Nytern Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Dere sørafor burde vel strengt tatt velge noe annet enn R2 https://www.naf.no/forbrukertester/dekktester/vinterdekktest-2013/piggfrie-dekk-20131/nokian-hakkapeliitta-r2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Lurer jo på å kjøpe bedre dekk også, da dekkene blir beholdt til neste bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Noen her som vet om man kan byttet hjerne på en bil uten å få problemer med det i etterkant? Er snakk om hjernen til motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Har 2 stk pirelli sottozero 3 225/40R18 liggende som jeg brukte i fjor. Fungerte greit de. Vannvittig gode på våt og tørr asfalt. Men er jo europeiske dekk så er jo ikke akkurat helt i topp på verste glatta. Spørs om det ikke blir 2 sånne til, er ikke så helverst prismessig. Hadde 4 stk, men de bak holdt ikke mer enn en sesong på 328n Blir hjulstilling først her kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Ja men så har du samme dekkdim så på golfen min og da.. Koster jo 2300,- pr dekk her + omlegging. stivt syns eg Burde vell bare bruke golfen i vinter heller 540'n er vell håpløst elendig likevel så. 1500kr stk, syns det va dyrt nok Fattige student så har kje råd te større felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Europeiske dekk er vel greit nok på vestlandet, her på østlandet derimot er det ikke like gunstig prøver å finne ut dekktypen jeg hadde på BRZ´n men husker ikke helt :S var nankang iallefall... Savner forsåvidt Continentaldekkene jeg hadde på tds´n og civicen... cvc3 225/45-17, helt fantastiske dekk! mye bedre enn cvc5 som kom etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Europeiske dekk er vel greit nok på vestlandet, her på østlandet derimot er det ikke like gunstig prøver å finne ut dekktypen jeg hadde på BRZ´n men husker ikke helt :S var nankang iallefall... Savner forsåvidt Continentaldekkene jeg hadde på tds´n og civicen... cvc3 225/45-17, helt fantastiske dekk! mye bedre enn cvc5 som kom etter! Ser for meg de er mer gunstige på glatta enn nankang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Godt mulig de ligger til 1416 på dekkonline, så er ikke så hakkenes galt, men er jo det å bruke 6000,- pluss omlegg for å ha kulere vinterhjul enn de jeg allerede har da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Jeg orka ikke tanken på å gå ifra 19" til 15", så oppgraderte til 17" vinterhjul for litt sia ;P Ikke spesielt stort det heller, men ser heller ikke forferdelig ut, slik det gjorde med 15" Hakkapeliita piggfri står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Nankang SV-2? Har selv vurdert det i 225/40R18 Men har nå sverget til aldri kjøpe kinadekk igjen så Blir nok å punge ut X antall alt for mange kroner pr dekk igjen Du som var så jævla opptatt av kvalitetsdekk her tidligere, du burde da ikke vurdere billigdekk som Nankang... Nokian R2 her Kjøp kvalitet! Helt enig, har disse på E34en og det blir slike på F10en også. Knallgode dekk 1500kr stk, syns det va dyrt nok Fattige student så har kje råd te større felger! Men E60 M5 har du råd til som fattig student (Sorry, måtte bare) wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Vet det, men har faktisk lest folk som har hatt de og ment de var nokså bra(som tzunami og her sier). Men folk mener nå ns2 og er bra så. Er ikke vits å tro på det folk skriver egentlig. Som jeg skrev over, blir å punge ut i kvalitetsdekk likevel. Gidder ikke ta den sjangsen. Har jo golfen på 13" vinterhjul om det skulle være drittføre, derfor det var til vurdering. men blir for dumt Holder jo parkere 540n 1-2 uker så er jo prisdifferansen på billigdekk og kvalitetsdekk spart inn så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Bedre å bruke litt for mye på kvalitetsdekk på vinteren å heller spare litt på sommerdekka. Min mening.. Haukefer, R Andersen, Mkalle og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Ifjor trengte jeg nye piggdekk 3 ganger totalt...Ellers er det tørt og fint på veiene der jeg ferdes.... Men ja...oppgradert til 18toms vinterhjul her også....ser trist ut med 16toms som jeg rulla rundt med ifjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Ifjor trengte jeg nye piggdekk 3 ganger totalt...Ellers er det tørt og fint på veiene der jeg ferdes.... Men ja...oppgradert til 18toms vinterhjul her også....ser trist ut med 16toms som jeg rulla rundt med ifjor.... Har selv 15" påvinterdekk og 17" på sommerdekk. Ser så utrolig liten ut med 15". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Verre med 20 på sommern og 16 på vintern... Må ha 245/40-18... Ikke en billig dim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg