Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har du noen bilder av han da? For de av oss som ikke har Snapchat..

This.

Tenkte å tilføre: Jeg digger Nyterns trådoppdateringer nesten like mye som Wicky's reisebrev. Slike ting gjør at jeg får lyst til å ikke stikke herfra med det første :D

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen bilder av han da? For de av oss som ikke har Snapchat..

Blir vel litt som å legge ut bilde av deg til de som ikke har møtt deg... litt sånn personvern etc... så nei...du får starte snappen din igjen :)

This.

Tenkte å tilføre: Jeg digger Nyterns trådoppdateringer nesten like mye som Wicky's reisebrev. Slike ting gjør at jeg får lyst til å ikke stikke herfra med det første :D

Blir reisebrev i mars..tur retur hamburg :)

En litt eldre versjon av Billy Ray Cyrus, da tenker jeg mest på sveisen, sleng på noen halskjeder og noen ringer? Han er vel også litt gråsprengt i håret?

helt korrekt...og litt større mage bare...hahaha :P

Wicky tar på seg brøyteoppdrag i hovedstaden. Ta kontak for hyggelig pris.

2dae6b355426931eb1c3bb3e99c83ec6.jpg

hmm...tror du jeg går? nææh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på finn for se etter BMW (hva annet?), 5 serie (F11) 11-13 modell...

Har funnet ut at jeg ikke vil ha diesel, men bensin bil igjen. Hva er det jeg finner? Ikke en eneste bensin modell?? Er det mulig? :P

Jaja..Lada da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste Ladaen jeg har sittet på er Niva og det var like moro hver gang! Men på godt og vondt; moro å kjøre rett opp en så bratt bakke at jeg så himmelen ut av frontruta, moro å kjøre på tungt nedsnødd vei hvor Nivaens styring levde sitt eget liv og holdt på å skli av veien flere ganger :)

Lada får frem smilet hver gang en spottes (ca. 1 gang per skuddår).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lada er lada.. Kommer seg frem i såfall (Niva). 

Men noe mer er vel ikke Lada.. Får vel vente en stund, dukker vel opp noe. 

Har faktisk ikke sittet på i en Niva, men i Samara. DET var saker.. Haha. Dobbel strikkmotor og det som værre er.. Gikk nå fremover i det minste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...