Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha en pit stop i Kristiansand rundt 12 for å levere småen til faren sin så er det straka vegen :) skal se om jeg finner linken !

Skrevet

Bra pris , du viste jeg var fra Fredrikstad  , så kunne sett på den for deg :) virker som du har et stykke å kjøre :P

Gjelder andre som bor langt unna også , ser på biler i Fredrikstad / Sarpsborg om dere ønsker det. har gjort det for 3 andre å det ble kjøp :)

Skrevet

Dårlig dekning her så aner ikke om meldinga gikk gjennom [emoji14] men får den billigere enn det som står ;)

Skal videre til nittedal etterpå så er ikke så lange omveien,ellers takk :)

Skrevet

Sykt at 1-serie er fra 2004... Virker som at den ble lansert for bare liten stund siden...

Ja... Det er noen ganger jeg tenker litt ekstra på hvor fort tiden går... For eks at det er 9 år siden jeg var russ i år, føles uvirkelig.

Skrevet

Hvem leverer bmw deler raskest til lavest mulig pris ? Koed, gs eller schmidemann ? (andre alternativ)

Gjelder foringer til diff. 33171134872

Evt. om noen vet hvem som selger poly foringer i norge ?

Skrevet

Ja, tenk på at folk som er født i 1997 har lappen, hahaha, i hodet mitt er samtlige født på 90-tallet små barn!

Da er jeg barn  :headbang:

Skrevet

Ja, tenk på at folk som er født i 1997 har lappen, hahaha, i hodet mitt er samtlige født på 90-tallet små barn!

Takk for den da! Hahaha [emoji23]
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...