Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Snakket tidligere om tips til alternative biler til rundt 300k,

Var i dag hos en forhandler og skulle se på en 535d, men den var solgt. Derimot hadde han en Porsche cayman 2007 mod til rett over 300k :P

Ante ikke man fikk såpass ny porsche for slik penge. Var morsom bil vertfall, selv om det bare var 2.7l med 250hk.

Men blir nok litt vell tull å handle slik bil, ser for meg servicekostnader er høye, sikkert vanskelig å forsikre og helt sikker tørst.

Tenkte på annen ting, normalt sett blir jeg jo lei av bilene langt før et år er gått og nå er det jo snart vinter. Hvorfor ikke handle meg en med 4wd :) Har aldri slitt med fremkomst med rwd sånn sett, men er jo greiere med 4wd på vinteren.

Ser audi s4 2.7 biturbo er blitt nokså billige. Kunne jo vært morsom bil i vinter :)

Men forsikring blir vell fort problem her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha nei, som sagt så er ikke fremkommelighet noe problem egentlig.

Er vell mer spenstige hytteturer og generelt bare for å hatt en 4wd bil med litt gamp i på glatta :)

Ser unektelig gøy ut å dra 90 graders sideslengs over store områder på snø med 4wd :P

Selv om jeg har sluttet med sånn da :D eneste problemet.

Søkte opp litt forsikring forskjellige plasser på S4, var dårlig butikk det :P for MEG

Har 60% bonus, men ser ut til å hjelpe lite når jeg er for ung. Må vell ver 23 før prisene blir brukende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser audi s4 2.7 biturbo er blitt nokså billige. Kunne jo vært morsom bil i vinter  :)

Vet ikke helt hvorfor, men S4 har vanvittige forsikringspriser for min del... Snakker om rundt 25.000-30.000 kr. i året med fullkasko. Det er det rene sportsbiler med 300+ hk også koster i mange tilfeller. Det må være en skikkelig utsatt bil.

Men ja, gå for turbo 4wd en liten stund! Det er favorittoppskriften min for vintern!

S3 er også ganske billig nå, 100k. Mye nyere interiør og utseende. Kanskje billigere forsikring og sikkert mindre bensinforbruk pga. 1.8 l. Bare prøvd litt på slæddeføre på Tryvann og syns det var utrolig morsomt. Skikkelig rally :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har kjørt en sånn med BSR chip, fungerte bra det :)

Men får jo s4 til nesten samme pris så, uten veldig stor aldersforskjell eller stand.

S3 er vell like jævlig å forsikre så egentlig like langt :P Nettbanken er jo ofc nede så får ikke sjekka

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51202377&searchclickthrough=true

Sånt og kunne vell vært gøy. Men er skeptisk på holdbarhet og forsikring :P

Kunne egentlig tenkt meg en større diesel, men er vell litt vanskelig om budsjettet er max 150k. Er så kjedelig å bruke 1000kr i uka i drivstoff på tørst bensiner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...