Fredrik 90 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Kjapt spm til karosserifolk:Prisestimat på lakking og retting av halgskadet tak, sedan (7 små hagl bulker), samt retting og lakking av panser?Jeg vet at dette er vanskelig å svare på uten bilder, men tror forsikringsselskapet prøver å slippe billig unna bed å tilby meg 8665,- eks mva for skaden.. Dette skal da være dekking av tak og 25% av panser. Tror jeg ville innhenta priser hos flere forskjellige karosseri verksteder, så slipper du synsing herfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Naturligvis, men jeg er litt opptatt om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Noen som følger med på Farmen her da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Tja såvidt. Når jeg er hjemme og ikke har bedre å gjøre. Fått med meg at Frank er en ufyselig klædd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Noen som har erfaring med justerbare topplager og camberstag fra ebay, til e36 ? Koster ca 1000 kr, hva tror dere ? ukjent merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Jepp! Må si jeg ble litt imponert av Finn i gårsdagens tvekamp Knusende seier, til tross for å ha blitt totalt utfrosset/mobbet av storbonden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Jeg ser igrunn lite på TV, så har ikke fått sett på Farmen på noen år. Kan ikke si jeg savner det, føler det er få som titter på TV i det heletatt for tida. Jeg ser på NRK1 og NRK2 dersom jeg finner noe interessant på forhånd og hører på NRK P1 og P2 daglig. Reklamefritt og god kvalitet. Temaet på NRK2 var igår den kalde krigen, koste meg til langt på natt! Farmen gir meg ingenting. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Jepp! Må si jeg ble litt imponert av Finn i gårsdagens tvekamp Knusende seier, til tross for å ha blitt totalt utfrosset/mobbet av storbonden... Er så kvalm han storbonde soppen, så får han faen meg være enda en uke. Da var det slutt for min del.. Frank var artig når man tok han for det han var, det kan ikke sies om han andre soppen....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 noen som er int i en e46 touring 318i eu ok til mars 15 til 15000kr? pm meg isåfall, noe div småfeil, men skal se om jeg får gjort noe med noen av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Jeg ser igrunn lite på TV, så har ikke fått sett på Farmen på noen år. Kan ikke si jeg savner det, føler det er få som titter på TV i det heletatt for tida. Jeg ser på NRK1 og NRK2 dersom jeg finner noe interessant på forhånd og hører på NRK P1 og P2 daglig. Reklamefritt og god kvalitet. Temaet på NRK2 var igår den kalde krigen, koste meg til langt på natt! Farmen gir meg ingenting. I dag var det Tirpitz og Normandie på agendaen til Nrk2! Ytterst spennende Sistenevnte er på nå. Jeg har lenge kun hatt NRK 1, 2 og 3, hvor jeg da har trodd at jeg savner alle andre kanaler! Etter jeg gikk til anskaffelse av et Riks-TV abonnement tar jeg meg selv i å se på intet annet enn NRK. Radiokanalen jeg hører på er bare NRK P3 Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Er så kvalm han storbonde soppen, så får han faen meg være enda en uke. Da var det slutt for min del.. Frank var artig når man tok han for det han var, det kan ikke sies om han andre soppen....! Helt enig! Skifta rett over til en ny episode The Walking Dead i det han soppen ble storbonde nok en gang... Men har sansen for Alina, småfrekk dialekt og en pen jente Hadde vært artig, om hun som er i fra distriktet, hadde vunnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Dama følger med på Big brother, så da kommer jeg ikke unna hver gang jeg heller. For en barnehage... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 ouff...vet hun ikke bedre??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Noen som har erfaringer med ledbar fra ebay? Evt en selger og anbefale, har ikke lyst til å vente altfor lenge.Jeg kjøpte en til 500,- fornøyd med den. Men blir jo ikke like konsernet som fks big nick etc. Men for et jevnt greit lys på et stort område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Jeg må nå innrømme at jeg synst alt snakket om Olav (storbonden nå) har tatt litt for mye av.. Greit, han var en "tanke" uhøffelig i ordbruken mot Finn sist, men hvem har ikke sagt noe stygt til noen en gang eller 2? Jeg reagerer faktisk litt på all dritten Olav får av brukere på Facebook, som synst han er en mobber etc. Sannheten er jo at alle de som sier det er minst like mye mobbere som han. Jaggu mye stygt som blir sagt. Litt "artig" å lese. Finn som alle liker har nå jaggu gjort sitt og. Løgn om øksekasting, brutt løfter, prøver å smiske avtaler med alle... Alle på den gården har nok sine sider som TV2 bevisst visste om før de ble med i spillet. Litt action må man tåle. Tror jeg engasjerer meg litt for mye i dette våset.. Når det er sagt, så er jeg faktisk enig med Alina som ble nevnt over her. Hun har blitt bedre og bedre etter hver gang Hm.. thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg