Stawky Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Kan ikke si jeg er glad i noen av compactene jeg Men E46 compacten er definitivt mye styggere. Var nesten litt fristende til den prisen... Selv om jeg allerede har vinterbil... turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 O Store Wicky har også eid en e36 compact. Den er derfor meget kul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Ikke innvendig, liker ikke dashbordet.. så ikke-bmw liksom! Men går å bytte dash fra e36 touring har jeg hørt da Valgte jeg såklart beste compact-interiøret jeg har sett da xD men liker fortsatt ikke dashen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Coupe dasj mener jeg skal passa i komp. Husker en som e kikka litt på forumet her som hadde en Mauritius blå metallic eller Ka den hete fargen med 328 kompressor. Med veltebur å Kw senk. Den var liiiiitt kul. Samt annen dasj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Sto en grå e46 compact i Elverum i helga som sikkert var med på ccn. Den var NESTEN kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Godt mulig det er en "M3", er en i CCN som har en ombygget, ser ganske bra ut. 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 noen som kjenner seg igjen? eriksen76 og majuz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 noen som kjenner seg igjen? Trimming av moped førte ofte til dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Snakket tidligere om tips til alternative biler til rundt 300k, Var i dag hos en forhandler og skulle se på en 535d, men den var solgt. Derimot hadde han en Porsche cayman 2007 mod til rett over 300k Ante ikke man fikk såpass ny porsche for slik penge. Var morsom bil vertfall, selv om det bare var 2.7l med 250hk. Men blir nok litt vell tull å handle slik bil, ser for meg servicekostnader er høye, sikkert vanskelig å forsikre og helt sikker tørst. Tenkte på annen ting, normalt sett blir jeg jo lei av bilene langt før et år er gått og nå er det jo snart vinter. Hvorfor ikke handle meg en med 4wd Har aldri slitt med fremkomst med rwd sånn sett, men er jo greiere med 4wd på vinteren. Ser audi s4 2.7 biturbo er blitt nokså billige. Kunne jo vært morsom bil i vinter Men forsikring blir vell fort problem her og. Julianv og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 4wd på Jæren? På grunn av den lange vinteren eller de store fjellene du må over? Lykke til med bilkjøp uansett Weltzin og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 haha nei, som sagt så er ikke fremkommelighet noe problem egentlig. Er vell mer spenstige hytteturer og generelt bare for å hatt en 4wd bil med litt gamp i på glatta Ser unektelig gøy ut å dra 90 graders sideslengs over store områder på snø med 4wd Selv om jeg har sluttet med sånn da eneste problemet. Søkte opp litt forsikring forskjellige plasser på S4, var dårlig butikk det for MEG Har 60% bonus, men ser ut til å hjelpe lite når jeg er for ung. Må vell ver 23 før prisene blir brukende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Ser audi s4 2.7 biturbo er blitt nokså billige. Kunne jo vært morsom bil i vinter Vet ikke helt hvorfor, men S4 har vanvittige forsikringspriser for min del... Snakker om rundt 25.000-30.000 kr. i året med fullkasko. Det er det rene sportsbiler med 300+ hk også koster i mange tilfeller. Det må være en skikkelig utsatt bil. Men ja, gå for turbo 4wd en liten stund! Det er favorittoppskriften min for vintern! S3 er også ganske billig nå, 100k. Mye nyere interiør og utseende. Kanskje billigere forsikring og sikkert mindre bensinforbruk pga. 1.8 l. Bare prøvd litt på slæddeføre på Tryvann og syns det var utrolig morsomt. Skikkelig rally Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50557057&searchclickthrough=true Hadde du vært litt tidligere ute så kunne du kjøpt denne Audi S3´n, en kamerat som solgte den i dag.. meget god og potent bil, uten blodtrim eller noe jallamekk En slik bil er absolutt å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Ja har kjørt en sånn med BSR chip, fungerte bra det Men får jo s4 til nesten samme pris så, uten veldig stor aldersforskjell eller stand. S3 er vell like jævlig å forsikre så egentlig like langt Nettbanken er jo ofc nede så får ikke sjekka http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51202377&searchclickthrough=true Sånt og kunne vell vært gøy. Men er skeptisk på holdbarhet og forsikring Kunne egentlig tenkt meg en større diesel, men er vell litt vanskelig om budsjettet er max 150k. Er så kjedelig å bruke 1000kr i uka i drivstoff på tørst bensiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 e46 330xd manuell, steg 2-4 så burde det bli bra Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg