Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Samme gjengen som har lagd "Adrenalin" som jeg la inn et klipp av her tidligere, har lagd mye annet bra også. Eksempelvis denne filmen for Porsche. Jeg synes det er bra av Porsche og ha det fokuset de helt klart har med filmen, når det til og med er snakk om et konkurrerende team.

Sjekk gjerne siden, http://www.adrenalin-film.de/

Stereoscreen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja på MFjeld sin story? Han var innom for å kjøpe kokain bare...så snappet han meg...

Må gi mye ros til Wicky for stor hjelp på fredag! :) Slo bærearmen på E46en skreiv på kvelden før og trengte bil på fredag, men rakk ikke innom gs bildeler. Sendte en melding til Wicky som jobber rett vedsiden av, og han trasket ned til gs og betalte delen for 800kr av egen lomme! :) Møtte han senere på kvelden og gjorde opp for meg. Godt det finnes ærlige mennesker der ute! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis (er på forumet) har kjøpt seg ny drosje....

Spenstig med 328I drosje, selv om jeg ikke skjønner hvorfor de velger 3-serie som taxi og ikke 5-serie. Men nå er jo faktisk F30 klassens romsligste bil da så det bør gå bra, går en grå F30 320d som taxi her i byen også. Ser fler og flere BMW taxier nå, veldig mye F10/11 men fortsatt noen gamle E60/61 slitere som sikkert begynner å nærme seg astronomiske summer i kilometertellern. Går en LeMans blå E60 520d som taxi her i byen som har gått i 6 år er det vel nå, en kollega kjørte den for 4 år siden og da var den gått 300 000 km og sikkert det dobbelte i dag

Så det er ikke bare Mercedes som kan gå langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gi mye ros til Wicky for stor hjelp på fredag! :) Slo bærearmen på E46en skreiv på kvelden før og trengte bil på fredag, men rakk ikke innom gs bildeler. Sendte en melding til Wicky som jobber rett vedsiden av, og han trasket ned til gs og betalte delen for 800kr av egen lomme! :) Møtte han senere på kvelden og gjorde opp for meg. Godt det finnes ærlige mennesker der ute! :)

Ikke jug.

Jeg trasker ikke. Jeg kjørte bort...hahaha OG jeg ordna deg rabatt!! :P

Fredrik90 : Han skal ha taxien i 3år som reservedrosje og deretter ta den ut privat, og bruke den som lekebil på bane.Han har allerede masse snacks liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jug.

Jeg trasker ikke. Jeg kjørte bort...hahaha OG jeg ordna deg rabatt!! :P

Fredrik90 : Han skal ha taxien i 3år som reservedrosje og deretter ta den ut privat, og bruke den som lekebil på bane.Han har allerede masse snacks liggende :)

Haha, ja garantert at du kjørte bort  :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå er jeg på det punktet hvor jeg vurderer å kjøpe 18" vinterhjul til bilen, fordi jeg ikke vil tilbake til 16" vinterhjulene... eller var det 15"? 

Uansett... jeg vurderer å kjøpe Nankang i år også, kjørte dette i fjor på BRZ´n og de viste seg å fungere greit, og så får jeg de jo til rundt 3000 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men så har du samme dekkdim så på golfen min og da..

Koster jo 2300,- pr dekk her + omlegging. stivt syns eg :)

Burde vell bare bruke golfen i vinter heller :) 540'n er vell håpløst elendig likevel så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...