bydel i Oslo. 4-5 år senere solgte jeg leiligheten med omtrent den samme fortjenesten som sist, flyttet til Århus (min bedre halvdel er dansk) og bygget et energivennlig passivhus. Huset ligger tett på hav, skog, grønne områder, skoler og ikke langt fra en større by. Det var dette som var planen og slik ble det. Det er viktig å legge planer for fremtiden... VegarVS og Merrushe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 316, her er det tv fra fem om morgenen hver eneste dag. Fredrik, forsåvidt enig, men det er også viktig å leve litt. Med andre ord ta seg råd til litt opplevelser. Hjelper ikke å bli pensjonist med stort nedbetalt hus og aldri ha vært utenfor bydelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Fem? Føøf... Blir nok mye fint på Vålerbanen i dag. Sto en blå e28 m5 utenfor hotellet i Elverum nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 tips til program som man kan forskyve lyden på en film med? lasta ne....ehm "kjøpte" en film, men lyden er noen sekunder feil irriterende å se eksplosjonen, så 2sek etterpå høre lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 thats just sad.. ta deg en tur ut i det minste Nææh... ingen tvang det.. like greit å sove så man er våken kl 06 lørdag morgen når ungen våkner Ha en fin lørdag alle sammen. Her er vi oppe og ser på barnetv allerede... Opp 06 idag.. men ingen tv... hun er for liten for det enda synes jeg..så da bruker vi heller tiden på å leke og rydde litt hjemme og spise kjeks hemmelig siden kona ikke vil at hun skal spise kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 tips til program som man kan forskyve lyden på en film med? lasta ne....ehm "kjøpte" en film, men lyden er noen sekunder feil irriterende å se eksplosjonen, så 2sek etterpå høre lyden VLC-player fungerer til alt omtrent Trykk på verktøy og Track Synchronization. Der kan man forskyve lyden framover eller bakover Anbefaler alle å laste ned Popcorn Time for enkel filmtitting.. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 316, her er det tv fra fem om morgenen hver eneste dag. Fredrik, forsåvidt enig, men det er også viktig å leve litt. Med andre ord ta seg råd til litt opplevelser. Hjelper ikke å bli pensjonist med stort nedbetalt hus og aldri ha vært utenfor bydelen. Enig, men man må prioritere hvis man ikke har råd til alt som er morsomt og kult. Jeg går f.eks lite ut på byen og har aldri vært en stor partyløve (tar dog gjerne en fest med gode venner). Jeg er heller ingen moteslave og ferierer med et bestemt budsjett. På den måten sparer man jo noen kroner. Nå vil jeg ha en sportsbil og derfor er bruksbilen en Citroën og ikke en BMW (slik bruksbilen var en Peugeot da vi sparte til hus). Dette er mine prioriteringer og de passer naturligvis ikke for alle, men konseptet burde være rimelig tydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 God lørdag fra sørlandet! ferdig trent og klar for noen timer på jobb turbina10, Fredrik og -Roger- reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Sexy! adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Bjørn sin det der Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Relativt rått. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Bjørn sin det der Taxi-Bjørn Hyggelig kar, han har vært på E30Meet samt er bruker her på forumet også -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Den bilen er noekult.. turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 E28 M5 er superkult! Er i hotellet nå. Orka ikke å gå til butikken i natt, forsynte meg av snacks som lå i hotellrommet. Når jeg går ut igjen skal jeg kjøpe tingene jeg har spist og legge de tilbake Dette er noekult sin wild side! lol -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg