Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har vannventilen noe med sirkulasjonen i kjøleystemet ? Hvis ikke vannet sirkulerer somdet skal så kan det være vannventilen ?

Nei, dette går som oftest i en egen loop fra ene siden av blokka og inn på den andre. Utenom alt av termostater, radiator etc.

Når du setter på maks kulde, så stenger faktisk ventilene for vann i veldig stor grad.

Har du vannpumpa i orden?

Magnus, har du sjekka at sleperingen er i orden?

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig mye mer glad i tørt vintervær med jevne kuldegrader hele vinteren gjennom. En periode før jul var det jevnt rundt -10 grader noen dager og det er helt herlig! Da får man brukt dunjakka og lufta er tørr og fin :)

Jeg er helt enig, men jeg kan dessverre velge hvordan været skal være. Jeg savner skikkelig vintervær... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite erfaring med å handle hos forhandler, gjelder importbil. Si en bil ligger ute til 500, er det ufint å by 470 f.eks? Har lagt på nett noen uker.

Hvis det gjelder den bilen vi snakka om så ser jeg ikke noe problem i å by det, kan jo ikke få annet en nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle gjerne skrudd opp lønna litt... :P Men hvis jeg skal kjøpe en genser eksempelvis og de prøver dytte på meg en bukse synes jeg det er helt greit at jeg ber om en grei pris. Vinn vinn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite erfaring med å handle hos forhandler, gjelder importbil. Si en bil ligger ute til 500, er det ufint å by 470 f.eks? Har lagt på nett noen uker.

jeg har jobbet hos mc forhandler og det er alltid rom for litt pruting/bra dealer, mtp å få med ting, f.eks hjelm, hansker, trekk, ekstra dekk++ (dette gjelder da mc :P )

Værste svaret du får er jo bare nei:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på hvilken bil det gjelder osv.. En del dyrere biler kan du nok prute en del på!

Kommer helt ann på om dei vil bli kvitt den fort eller hva de vil.

Dei bilene eg va borti va stort sett biler mellom 1-350.000kr, på dei så va det svært sjeldent vi solgte en bil til 30.000kr under prisen, da må det vær en bil som hadde stått i 1 år, som bare måtte vekk. Men solgte en Jeep Grand Cherokee som låg ute for 739.000,- den solgte eg for 699.000,-, grunnen til det er vel for vi solgte nesten ingen dyre biler, eierene var skeptiske til at den blei stående for lenge osv. 

Men det er alltid lov å prøve seg, fekk inn mangen skam bud på biler over finn.no, noen kunne til og med finne på å gi bud på 100.000,- under rutepris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...