Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var ute for et ganske rart vær igår, kjørte tidvis med minimal sikt, tåke tykk som graut og det var -8 grader for det meste..

Da jeg kom hjem var det skjegg på hele fronten av bilen, speil, grill samt ekstralys hadde et tykt lag med is :P For ikke å glemme stjerna jeg la ut bilde av inatt.

917b0c7e2f2e839ffebeaede44d0ad59.jpg

Jeg skulle også ønske at man hadde droppet veisalt i utgangspunktet slik at fuktigheten i lufta ikke hadde trukket ned på veien og man heller kunne fått et fint snødekke..

21ba387d731ad5ecf5195e90f2b9d80c.jpg

At jeg på vinterstid kjører motorantennen i toppen og kobler ut strømmen til motoren viste seg å kanskje være lurt da jeg parkerte for natten igår :)

7abb6980b470cb1c7119e7966b01bc01.jpg

Forøvrig så er km.stand 499 789km nå, det blir nok ikke å runde 500' i år.. Men ganske tidlig på nyåret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivelig at telenor får en feil på sentralen sin i dag, som ikke kan rettes før den 13. Januar!  Hvertfall siden jeg skal ha festligheter her i morgen... 

Edit:
Kom på at jeg kan løse det med ene tvillingkortet og en gammel tlf! Bruke den som hotspot med det mobile nettverket :D

Endret av Robkill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy for et føre det var her i går... Skulle hjem fra Sverige, endte opp med å sitte i en dal å vente på strøbil sammen med 8 biler...

Da jeg prøvde å komme meg opp (kom overraskende langt) og ikke kom meg lenger, så begynte bilen bare å skli bakover! Noe av det verste jeg har vært med på... Fikk heldigvis lurt bilen mot grøften for bedre grep så jeg fikk stoppet bilen.

Strøbiln hadde sikkert 100 for å greie bakken mens han strødde.

5799494fae2ec3ea8adc86e196391b63.jpg

Var framfor bilen framme på bildet (venstre felt) og skled helt ned hit igjen...

Endret av eriksen76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...