bcRichard Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Tror lyden må være en av de større fordelene med å kjøre 540i med Hamann eksos Ja, det er ikke forbruket vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 (endret) Hehe nei det er vell største ulempen Går vell 50l i uka om jeg ikke kjører så fryktelig mye. Er ikke så gale til hverdags, er å leve med. men på tur går det MYE, gikk vell sånn ca 300l igjennom bilen(da tar jeg ikke hardt i) til og fra Gatebil mantorp... En kompis kjører e38 750iL, han klarer 2 uker på en full tank(100l?) om han kjører scooteren til jobb hver dag, og kjører lite generelt Noen av oss må jo ta ansvar og kjøre teite biler Endret November 30, 2014 av Mattae -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Filter og olje bestilt fra Koed, tror olja kosta 330kr for 5l (kjøpte 10l), er det en grei pris? Typisk å havne nederst på sida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Hadde jeg hatt 540I eller 750I så hadde jeg mer eller mindre gitt beng i forbruket, den måtte bruke den den ville ha. Blir for dumt å ha en 750I stående men kjøre scooter til jobb for å spare penger, da har man liksom kjøpt seg helt feil bil Kristiansan'årn, sveigis, eriksen76 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 I dag er det et Paul Walket away... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 oi, er det lov å si ? Haukefer og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 (endret) Hadde jeg hatt 540I eller 750I så hadde jeg mer eller mindre gitt beng i forbruket, den måtte bruke den den ville ha. Blir for dumt å ha en 750I stående men kjøre scooter til jobb for å spare penger, da har man liksom kjøpt seg helt feil bil Har nok mer med kø(kollektivfelt og generelt lett å snike) å gjøre + er greit å unngå så mye småkjøring Scooteren ble like mye brukt når han hadde 330D Endret November 30, 2014 av Mattae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Skal bytte mobilabbonoment i morgen (fra Oncall til Djuice). Begge telefonene er Samsung. Hvordan får jeg de eksisterende kontakter osv over på nye telefonen, når jeg samtidig bytter simkort? Samsung account, google account?? Takker for tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Skal bytte mobilabbonoment i morgen (fra Oncall til Djuice). Begge telefonene er Samsung. Hvordan får jeg de eksisterende kontakter osv over på nye telefonen, når jeg samtidig bytter simkort? Samsung account, google account?? Takker for tips... Ville bare overført alle kontakter til det simkortet du har nå, og så setter du det gamle simkortet i nye tlf, og overfører kontaktene til telefonminnet thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 var brått på tide å restarte film pc'n, den klagde på for lite minne så den måtte avslutte firefox Skal bytte mobilabbonoment i morgen (fra Oncall til Djuice). Begge telefonene er Samsung. Hvordan får jeg de eksisterende kontakter osv over på nye telefonen, når jeg samtidig bytter simkort? Samsung account, google account?? Takker for tips... tipper samsung har et fint program til det der, sony har det ivaffall. thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 ja, tror jeg fant ut av det Synkroiserte Samsung konoen min med telefonen. Satser på at kontakter osv. kommer inn på den nye telefonen når jeg logger meg inn på samsung konoen min der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53465590 Naboen har kjøpt denne for 17 lapper. Må være årets kupp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Eneste som popper opp her når jeg ser sånne er top gear med billige porscher En kompis holdt og på kjøpe en 944 til 15k elns, men den gikk på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53465590 Naboen har kjøpt denne for 17 lapper. Må være årets kupp! Det er faktisk veldig usikkert at den er, men når disse bilene er i nogenlunde god stand kan de være artige veteranbiler. Bare det at den er en Porsche gjør at den er litt spesiell. Utfordringen med 924 er at den mekaniske kvaliteten ikke er den beste og mange deler er vanskelige å få tak i idag. På den annen side er mekanikken relativt enkel og modellen har noen deler til felles med VW fra den samme tiden. Mange opplever dessverre at en 924 koster mer enn den smaker iom. at modellen på ingen måter står seg mot nyere bilmodeller. 924 er en liten kuriositet i bilhistorien og det er det viktigste den er idag. Jeg ser at den aktuelle bilen er fra 1982. Hvis den virkelig kun har kjørt 120K er det en sjeldenhet med mindre den har stått parkert 10+ år et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Som med de flest BMWer så er nok denne også skrudd tilbake noen ganger opp igjennom historien, tviler svært lite på at den kun har gått 120 000 km. Hadde det vært reelt så hadde den vært i en helt annen stand Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg