adne95 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Allright, allright. Er det ekstreme cliffhangere som gjør at man ikke klarer å vente til neste episode eller? At man bør bare begynne om man har fri hele dagen? Det varierer, legne sia nå, men kan ikke huske det var så mye sånt de første sesongene, hvertfall ikke før mot slutten av sesongen men etter hvert blir det vanskelig å la vær å gå rett på neste episode ja men, du har igjen for det hvis du greier å begrense det til en episode annahver dag ellerno, jeg har hvertfall problemer med å "fordøye" alt om jeg ser 4-5 episoder (uansett serie) en treg søndag noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Jeg klarte ikke å drøye en dag å to når jeg først begynte å se! Var på jobb på båt i Mexico, satt hver dag etter vakt i 4 dager å så SOA! Ute på dekk var det 40 grader og sol, hehe! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Dette er vel banning i kirka, men når de vil, så kan Mercedes å designe biler de og. http://e24.no/bil/mercedes-med-porsche-911-konkurrent/23292816 wicky124 og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Hadde jeg fått et snitt av bildet som viste fra ca. midten av døren og bakover hadde jeg vært bombesikker på at denne kom fra en annen produsent i Stuttgart. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Ser ut som en Z4 med litt større luftåpning foran. Tiltrekker ikke meg hvertfall. Nå høres jeg gammel ut sikkert, men det er ikke mange nye biler lenger som gir meg søvnløse netter fordi jeg blir betatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Dette er vel banning i kirka, men når de vil, så kan Mercedes å designe biler de og. http://e24.no/bil/mercedes-med-porsche-911-konkurrent/23292816 Mercedes_Benz_amg_gt_2.jpg Fronten var fæl som på de fleste andre Mercedes modeller i dag, men ellers så var den ganske lekker. Fra A stolpen og bakover likner den mye på nettopp 911 og på skrå bakfra har den glimt av Jaguar F type. Om den klarer å ta 911 tviler jeg på, klare ikke M3 det så klarer ikke ett AMG produkt det heller. Forøvrig så er jeg misfornøyd som faen med at BMW ikke kommer med noe liknende, denne lanserer MB mens BMW gir oss 2 serie Active Tourer Fokus bort ifra brukervennlige biler og miljøvern BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Er det ikke mandag sesong 6 begynner å gå på zebra? Har ikke finni no sesong 7?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Fokus bort ifra brukervennlige biler og miljøvern BMW! Amen! Håper BMW kommer med en skikkelig kompromissløs sportsbil snart adne95 og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Fyfan, når jeg ser hvor lang tid det tar å flytte ut av 60 kvadrat synes jeg synd på de som flytter ut av 2-300... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Jeg synes at det har kommet flere svært fine bilmodeller de siste par årene... -Roger-, Fredrik 90, adne95 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Er det ikke mandag sesong 6 begynner å gå på zebra? Har ikke finni no sesong 7?? Sons of Anarchy? Sesong 6 ble sendt på zebra for ganske nøyaktig ett år siden sesong sju begynner mandag 15. mener jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 En mindre smart idé... http://www.dagbladet.no/2014/09/11/kultur/torsdag_kveld_fra_nydalen/tv_2/tv_og_medier/humor/35227393/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 hahah, kunne stelt i stand en liten diplomatisk krise der noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Jeg synes at det har kommet flere svært fine bilmodeller de siste par årene... Meg du sikter til? Joda, fine er de, men ingen som har truffet hjertestrengen slik det pleide å være på 90-tallet og første halvdel av 2000-tallet (for min del). Morsomt nok så er det 6GCen den eneste av de bilene jeg ble giret av da jeg så den for første gang De nye mangler litt på sjel-avdelinga vs. de gamle syns jeg... Merk at dette er bare personlig oppfatning, ingen vits i å henge seg opp hvis noen er uenig, glad i det meste jeg (bare det ikke er kjedelig å kjøre) adne95 og Ess reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Sukk... Så fin Ferrari... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg