Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Som sagt.... hadde ikke Inaya sittet i bilen kunne det endt riktig ille for han... Bryr meg ikke om det er 5 eller 10stk i den andre bilen...ja man kan få juling...Men innen de klarer å knocke meg ut har jeg hvertfall knust tenna på en av dem :P Anyway... 

The Legend er en artig skrue.. ja han festa sin del i alle år... og nå lever han på rykter, minner og hockeysveisen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint sladdeføre om dagen. Er så fint når det blir såpass brøytekanter at man kan bruke dem som sparringpartner når man kommer sidelengs. Lite som slår litt god kveldssladding, og hjem til en flaske vin etterpå...

Har bakfangeren din løsnet på høyre siden? :P Har et problem med Passaten etter at jeg har sladdet en del, pakker seg mengder med snø inni bakhjulene og bremsene fryser...  :iwant:  Skal ut et par timer eller morgen senere så sitter alt bom fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt.... hadde ikke Inaya sittet i bilen kunne det endt riktig ille for han... Bryr meg ikke om det er 5 eller 10stk i den andre bilen...ja man kan få juling...Men innen de klarer å knocke meg ut har jeg hvertfall knust tenna på en av dem :P Anyway... 

The Legend er en artig skrue.. ja han festa sin del i alle år... og nå lever han på rykter, minner og hockeysveisen :P

kjente aggresjonen din Wicky! aaarrrgh... skulle snapa, var jo i byen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra om du vil kjøre 124  :beer:

Har forsåvidt en Tahoe her også, om du heller ville foretrukket det :)

Hehe, ja Tahoe har jeg kjørt mye så det er ikke så spennende :) Har vært inni Sørkedalen i dag og hatt litt snowdrift med F10en til Turbo HF her på forumet, ble litt snø inni felgene :P

post-47692-0-22255600-1422114842_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forumet dødd litt ut de siste par månedene? Virker som det er veldig lite aktivitet. På teknisk er det vel alltid folk som trenger hjelp til Aux eller å tyde mangellapp :P Tenker mer der faste medlemmer oppholder seg og følger med, sosialiserer seg osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...