Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Man kan vel ikke forvente for mye av en bil til 20-30 lapper. Ser merkverdig mange som klager over både det ene og det andre med billigbiler, for eks bulker de burde ha sett da de så på bilen også videre... Men bilen så pen ut.. :) Så en Volvo 940 i går (ja da, de er ikke pene) med en eier som hadde gått ca det samme. Skuddsikker og pålitelig bil... For moro skyld, annonsert i Brumunddal om du vil se for å sammenligne slitasje evnt.

Ga selv 25 for min og kjøpte av en norsk kar, mann mellom 25 og 30 vil jeg tro. Fikk litt kukk med den i går, men har faktisk kjørt 40 000 siden jeg kjøpte den med over 290 på telleren, ikke vært på verksted for alvorlige feil (bytta noen reimer til varmeapparat/AC), og den så temmelig løen ut da jeg kjøpte den med slitte frontlykter og bakluke. Men en fin bil å kjøre, til tross for litt høy km.

316, on 25 Dec 2014 - 21:19, said:

Nei, jeg er nok ikke det. Prøvde bare å sette et poeng... Så og si umulig å bestemme noe ved å se på bilen, men jeg synes forholdene ligger til rette for at det kan være realistisk. Trodde ikke jeg hadde klaget så fælt mange ganger her! [:)]

Du får kjøpe denne så slipper du å være i tvil:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54438764&searchclickthrough=true

:lol: neitakk.

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyra opp og kjørte en tur med Benzen nå. Må si jeg er imponert! -27,5 grad hadde jeg ikke helt forventa at den skulle starte på.. En gløderunde så fyra den opp som ingenting..c832cd2b692c72eb139834ade337e6ea.jpg

For å hindre aggressive tilbakemeldinger grunnet prat om sur gammel Mercedes får jeg si at dagens potetskrelling på 50stk poteter etter dobørste med drill metoden gikk som bare rakkern etter å ha lagt potetene i vann over natten på forhånd.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjip han er da! Får låne F11 istede da se. Fin som firmabil den vettu :) kan jo ikke kjøre rundt i en Ford fra feil side av dammen ;)

hehe :P

ekke kravstor på bruksbil jeg, bare den starter :P

men får vell feilsøke litt på glødinga snart :P

firmabil har jeg caddy, så ikke no stress :P

Endret av janerik171187
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passerte en strømtom Nissan Leaf på E6 i stad. Den bilen har en rekkevidde på omtrent 8 mil i plussgrader, og i 19 minusgrader er det neppe noe å rope hurra for. Får håpe han hadde en god jakke mens han ventet på Viking, for jeg gidder ikke stoppe og hjelpe folk med elbiler.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...