Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig dette er å banne i kirka.

Jeg har en Vw Touran som jeg sliter med å lufte kjølesystemet... veldig kaldt om morran og is på ruta, og Møller har jo kjempe lang vente tid før dem kan se på dette...

noen tips til hvem som har lufte verktøy eller utstyr for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du spesifisert at du skal ha med den motoren? Er det nye cts?

Har selv booka nye Suburban til sommern

Skal over noen uker selv til høsten og har da sett meg ut Camaro SS ifra Hertz. Hvis jeg ikke da oppgraderer til siste Corvette, noe skikkelig skal det være iallfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal banne i kirka nå. Jeg kjørte en fullspekka Opel Mokka i går, den var absolutt helt fantastisk å kjøre. Hadde sportsskinn, dritfine sporsseter i skinn og i det hele tatt kanon. Burde jeg oppsøke lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal banne i kirka nå. Jeg kjørte en fullspekka Opel Mokka i går, den var absolutt helt fantastisk å kjøre. Hadde sportsskinn, dritfine sporsseter i skinn og i det hele tatt kanon. Burde jeg oppsøke lege?

Nei! ikke hør på hva de andre sier  :mrgreen:  Moderen har en 2013 Opel Astra, fullspekket med utstyr, aktive kjørelys, sportsseter, Navi,Dab,ryggekamera, ja kort og godt alt du trenger og mer enn det! 1.4T med 140hk aut.. Må si det er en meget god bil! "Stjeler" den rett som det er jeg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, du kjører jo selv Passat stasjonsvogn med diesel så skaden er vel allerede gjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel gjør absolutt alt for å snu det dårlige ryktet de fikk på midten av 80 tallet. En kamerat vurderte en flett ny Insignia, veldig fin bil! Dessverre var styringen av computeren(iDrive dings) helt på trynet, og det var nok til å ikke ville ha en.

Jeg synes de nye Opelene er fine, men det er vanskelig å faktisk dra ut å kjøpe en når RWD er et absolutt krav.

Kjørte både Astra og Vectra som leiebil, helt ok :) Man skal alltid ha i bakhodet at BMW er for mennesker som er opptatt av å kjøre bil, og er villig til å betale ekstra.

Opel Speedster er igrunn en bil jeg synes er veldig spennende!

Appropos Opel, bladde gjennom noen bilder på pcen idag, og fant igjen noen bilder jeg selv kom over på nett av min bestefars gamle Senator 2.8S :) Han kjøpte bilen da den var 2 år gammel, første eier kjøpte den spesifikt til sin datters bryllup og drev på den tiden Opel-Forhandler i Valdres, bilen sto i de to årene etter bryllupet. Bestefar kjørte den i 13 år før min mor overtok, og han overtok vår gamle familiebil, Senator B 3.0i CD.

Bilen ble så solgt til barnebarnet til første eier, og bilen er stadig like fin som da den var ny :) Opel var på den tiden av god kvalitet, Senator B modellen vi hadde rustet en god del og hadde en del billige løsninger.

post-50093-0-14838400-1422458617_thumb.j

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal over noen uker selv til høsten og har da sett meg ut Camaro SS ifra Hertz. Hvis jeg ikke da oppgraderer til siste Corvette, noe skikkelig skal det være iallfall ;)

Jeg leide en Camaro SS Cab sist jeg var i USA, og cruiste Miami - Key West - Miami med den. Var ikke min type bil, men den var helt riktig på en slik tur, og ganske lik hva jeg forventet meg.

Bare vær obs på at jeg i fjor bestilte spesifikk bilmodell fra Hertz både i Italia og i USA, og begge gangene påstod de at de ikke hadde bilen tilgjengelig da jeg skulle hente. I Italia lagde jeg ikke noe styr da jeg fikk større bil og trengte den ekstra plassen, men i USA var jeg mer vanskelig. Ble til slutt tatt med ut for å se alternativene, og idiotisk nok stod akkurat bilen jeg hadde bestilt rett utenfor, med riktig farge og alt. Da hadde de ihvertfall vett nok til å ordne opp med en gang, og beklaget det med at den ikke var tilgjengelig som klar i systemet enda. Fikk en gratis tank med drivstoff og gratis låne-GPS som plaster på såret. GPS var det uansett i bilen, så det spilte ingen rolle.

Vår forresten og obs på at hvis du har en litt stor koffert må du putte den i baksetet på caben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...