Shattered Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 (endret) Man kan vel ikke forvente for mye av en bil til 20-30 lapper. Ser merkverdig mange som klager over både det ene og det andre med billigbiler, for eks bulker de burde ha sett da de så på bilen også videre... Men bilen så pen ut.. Så en Volvo 940 i går (ja da, de er ikke pene) med en eier som hadde gått ca det samme. Skuddsikker og pålitelig bil... For moro skyld, annonsert i Brumunddal om du vil se for å sammenligne slitasje evnt. Ga selv 25 for min og kjøpte av en norsk kar, mann mellom 25 og 30 vil jeg tro. Fikk litt kukk med den i går, men har faktisk kjørt 40 000 siden jeg kjøpte den med over 290 på telleren, ikke vært på verksted for alvorlige feil (bytta noen reimer til varmeapparat/AC), og den så temmelig løen ut da jeg kjøpte den med slitte frontlykter og bakluke. Men en fin bil å kjøre, til tross for litt høy km. 316, on 25 Dec 2014 - 21:19, said: Nei, jeg er nok ikke det. Prøvde bare å sette et poeng... Så og si umulig å bestemme noe ved å se på bilen, men jeg synes forholdene ligger til rette for at det kan være realistisk. Trodde ikke jeg hadde klaget så fælt mange ganger her! [] Du får kjøpe denne så slipper du å være i tvil: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54438764&searchclickthrough=true neitakk. Endret Desember 25, 2014 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Tja.. Toyotaen til foreldrene mine er en 2000-modell med 108k på telleren. Lite brukt er mulig det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Merca til fattern er 95 og har gått 213k km, vi har hatt den i 14 år. Og var kun en eier før det fra Fredrikstad som hadde en eller annen sjefsstilling i Miele. Og jeg har en 945 som har gått 248k km, fra 96. Greie biler begge to, bra stand også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 (endret) Fyra opp og kjørte en tur med Benzen nå. Må si jeg er imponert! -27,5 grad hadde jeg ikke helt forventa at den skulle starte på.. En gløderunde så fyra den opp som ingenting.. For å hindre aggressive tilbakemeldinger grunnet prat om sur gammel Mercedes får jeg si at dagens potetskrelling på 50stk poteter etter dobørste med drill metoden gikk som bare rakkern etter å ha lagt potetene i vann over natten på forhånd. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Desember 25, 2014 av FredrikE24 Haukefer og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 ford ranger'n min er ikke blid for tia. glødinga gjør ingenting. så må kinne på starteren til den starter tar fort noen minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Får du ikke låne Porscha til Christer sålenge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Får du ikke låne Porscha til Christer sålenge da? trokke det hehe har dobble batterier i rangern. så starter alltid, bare tar litt tid første gang for dagen spesielt nå som det ble 12minus her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Så kjip han er da! Får låne F11 istede da se. Fin som firmabil den vettu kan jo ikke kjøre rundt i en Ford fra feil side av dammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 (endret) Så kjip han er da! Får låne F11 istede da se. Fin som firmabil den vettu kan jo ikke kjøre rundt i en Ford fra feil side av dammen hehe ekke kravstor på bruksbil jeg, bare den starter men får vell feilsøke litt på glødinga snart firmabil har jeg caddy, så ikke no stress Endret Desember 25, 2014 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 20 minus er litt i kaldeste laget syns jeg, startern gikk saakte rundt i sta. Men bilen fyra læll, må vel sjekke spenninga på batteriet i morgen før jeg prøver å starte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 20 minus er vel strengt tatt 50 grader for kaldt.. Stakkars biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 E46'en fyra lett som bare det i -30 i kveld.. Filma det seff.. Transporter nekta, ikke nok strøm. Filma det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Glemte å gløde e61'n i stad.. den startet med en gang, men gikk litt ruskete 13 blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 Spent på hva e34'en sier i begynnelsen av januar når den har stått i ro to uker i tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 26, 2014 Share Skrevet Desember 26, 2014 (endret) Passerte en strømtom Nissan Leaf på E6 i stad. Den bilen har en rekkevidde på omtrent 8 mil i plussgrader, og i 19 minusgrader er det neppe noe å rope hurra for. Får håpe han hadde en god jakke mens han ventet på Viking, for jeg gidder ikke stoppe og hjelpe folk med elbiler. Endret Desember 26, 2014 av Werther Clutch, BMWE39turbo og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg