Sandersen Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Roger skal ut i porsgrunn i kveld! Dere andre fra Bimmers som er i nærheten ringer meg på tlf 99283073 hva skal du ut her og gjøre? lite spennandes her
bmwnissen99 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 forbanna tyver som prøvde og stjele sykkelen min i natt heldigvis så naboen (svær kar) min dette og fikk stoppet tyvene, trur ikke de vender tilbake på en stund men skjønner meg ikke på folk som ikke kan la andre sine ting være i fred!
Fredrik Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Laga en spilleliste for ett 60-årslag, noe jeg har glemt?http://open.spotify.com/user/m_fish/pla ... AWCwlK4PHG Når det gjelder musikk blir de fleste "formet" når de er i 18-20 årene. Da er man myndig og kommer inn på utestedene samt er gammel nok til å kunne være sammen med en jente på ordentlig. På tidlig 70-tallet var myndighetsalderen 21 år så jeg vil tro at hovedpersonen dermed ønsker å høre musikk fra bl.a 1970-75. Johnny Cash og Creedence Clearwater er innlysende og de har du også funnet, men også Jimi Hendrix, Roy Orbison, Crosby, Stills, Nash & Young og Jethro Tull var populære. Andre band og artister som var populære på den tiden var Elton John, Pink Floyd, Mungo Jerry (spesielt låten "In the summertime"), Neil Young, The Band, Rolling Stones, Mott the Hoople m.fl.
Marius2002 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Laga en spilleliste for ett 60-årslag, noe jeg har glemt?http://open.spotify.com/user/m_fish/pla ... AWCwlK4PHG Når det gjelder musikk blir de fleste "formet" når de er i 18-20 årene. Da er man myndig og kommer inn på utestedene samt er gammel nok til å kunne være sammen med en jente på ordentlig. På tidlig 70-tallet var myndighetsalderen 21 år så jeg vil tro at hovedpersonen dermed ønsker å høre musikk fra bl.a 1970-75. Johnny Cash og Creedence Clearwater er innlysende og de har du også funnet, men også Jimi Hendrix, Roy Orbison, Crosby, Stills, Nash & Young og Jethro Tull var populære. Andre band og artister som var populære på den tiden var Elton John, Pink Floyd, Mungo Jerry (spesielt låten "In the summertime"), Neil Young, The Band, Rolling Stones, Mott the Hoople m.fl. Muligens også The Commitments Mustang Sally, Treat Her Right osv..
wicky124 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Ser på Mtv "sweet sixteen party Oslo"....my god jeg blir kvalm....
Kjexx Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Jasså? Liker du ikke ufordragelige drittunger med for mye penger asså?
noekult Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Ser på Mtv "sweet sixteen party Oslo"....my god jeg blir kvalm.... Hahaha +1! Jeg heter Kenny og alle kaller meg Kenny the King... LMAO... Douche bag nivået når nye høyder. Beste delen er at disse folka alltid tror de er de kuleste Litt som araberne som terroriserer London om sommern med grisekjøring og tror de er helt awesome, men i virkeligheten hater alle dem, inkludert andre arabere. Enkelte lever i en stor boble.
wicky124 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 hehehe hvem faen er han kenny the dick egentlig? Han ene, Remi, som var kompisen hans, jobber på gatekjøkkenet "pizza driver" på hasle....tøft...
noekult Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Aner ikke hvem det er, men virker som om han stresser veldig mye med å fremstille seg selv som en VIP...
knut_olestad Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Sånne folk er ikke noe å bry seg om, de eneste som synes de er kule er av samme slaget, samt blonde, dumme fjortiser..
Fredrik Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Think er død... leve QBeak fra danske ECOmove. Topphastigheten er 120 km/t og maksimal rekkevidde før batteriene må opplades er 300 Km. Kul sak...
Yngvejos Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Er det mulig å lage en el-bil som ikke ser ut som en matboks? :S
[space] Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Think er håpløst... Men les denne saken: Elbiler og resirkulering uten miljøeffekt. Kan til og med gi mer CO2-utslipp, sier forskerne. http://www.dagbladet.no/2011/06/24/maga ... /17008215/ En god del tankevekkere der!
noekult Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Er det mulig å lage en el-bil som ikke ser ut som en matboks? :S Tesla? Syns Roadstern ser grei ut, og Chris Harris likern jo også... Tror den hadde vært genial i Oslo hvertfall, mest pga gratis p-plass, ingen bomavgift og det beste; kjøre i kollektivfeltet ved rush. Hvordan den er andre steder i landet, vet jeg ikke...
SweetBMW Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Er det mulig å lage en el-bil som ikke ser ut som en matboks? :S Ja den heter Tesla. Men prisen er også deretter
Anbefalte innlegg