noekult Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hvorfor ikke kjøre med din egen bil? Så får du litt fine opplevelser med bilen Hadde i såfall aldri giddet å leie samme bil som jeg har, måtte vært noe helt annet Enig. Hadde gått for E90 M3 eller S-klasse eller noe annet, hvis man faktisk vurderer øvre sjiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hvorfor ikke kjøre med din egen bil? Så får du litt fine opplevelser med bilen Hadde i såfall aldri giddet å leie samme bil som jeg har, måtte vært noe helt annet Har ikke lyst til å kjøre ned hele veien. Liker komforten i 6 serien og de tilbyr mye km inkludert. Noe dem ikke gjør på M modellene. Har sett litt på M6 men veldig lite km inkludert. Har vurdert M550d også, men bensin er mer gøy Og det var faktisk ikke ille pris på en 650iGC i 2 uker. Men etter det jeg har fått med meg er Italia eneste land jeg er usikker på om man kan bruke bilen i, på den ruta jeg skal kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 (endret) Hmm var jo ikke så fryktelig dyrt. Kunne vært morsomt. Eneste man må være 25 år.. Noe som er forstålig og. oog man må ha hatt førerkort sammenhengende i 3 år. Nærmer seg 1 år nå straks men(igjen..) Endret Februar 4, 2015 av Mattae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Bjom bjomhttp://www.tv2.no/2015/02/04/broom/mercedes/6522028http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51911051En av de få mercedesene jeg kunne tenkt meg. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Noen som har tips til å rense varme registeret ? bare den som er "inni dashbordet" kobler av ved torpedoveggen, en kammerat av min far hadde brukt saltsyre i 1,5 minuttet. også blåst igjennom med vann etterpå , da hadde det rent ut møk og det funket etter det. dette er på en touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Off topic tråden blir snart en teknisk tråd lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Jeg synes oppvaskmaskintablett er smart å rense systemet med Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 jaha? Bare putte oppi beholderen i motorrommet også....? e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Jeg synes oppvaskmaskintablett er smart å rense systemet med Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Leste om dette på google , skal prøve saltsyre først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Bare jeg som er litt skeptisk til syre med tanke på pakninger og o-ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Bare jeg som er litt skeptisk til syre med tanke på pakninger og o-ringer? Nabo bygget på jobben min jobber med syre, dette skulle ikke gå utover O ringer eller aluminium om dette står og bobler inni i varmeregisteret i maks 2 minutter , skylder gjennom godt med vann så skulle det bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Jeg må innrømme at jeg synes at den nye Land Rover Discovery Sport er veldig vellykket som en X3 konkurrent. Designet er en fin mix av moderne Land Rover og litt Range Rover rundt frontpartiet. Det høye bakpartiet er etter min mening det minst vellykkete og 7-seter løsningen er nærmest latterlig og i beste fall en regulær nødløsning. Jeg liker imidlertid at Land Rover primært har satset på komfort, men bebeholdt de fine løsningene for off road kjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Det er vel i og for seg lite som kan gå galt med saltsyre, holder man seg utenfor konsentrat og ikke blander inn zink, så skal vel det funke bra. Hadde nok fokusert på å ta en bit av systemet av gangen om du har planer om å vaske hele systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) 0,01 mol HCl bruker vi til å rense glass og kvarts på laben. Ca en time i syrebad. Da ligger de i plastikk-begerglass (standardisert litermål) Endret Februar 5, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 @Fredrik Jeg er helt enig ang. Land Rover Discovery Sport. Dette virker som en veldig god bil på alle måter, og jeg hadde nok selv valgt denne foran de fleste tyske (og svenske for den saks skyld) konkurrenter om jeg var i markedet for denne typen bil. Tror nok vi kommer til å se en god del av disse fremover. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg