Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Allright, allright. Er det ekstreme cliffhangere som gjør at man ikke klarer å vente til neste episode eller? :P At man bør bare begynne om man har fri hele dagen? :P

Det varierer, legne sia nå, men kan ikke huske det var så mye sånt de første sesongene, hvertfall ikke før mot slutten av sesongen :)   men etter hvert blir det vanskelig å la vær å gå rett på neste episode ja ;)   men, du har igjen for det hvis du greier å begrense det til en episode annahver dag ellerno, jeg har hvertfall problemer med å "fordøye" alt om jeg ser 4-5 episoder (uansett serie) en treg søndag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel banning i kirka, men når de vil, så kan Mercedes å designe biler de og. :)

http://e24.no/bil/mercedes-med-porsche-911-konkurrent/23292816

attachicon.gifMercedes_Benz_amg_gt_2.jpg

Fronten var fæl som på de fleste andre Mercedes modeller i dag, men ellers så var den ganske lekker. Fra A stolpen og bakover likner den mye på nettopp 911 og på skrå bakfra har den glimt av Jaguar F type. Om den klarer å ta 911 tviler jeg på, klare ikke M3 det så klarer ikke ett AMG produkt det heller. Forøvrig så er jeg misfornøyd som faen med at BMW ikke kommer med noe liknende, denne lanserer MB mens BMW gir oss 2 serie Active Tourer :P

Fokus bort ifra brukervennlige biler og miljøvern BMW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det har kommet flere svært fine bilmodeller de siste par årene... :)

Meg du sikter til? :P Joda, fine er de, men ingen som har truffet hjertestrengen slik det pleide å være på 90-tallet og første halvdel av 2000-tallet (for min del). Morsomt nok så er det 6GCen den eneste av de bilene jeg ble giret av da jeg så den for første gang  :P

De nye mangler litt på sjel-avdelinga vs. de gamle syns jeg...

Merk at dette er bare personlig oppfatning, ingen vits i å henge seg opp hvis noen er uenig, glad i det meste jeg (bare det ikke er kjedelig å kjøre) :)

post-52793-0-76863200-1410462591_thumb.j

post-52793-0-90365200-1410462617_thumb.j

post-52793-0-86107500-1410462656_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...