Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Min drømmebil... :love:

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan Porsche skal overgå seg selv med neste generasjon 911...

Skrevet

det er jo som med tråsykler.

nye RS har jo nå fått enda mer alu og race-komponenter. de putter nok bare litt mer på neste versjon hehe

Skrevet
":2q2m2k1b]
Min drømmebil... :love:

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan Porsche skal overgå seg selv med neste generasjon 911...

Et lite forslag fra en enkel mann. Rørramme og karbonkarosseri. ;)

Fikk meg en liten aha-opplevelse angående vekt idag. Jeg kjørte e39 fra bergen og hjem for så å kjøre hjem til foreldrene mine i e30en.

Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så udødelig bak rattet. Svinger som gir ubehagelig mye krenging i 70 med 530en gikk som en lek i 90-100 med e30en. Deilig å bekreftet at investeringene fungerer. :) Kommer nå automatisk inn i drittungemodus når jeg kjører e30, heel 'n toe praktiseres konstant. :)

Motoren med sine 205hk + kompøkning, større dyser og lmm er ikke ekstrem i det hele tatt, likevel føler jeg at jeg aldri får nok erfaring med bilen. Det er en fantastisk følelse når du vrir rattet så langt du tør, mens bilen ber deg om å prøve hardere neste gang. :)

Skrevet

Skulle vært lærling til høsten selv men takket være det gode skolesystemet vi har her til lands er jeg nødt til og gå et år til på en annen skole..

4år i vgs... offh -.-

Skrevet
":23yx695l]Noe fet Alfa :)

264400_10150204680885916_320043740915_7547856_6433611_n.jpg

264530_10150204681195916_320043740915_7547863_7172234_n.jpg

Daaaaamn!!!! den var RÅ!!!Har du flere bilder? sett en slik modell før som var pen..alle andre er litt "stygge" synes jeg..

har forøvrig kjørt rundt i e39 m5 idag...FYFAEN for en bil as!!! Helt hekta!

Skrevet
Herrejesus... :shock: jeg og fruen hadde oss nettopp en kveldstur da vi svingte innom den lokale bavariaen for å kikke. På baksiden av bygget der sto det en tom sånn kabelsnelle mellom to containere, og den skulle Min kjære absolutt ha med seg da den ville bli så fin å ha i hagen med litt hvitmaling på :roll: Var så vidt den gikk inn i bagasjerommet på E90en :wink:

Fruen min skulle absolutt ha en slik en med en gang også! Fikk lirka den inn i baksetet tilslutt xD hva er det med jenter og kabeltromler? :P

Skrevet
det er jo som med tråsykler.

nye RS har jo nå fått enda mer alu og race-komponenter. de putter nok bare litt mer på neste versjon hehe

Motoren har jo blitt ganske så imponerende da... 500 HK ved 8250 rpm (opp 50 HK fra standard GT3 RS) og 460 Nm ved 5750 rpm uten ladeluft er ganske imponerende fra en B6 motor og små 3996 cm3. 1360 Kg veier bilen i kjøreklar stand... 0-100 Km/t tar 3,9 sekunder... 0-200 Km/t tar 11,9 sekunder... med en deilig manuell 6-trinns gearkasse. Topphastigheten er 310 Km/t.

Skrevet

Har ikke mer info om den alfaen nei...

‎"Kjøper du en Bmw 740 får du med en 320 på kjøpet" fra et program på Nrk om Shanghai.

Var ikke det ca samme som skjedde for førstemann som kjøpte en A8 her i landet? Mener å huske han fikk med en Polo på kjøpet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...