Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det mener jeg på. 403-felgene leveres ihvertfall til begge modeller, og de kommer kun i en størrelse.

Noen som har lyst på kjøleskap forresten? :)

93_1116214886.jpg

Finn.no-annonse

Sender du i posten? :P Hehe, hadde vært litt kult å ha ;)

Men ble skuffa over navnet ditt, jeg hadde trodd "awt" sto for noe mer fancy :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det mener jeg på. 403-felgene leveres ihvertfall til begge modeller, og de kommer kun i en størrelse.

Jeg skal kjøpe vinterdekkpakke til 4-serien. Før var ikke 4-serien med i oversikten på gsbildeler.no, så nå at den har kommet med i rullemenyen :)

17" koster 12.500 kr. med Continental dekk, og 18" koster 2000 kr. mer, men vinterdekk syns jeg ikke er poeng i å ha stor størrelse på. Eller.....?

Bilen har dekksensor, MÅ jeg ha vinterfelger/dekk med sensor da?? Da koster felgene plutselig felgpakken 2-3000 kr. mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe vinterdekkpakke til 4-serien. Før var ikke 4-serien med i oversikten på gsbildeler.no, så nå at den har kommet med i rullemenyen :)

17" koster 12.500 kr. med Continental dekk, og 18" koster 2000 kr. mer, men vinterdekk syns jeg ikke er poeng i å ha stor størrelse på. Eller.....?

Bilen har dekksensor, MÅ jeg ha vinterfelger/dekk med sensor da?? Da koster felgene plutselig felgpakken 2-3000 kr. mindre...

En dag jeg var inne på bavaria her og skulle få noe på delelageret. Var det en som hadde kjøpt ny bil av de og fått med vinterhjul UTEN dekktrykksmåling. Han fikk feilmeld og eneste måte å fjerne den var å montere det så. Da bestilte dem

noen ventiler med måling i elns. men koster sikkert mer det enn å få levert hjul med sensorer i.

Jeg hadde gått får 18" :)

Skal ha det selv nå på vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vel ikke si så mye på størrelse, da jeg kjører med hhv. 18" og 19" på vinteren. :)

Personlig ville jeg nok også valgt noe annet enn felger fra GS Bildeler, men det er jo opptil hver enkelt. Det finnes mye pent originalt å velge i også, og om man holder et øye på finn.no dukker det opp både det ene og andre. Et annet alternativ kan jo være noen pene BBS kopifelger e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :) Mener å huske ganske godt at BMW leverer 17" standardstørrelse (og kun en type felgmodell) til 3/4-serie i Norge, for å holde ting enkelt. Den felgpakken kostet 17000 kr. og det takket jeg nei til (syns det ble for drøyt for noen 17"...).

Du har rett angående GS kvalitet, awt, men tanken er å bruke de 3 sesonger og kaste/kvitte meg med de.

Fant disse da. Kanskje jeg skal prøve meg på bud (12.500 kr.). http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52798336&searchclickthrough=true&searchQuery=bmw%20originale

Edit: Nevermind, tror det er best å bare kjøpe løse vinterdekk til bilens medfølgende originale sommerfelger i denne omgang :) Selge sommerdekkene til neste sommer...

Også tror jeg at jeg skal gå for originale BMW LMfelg Multieke 399 19" til våren (har lyst på Alpina 20" felger og, men de koster dobbelt så mye og da må også senk til, det har jeg ikke råd til, forhåpentligvis vil 4-serien min ikke se ut som en SUV med de ovennevnte 19" uten senk).

Vedlegger bilder av medfølgende 18" og de 19" jeg har tenkt å kjøpe senere.

post-52793-0-58220100-1415443963_thumb.p

post-52793-0-90824800-1415443968_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke GS felgene har blitt bedre kvalitet med årene, ville jeg aldri kjøpt de som vinterhjul. De har vært veldig plaget med flassing og eiring selv på sommer.

Salt og vinterføre gjør neppe situasjonen bedre.

Hva mener dere med dekktrykksensor? Er det egen sensor i dekkene på nye biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS-felgene er like i kvalitet som middels hvis ikke dårlige kinakopier av felger etter mine og ganske mange andre sine erfaringer. Hadde aldri i mitt liv satt GS felger på en ny 4-serie. Det blir som å gå på catwalken etter å ha handlet klær på Cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

, men vinterdekk syns jeg ikke er poeng i å ha stor størrelse på. Eller.....?

.

Tja, man har da ofte på vinterdekkene like lenge som sommerdekkene, så jeg synes det er kult å se greit ut den delen av året også.

Angrer litt på,at jeg ikke gikk for 20" på vinteren på min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...