FredrikE24 Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Jeg tenker ofte litt på gjeldende dieselpris, kan den dale noe i løpet av dagen topper jeg ikke 90 liter om jeg klarer meg med 5liter frem mot Søndag Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
wicky124 Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Men nå kjører du gammal bil..forventes ikke at du skal fylle full tank i den...men er flaut å kjøre ferrari og fylle 100kr....
Fredrik 90 Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Kan jo være at han med 911 hadde ganske full tank og bare skulle fylle helt opp, kanskje han skulle langt eller noe å ville starte turen med full tank. Det gjør som regel jeg før jeg skal kjøre langt, fyller helt opp selv om jeg bare har brukt kvart tank fra før Ellers så fyller jeg tanken alltid helt opp på E34en, selv om det er en gammel bil. Da kjører jeg på den tanken i 3 uker før jeg fyller helt opp igjen, skjønner meg ikke på dem som hele tiden bare fyller skvetter nå og da...
Robkill Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Synes det er så kjedelig å fylle at det holder med de to fulle tankene i måneden.
e30_joakim Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 3 uker på full tank på e34 ??????? da kjører man ikke mye
awt Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Her kan det gå både fire og fem uker på 5-serien. 1-serien vet jeg faktisk ikke om jeg har fullt på i år.
e30_joakim Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 da kjører dere lite , bruker mellom 1 - 2 uker på full tank med diesel
wicky124 Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 1tank varer ca 1200km for meg på E klassen...
noekult Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Jeg fyller ofte for 100-200 kr hvis det er få dager til søndag og jeg ikke skal bruke bilen frem til da. Poenget er å klare meg til søndagskvelden også fylle på full tank om prisen er god. Jeg fyller ikke full tank til 15 kr litern midt i uka på landet når den koster 12.70 på søndager i Oslo by, med mindre jeg må et eller annet sted. Ekke gjerrig, men det blir noen kroner i besparelse i løpet av året. Samme gjelder for kjøremodus. Jeg setter bilen i Eco Pro i rushen, Comfort til vanlig og Sport når jeg har fri bane.
Skulebollen Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Litt gjerrig er man når man fyller på søndager e30_joakim, torbfer og Shattered reagerte på dette 3
awt Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 da kjører dere lite , bruker mellom 1 - 2 uker på full tank med diesel Godt mulig, men ser ikke helt hvor jeg skal kjøre hele tiden. Litt gjerrig er man når man fyller på søndager Er det noe galt i å være gjerrig?
axept Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Her jeg bor er det ikke forskjell på prisen uansett hvilken dag det er. Er faktisk ikke bensinstasjon(dieselstasjon? ) en gang. Så er samme pumpepris fra tanken fylles til den er tom. Så når ny tank fylles så endres prisen etter markedet. Så fyller når det trengs, går ofte lenge mellom hver gang og sjelden full tank Gjerrig? Langt i fra!
noekult Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Litt gjerrig er man når man fyller på søndager Gjerrig etter min mening er man om man spør kompiser for bensinpenger, ikke når man tenker økonomisk besparelse. Men hver sin lyst ja, har en kompis som skal fylle på 98 Vpower på S3en uansett økonomisk situasjon
pautomagi Skrevet Februar 20, 2015 Skrevet Februar 20, 2015 Jeg fyller ofte søndag hvis jeg er ute å kjører. Da får bilen full tank med 98. Ellers så fyller jeg på mandags morgen på vei til jobb. Går mellom kvart og en halv tank i uken fram og tilbake til jobb. Er lov å være litt gjerrig Men trenger jeg bensin så fyller jeg full tank med en gang. Veldig lite topping av bensin med mindre jeg skal på lengre tur
Anbefalte innlegg