Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt connect i 5 år nå... Skikkelige drittbiler vil jeg ikke kalle de, men jeg ser ikke hvorfor den skal være noe bedre enn berlingo eller partner... Vil tro det er mye likt. Caddy er vel den som utmerker seg som noe bedre comfort osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vito har minst problemer? Den har jo ligget på toppen av biler-med-flest-feil-liste i "alle" år.. Er jo kjent for å være en skikkelig mandagsbil. Har kjørt mye Partner, og de har det vært mye feil med. Generelt dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tull med min Vito 2012/2013 modell... Gått 25 000 uten et feilslag... Vi har også en del Partnere, har byttet synkroniseringsringer i nesten samtlige girkasser, problemer med "firehjulstrekksystemet" også videre... Skikkelig møkkabil, rett og slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Ford oppfattes som søppel, men man får ta det for det det faktisk er, en ekstremt billig varebil.

Hadde over 30 connecter på min avdeling over mange år og veldig lite problemer. Man kan ikke forvente personbilkomfort. De største problemene var batterier da mange overdrev bruken av dieselvarmer.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel flere versjoner, men det går på at folk ringer til Mercedes for å få tak i en fagmann, da alle som er opptatt av kvalitet i sitt arbeid også velger kvalitet når de velger bil. Veldig psykologisk riktig reklame. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ikke ha stor kassebil.. Isåfall blir det h1. Hiace er for dyrt i forhold til hva man får. Trodde Connecten var i samme klasse som Caddy. Mens berlingo var endel dårligere. Mellom caddy og berlingo er det vertfall ingen tvil om at berlingoen er en drittbil i forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Citroen har en meget attraktiv avtale med n ye kjøpere for tiden...Kjøp bilen (leasing) og lever den tilbake "uansett tilstand" uten å måtte betale erstatning ved endt leasing avtale.. Det er vel en av grunnene til at det nå kryr av berlingoer i trafikken...

Hva er prisklassen du skal kjøpe bil i ? Touran er jo ganske ålreit med grønne skilt...

Endret av Wicky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...