Saltkjelen Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Ja, så stopper vi her med både konspirasjonsteorier, synsing, gjetting og andre fjasete innlegg. Dette fører ingen sted, og dere oppfordres herved til å ta denne diskusjonen på PM, email, brevveksling eller med andre kommunikasjonsmetoder. Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 (endret) Ja det er helt likegyldig hva man heter i det virkelige liv, det er grunnen til nicks. Skjønner ikke helt hvorfor du er så besatt av dette her Mr. Sandberg! Jeg er igrunnen helt enig med deg der, spiller ingen rolle hva man heter eller hvem man er bare man kan oppføre seg Vi er bilentusiaster alle sammen Endret Desember 12, 2014 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 (endret) Gjør meg absolutt ingenting at folk vet hva jeg heter eller hvor jeg jobber. Bare å komme det, så setter jeg på kaffen Du som skriker om personangrep bare jeg nevner ........... eller .......... Slapp av litt! Er vi Hells Angels eller:p Endret Desember 12, 2014 av Sjøbuse Fjerna navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 (endret) Gjør meg absolutt ingenting at folk vet hva jeg heter eller hvor jeg jobber. Bare å komme det, så setter jeg på kaffen Du som skriker om personangrep bare jeg nevner ........... eller ......... Slapp av litt! Er vi Hells Angels eller:p Når du først snakker om konspirasjonsteorier… Alt er mulig! Endret Desember 12, 2014 av Sjøbuse Navn i quote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Hehe apropos, det var bråk i borettslaget i Pilestredet park når jeg bodde der - en av våre nye landsmenn klarte ikke helt å innrette seg og som følge av konflikten så vrengte typ 50 taxier opp til bygget og skulle "ta styret". Heldigvis var han ene i styret i musikkbandet Satyricon, så ikke lenge etter kom Hells Angels rullende. DA stakk taxiene fort for å si det sånn! Haha, aldri sett så mange mercer pile ut av kvartalet med lignende hurtighet ( nå blir Wicky sur ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Ikke nevneverdig... Jeg jobbet med han som var bass-dude i satyricon. Han var snill! Og ja, jeg synes det er forkastelig at folk møter opp for å ta noen på den måten... Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Jeg hadde en gang en venninne som bodde i en loftsleilighet og de leilighetene er temmelig ofte utsatt for innbrudd. Alarm direkte til Securitas hadde hun, men allikevel hadde hun ufint besøk flere ganger i løpet av få år. Løsningen var å henge opp et originalt Bandidos klistremerke på inngangsdøren...ingen flere tapere på besøk der i gården... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Film av 740i'en. Funker greit nå... wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 bandidos har jeg vært "borti"...E34 525iAen min stod på ett verkstedlokale rett ved Bandidos sitt hovedkvartal i Oslo..lørdag kveld måtte jeg innom bilen for å hente noe. Fikla med nøkla...åpna den...fikk ikke start på den så fikla litt i motorrommet...Snudde meg... Der stod det en kar på 2meter, langt hår, tattoveringer og ett skeivt øye...holdt en 1meters feit skiftnøkkel i hånda...Tro meg...jeg blei ganske så redd...Så spør han meg på en hes og spooky stemme "...jasså... leke med andres biler?" jeg bare øøøøh....eeeh....assa...øøøøøøøøh.... njaaaah nei den er min da...." Så måtte jeg bevise at bilen var min og vise vognkort og nøkler.. Når alt dette stemte så endra personen sin fremtoning, la vekk skiftnøkkelen og ble veldig snill! Slo av en prat med han, han fortalte om hvorfor han satt inne i 15år for drap, hvorfor han valgte livet han levde...hva han gjorde nå... Så alt i alt, veldig hyggelig alle disse "farlige MC-gjengene" så lenge man er hyggelig mot dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Film av 740i'en. Funker greit nå... Hvordan syns du dette går ? hva effekt har du fått ut av dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 bandidos har jeg vært "borti"...E34 525iAen min stod på ett verkstedlokale rett ved Bandidos sitt hovedkvartal i Oslo..lørdag kveld måtte jeg innom bilen for å hente noe. Fikla med nøkla...åpna den...fikk ikke start på den så fikla litt i motorrommet...Snudde meg... Der stod det en kar på 2meter, langt hår, tattoveringer og ett skeivt øye...holdt en 1meters feit skiftnøkkel i hånda...Tro meg...jeg blei ganske så redd...Så spør han meg på en hes og spooky stemme "...jasså... leke med andres biler?" jeg bare øøøøh....eeeh....assa...øøøøøøøøh.... njaaaah nei den er min da...." Så måtte jeg bevise at bilen var min og vise vognkort og nøkler.. Når alt dette stemte så endra personen sin fremtoning, la vekk skiftnøkkelen og ble veldig snill! Slo av en prat med han, han fortalte om hvorfor han satt inne i 15år for drap, hvorfor han valgte livet han levde...hva han gjorde nå... Så alt i alt, veldig hyggelig alle disse "farlige MC-gjengene" så lenge man er hyggelig mot dem Hadde du ikke en stor maglite og skinnhansker i 525ian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 hallo....han var 2 meter...med skeivt øye...og så psykopat ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Hva så? Du er kong kebab, ingen kødder med en halvfeit pakkis med maglight. Eksos, HPVL, majuz og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Elsker nye Lexus RC-F. Skal ha det som familiebil om 5 år.... sammen med Cayman R`en til far ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Hvordan syns du dette går ? hva effekt har du fått ut av dette ? Syns dette går meget greit Effektmessig er jeg usikker, bilen har ikke blitt benket. Kittet skal gi ca. 400-450 hk i motor, men på hjula er jo en annen sak. Går betydelig bedre enn en original 4.0 ! Kompis av meg har en 540i e34 med samme motor, uten kompressor, og det merker man.. Men den ekstra effekten merker man nok best over 4000 omdr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg