Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Generelt synes jeg at alt snakket om mest mulig sportslighet er noe tullball på alminnelige biler. Det er en kostbar gimmick bilprodusentene bruker for å drive opp prisen på bilene de selger.

Der er jeg helt enig med deg og det er her jeg synes BMW har gjort en genistrek med chassiet på spesielt F30 og F10. Der har de klart å kombinere både comfort og sportslige egenskaper på en veldig fin og kompromissløs måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du var på bryllupsreise jeg... "Shit ass, må bare ta bilde av den E30'n, vent litt!!!"

Vel, hun er 100% støttende i alt jeg elsker og har ingenting imot bilting. Vi skal faktisk på Dubai Motor Festival og Dubai Grand Parade også sammen :D Pluss alt typisk bryllupsreisegreiser og turistgreier såklart... Og shopping.

Blir artig å se kolonner av Veyroner på fredag, helt verst parade med alt det beste bilverdenen har å by på...

Endret av noekult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring meg om ett år og sjekk... Skjønner ikke hvorfor dere legger dere oppi dette engang, jeg ser fine biler og blir glad - går ikke rundt og knipser bilder iaffall :) Med mindre det er noe virkelig unikt (LaFerrari, Koenigsegg etc.), så gidder jeg det ikke, så jeg går ikke rundt og stopper opp hele tiden og irriterer kona akkurat.

Nå er det kveld her, Burj Khalifa og resten av byen har slått på lysene, og snart er det middag på en tradisjonell arabisk båt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring meg om ett år og sjekk... Skjønner ikke hvorfor dere legger dere oppi dette engang, jeg ser fine biler og blir glad - går ikke rundt og knipser bilder iaffall :) Med mindre det er noe virkelig unikt (LaFerrari, Koenigsegg etc.), så gidder jeg det ikke, så jeg går ikke rundt og stopper opp hele tiden og irriterer kona akkurat.

Nå er det kveld her, Burj Khalifa og resten av byen har slått på lysene, og snart er det middag på en tradisjonell arabisk båt :)

Kos deg noekult! Jeg skulle gjerne vært på det samme oppholdet! Jeg håper en fremtidig jobb vil muliggjøre dette! Absorber alle inntrykk og opplevelser!

Det som trekker meg mest er faktisk Burj Khalifa, det er et byggteknisk underverk av dimensjoner!

Kom over dette treffende kåseriet idag.

http://www.dagbladet.no/2014/11/23/kultur/meninger/debatt/mat/sushi/36365295/

Jeg er typen som setter pris på de dagligdagse norske mattradisjoner med mye kokt potet og brun saus :P Dette sushi-greiene er ikke noe for meg :P Norsk fisk som er kokt eller stekt, både saltvannsfisk og ferskvannsfisk er veldig akseptert. Rå fisk, ikke fullt så mye :P

(NB: Ønsker ingen noe beskjed om sutring nå :D)

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lære deg å ta en spøk noekult.... De fleste som er gift VET at alt er rosenrødt og lykke i starten...helt til kona får for seg å endre mannen sin...og det VIL skje..tro meg... :P 

Kos deg i duba og nyt tiden med din tildelte!

Men så er ikke kona mi norsk, da er det andre spilleregler.

Ta en spøk ja, smalt jo fra rette munnen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen levert på bilia skade for fjerning av sinkslipp.

Fra hva jeg forstod så blir det lakkering av hele høyresiden.

Jaja, for håpe det snart er slutt på Bilia besøk. Blir syvende uken i år på Bilia for bilen, pluss at den stod en uke i Januar for lakkering av frontfanger etter ett lite parkerings uhell.

Så nå blir det Volvo xc60 d5 noen dager, funker det også.

Endret av flobben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de andre problemene løst skikkelig nå?

Ja, viste seg at de hadde koblet feil når de satte sammen bilen igjen etter comfort access problemet, så nå er alt 100% på det elektriske.

Veldig glad for at de hadde koblet feil, bedre det en at det var ett ubestemmelig elektrnisk feil som man aldri hadde klart å finne ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...