Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Opels motorer har ikke for vane å opptre som fryktelig freske på en måte. Det er ikke tunet til turtallsmotorer. Jeg derfor ganske sikker på at mange føler at de er ganske late. Den gamle C30SE som satt i Senator og Omega 3000, 3liter sekser med 24v og 204hk. Godt arbeidsområde på lavt turtall, høy giring og langbeint. Veldig jevnt drag. Ingen lyskryssracer overhodet! Virker utrolig slapt fra start!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MV6 du mener? Den er det vel over 200 hester i og således ganske småfrisk vil jeg tro :)

Stemmer det ja :)

Hadde en 2.5 V6 en periode. Vanvittig slitsom bil å kjøre. Føles alt for tung ut i forhold til motor. 

Grei bruksvogn i forhold til prisen. Mener jeg betalte 11k for den nylig eu ok. solgte for 13k 6 mnd senere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstrem lyd i den Senatoren med litt grov eksos i såfall ! :D

Hadde senator som familiebil fra rundt 93-98 om jeg husker rett. Hadde på triflow-eksos og det var helgromt! De er skikkelige grove i målet!

Bestefar tok senere over bilen og byttet anlegget til noe tilsvarende, litt mindre bråk, men herlig allikevel!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slik som det over her, der en har blitt pappa, er ikke liker-knappen da en fin ting istedenfor at alle ti som liker skriver hvert sitt innlegg, og dermed fyller hele tulletråden? Jeg mener iallefall dette.... Samme gjelder den tegningen, blir feil å takke for at han publiserte noe han har tegnet, da passer en "like" bedre...

En annen ting er for de med gode prosjekter med mange flotte oppdateringer. I slike tilfeller passer det også veldig godt med en liker-knapp, som kanskje gir en ekstra piff til personen bak prosjektet? 

Takk blir feil i de to sammenhengene iallefall, selv om jeg naturligvis ser poenget som folk legger frem her, og at en slik knapp kunne vert et godt alternativ :)

Men det er nettopp dette som er poenget. Dine poenger underbygger noe som ikke er "grunnstenen" i forumet. Tulletråden er et fint sted for å prate om andre ting enn i trådene. Men den blir ikke mer "fylt opp" av "gratulerer" enn den blir av, vel, alt annet som skrives her. Det er tulletråden. Om du vil gi noen som dirver en prosjekt en ekstra "piff", så kan nok dette gjøres bedre med ord enn det å trykke på "liker" knappen.

Det er hvorvidt dagens løsning er formålstjenlig som er tema. Ikke om det finnes scenarioer hvor "liker" passer bedre inn enn "takk", for det gjør det uten tvil, faktisk vil jeg tro det finnes ganske mange flere slike scenarior. Dessverre så overlever og ekspanderer ikke bimmers.no på tulletråden, selv om tulletråden er viktig for forumet. Tilfeldig prat/chat bygger ikke opp et forum som dette, selv om det kan være aldri så trivelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om en 318 tds e36 som til og fra bil til jobb et par mnd ?   

ble rygget på 1 juledag på min e39... sto heldigvil parkert så ikke min skyld . blir ny dør på forsikringa regner jeg med , også blir det litt skruing etter forsikringa. 

den e36en er eu godkjent, byttet glødeplugger i dag så den starter lett, nye bremser foran. og foringer og bærearmer er nytt..

eneste er at håndbrekket ikke fungerer på ene siden, bånda løsnet så han har tatt ut innmaten innafor skiva.

eu til august.    han selger for 10 000.- 

tror ikke det er så halv gæærnt bare får å kjøre med i noen mnd, kjørt av mor hannes de siste 10 åra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...