Shattered Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Har du noen bilder av han da? For de av oss som ikke har Snapchat..This.Tenkte å tilføre: Jeg digger Nyterns trådoppdateringer nesten like mye som Wicky's reisebrev. Slike ting gjør at jeg får lyst til å ikke stikke herfra med det første Endret Januar 29, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 En litt eldre versjon av Billy Ray Cyrus, da tenker jeg mest på sveisen, sleng på noen halskjeder og noen ringer? Han er vel også litt gråsprengt i håret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Hvilken olje på E46 323ia? 139tkm. Får opp 5w-30 og 0w-40 når jeg søker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Hvilken olje på E46 323ia? 139tkm. Får opp 5w-30 og 0w-40 når jeg søker.0-40 bruker jeg på e36n min (325) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Fant denne festlige annonsen i en gammel lokalavis ifra 1989 Freakshow, Julianv, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Wicky tar på seg brøyteoppdrag i hovedstaden. Ta kontak for hyggelig pris. Hansh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Har du noen bilder av han da? For de av oss som ikke har Snapchat.. Blir vel litt som å legge ut bilde av deg til de som ikke har møtt deg... litt sånn personvern etc... så nei...du får starte snappen din igjen This. Tenkte å tilføre: Jeg digger Nyterns trådoppdateringer nesten like mye som Wicky's reisebrev. Slike ting gjør at jeg får lyst til å ikke stikke herfra med det første Blir reisebrev i mars..tur retur hamburg En litt eldre versjon av Billy Ray Cyrus, da tenker jeg mest på sveisen, sleng på noen halskjeder og noen ringer? Han er vel også litt gråsprengt i håret? helt korrekt...og litt større mage bare...hahaha Wicky tar på seg brøyteoppdrag i hovedstaden. Ta kontak for hyggelig pris. hmm...tror du jeg går? nææh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 wicky124 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 ahhaahah jaja enda en ting ML kan brukes til og ikke X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 ahhaahah jaja enda en ting ML kan brukes til og ikke X5 ....men E30 derimot Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Er på finn for se etter BMW (hva annet?), 5 serie (F11) 11-13 modell... Har funnet ut at jeg ikke vil ha diesel, men bensin bil igjen. Hva er det jeg finner? Ikke en eneste bensin modell?? Er det mulig? Jaja..Lada da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Lada er saker!! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Eneste Ladaen jeg har sittet på er Niva og det var like moro hver gang! Men på godt og vondt; moro å kjøre rett opp en så bratt bakke at jeg så himmelen ut av frontruta, moro å kjøre på tungt nedsnødd vei hvor Nivaens styring levde sitt eget liv og holdt på å skli av veien flere ganger Lada får frem smilet hver gang en spottes (ca. 1 gang per skuddår). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Lada er lada.. Kommer seg frem i såfall (Niva). Men noe mer er vel ikke Lada.. Får vel vente en stund, dukker vel opp noe. Har faktisk ikke sittet på i en Niva, men i Samara. DET var saker.. Haha. Dobbel strikkmotor og det som værre er.. Gikk nå fremover i det minste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Det er jo derfor Lada har sjarm... Det er kraftig utdaterte biler med utdatert design som kjøres av folk som tydeligvis gir helt faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg