FredrikE24 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Etter å ha kjørt i en slags iståke i timesvis ser stjerna slik ut: Nytern, Skulebollen, Robkill og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Stjerne i iskrystall er jo stas! Husker jeg fikk noe liggende da jeg kjørte opp til hytten i Kvitfjell i 2009 med min MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Bare jeg som opplever at takluka fryser igjen, selv om jeg kjører og har det varmt i bilen, når det blir mer enn fem minusgrader ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Det er bare å lade det. Men kan godt hende dynamo er dårlig. Hva måler du på batteriet ved standby og i drift? Skal ha 14,5 ca når det lader. Kjøpte batterilader hos Biltema, batteriet lader nå Får håpe det gjør susen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Noen som vet kort hva som må gjøres for å godkjenne e36 320 med 328 motor ? Og hvilket papirarbeid burde vært gjort før motor ble satt i bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Da sto man å ventet på kolonnekjøring over Hardangervidda da. Håpe det går bedre enn forrige gang. Endte opp midt i en kjedekollisjon da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Ser ikke for meg det er så mye kjedeligere enn å vente på et helikopter som skulle vært her klokken 9 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Hmmm... vinteren har tatt en pause her i DK. Nå er det 5 varmegrader utenfor og ingen sne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Jeg var ute for et ganske rart vær igår, kjørte tidvis med minimal sikt, tåke tykk som graut og det var -8 grader for det meste.. Da jeg kom hjem var det skjegg på hele fronten av bilen, speil, grill samt ekstralys hadde et tykt lag med is For ikke å glemme stjerna jeg la ut bilde av inatt. Jeg skulle også ønske at man hadde droppet veisalt i utgangspunktet slik at fuktigheten i lufta ikke hadde trukket ned på veien og man heller kunne fått et fint snødekke.. At jeg på vinterstid kjører motorantennen i toppen og kobler ut strømmen til motoren viste seg å kanskje være lurt da jeg parkerte for natten igår Forøvrig så er km.stand 499 789km nå, det blir nok ikke å runde 500' i år.. Men ganske tidlig på nyåret! Fredrik og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Wow, stilg med høy luftfuktighet. Nå blir det grisete føre her. 7 minus og det regner! Iiisj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 (endret) Trivelig at telenor får en feil på sentralen sin i dag, som ikke kan rettes før den 13. Januar! Hvertfall siden jeg skal ha festligheter her i morgen... Edit:Kom på at jeg kan løse det med ene tvillingkortet og en gammel tlf! Bruke den som hotspot med det mobile nettverket Endret Desember 30, 2014 av Robkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 (endret) Fyy for et føre det var her i går... Skulle hjem fra Sverige, endte opp med å sitte i en dal å vente på strøbil sammen med 8 biler... Da jeg prøvde å komme meg opp (kom overraskende langt) og ikke kom meg lenger, så begynte bilen bare å skli bakover! Noe av det verste jeg har vært med på... Fikk heldigvis lurt bilen mot grøften for bedre grep så jeg fikk stoppet bilen. Strøbiln hadde sikkert 100 for å greie bakken mens han strødde. Var framfor bilen framme på bildet (venstre felt) og skled helt ned hit igjen... Endret Desember 30, 2014 av eriksen76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Det kan lønne seg å ha med kjetting på vinterstid når man er på tur, jeg har det med i standardutrustningen Litt tørrtrening på gårdsplassen hjemme i å legge på, så går det på 5 minutter ute på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Noen som vet noe om Lexus her? Har en RX400h der dørene låser seg automatisk når bilen blir brukt. Har valgene mellom om den skal slå seg på i 40 km/t eller når bilen settes i gir. Kan dette fjernes uten koding hos Lexus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Noe her kanskje? http://www.clublexus.com/forums/rx-second-generation/502078-disable-auto-lock.html sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg