Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er heller ingen fan av SUV, men her tror jeg Volvo har gjort en veldig god jobb, og de kommer nok til å ta et stort jafs i det amerikanske markedet. Har forøvrig kjøpt en -13 V70 D2, så kanskje den blir byttet ut med en slik om noen år.. :P

Skrevet

Jeg har igrunn ikke et forhold til gamle sportsbiler i klassen, men jeg velger å se 928 sitt design sammenlignet med andre konkurrenters utseende i samme tidsrom.

Jeg synes 928 og 944 er kule Porscher. 944 synes jeg er direkte tøff, 928 mnja, den har et interessant bakparti, synes ikke det er direkte ille, men har fått fikle en del med en kollegas 928s som han byttet til seg mot to Jaguar XJS'er og det er klart at dette var det beste av det beste når det gjelder sportsbiler på den tiden, rett og slett imponerende.

Christer Glenning levererar! 

Takk for dette innlegget som var en artig liten tilbakereise til midten av 80-tallet da jeg hadde både Porsche 944 og 928S. Min 928S var identisk, men rød (indisk rød). Morsomt var det også å se igjen det ovale gamle vesttyske toll/eksportskiltet på BMW'en. Et herlig gjensyn med Alfa Romeo GTV6 også. I Norge var GTV6, Porsche 944 (altså den alminnelige varianten og ikke S eller Turbo mhv. 190 HK og 220 HK) og BMW E30 325i direkte konkurrenter (E30 M3 og MB W201 190E 2.3-16 var vesentlig dyrere). Det er få biler fra denne tiden som har klart tidens tann nogenlunde anstendig, men Corvette, 944 og 928 har klart det (og selvfølgelig 911). 30 år er veldig lang tid i bilenes verden, men også i det virkelige liv... :)

Skrevet

Jeg er ingen stor fan av SUV'er, men denne er faktisk veldig fin... :)

Den er riktig så flott synes jeg og det er bra, for denne kommer vi til å se mye til på veiene de kommende 15 åra :) Jeg liker også detaljene, svenskeflagget i sømmen på setene og "Since 1959" på beltelåsene.

Skrevet

Svenskeflagget har jeg også på min Fjällräven Barents Parka. Dette er den mest behagelige vinterjakken jeg noen gang har hatt... :)

Skrevet

Fjällräven er hvertfall mitt favorittmerke når det gjelder utebekledning, og jeg er langt fra noe friluftsmann :) Har vel et svensk flagg på min Thermo 2 jakke :) Jakke som ikke akkurat man bør sporte noe særlig i.

Jeg liker Volvoen godt, en litt ny stil over greiene!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Skrevet

Valentines i morgen ... Hva skal bimmers folket ?

Jeg skal på fifte shades of grey ................................... Hun spanderer da så helt ok

Blir nok helt greit det... Er så mye syk knulling der at hu mest sannsynlig er med på det meste når dere kommer hjem. Benytt sjansen! Skal ikke en dritt i mårra jeg, samboeren min jobber til 20 og hu skal på kino på søndag med noen venninner... :P

Skrevet

Blir nok helt greit det... Er så mye syk knulling der at hu mest sannsynlig er med på det meste når dere kommer hjem. Benytt sjansen! Skal ikke en dritt i mårra jeg, samboeren min jobber til 20 og hu skal på kino på søndag med noen venninner... :P

Ho er med på det meste allerede nå, så blir nok morro etter filmen  :iwant:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...