Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Varene mine ble sendt fra Koed på onsdag og har allerede ankommet postkontoret her. Det er imponerende. Ser ikke for det det hadde gått raskere fra f.eks. GS Bildeler.

Mine varer ble sendt i går og ser ut til å ankomme postkontoret i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor mye i mine øyne, begynner å bli passe lei av å lese om MB.

Så til dere MB diggere, dere kan jo heller diskutere merket på rett forum. Er vel ikke for mye å be om egentlig!

 

Jeg synes at MB er interessant så lenge man forsøker å relatere de ulike modellene til tilsvarende BMW modeller (det samme med bl.a Audi naturligvis iom. at de er direkte konkurrenter), men når det bare dreier seg om MB blir det ganske meningsløst her inne. Jeg har intet imot Wicky's MB tråd, men han bør primært holde MB'ene sine der inne. Den eneste årsaken til at denne tråden er i dette forumet er at det nesten ikke er trafikk i MB foraene og/eller at han ikke får oppmerksomhet nok der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at MB er interessant så lenge man forsøker å relatere de ulike modellene til tilsvarende BMW modeller (det samme med bl.a Audi naturligvis iom. at de er direkte konkurrenter), men når det bare dreier seg om MB blir det ganske meningsløst her inne. Jeg har intet imot Wicky's MB tråd, men han bør primært holde MB'ene sine der inne. Den eneste årsaken til at denne tråden er i dette forumet er at det nesten ikke er trafikk i MB foraene og/eller at han ikke får oppmerksomhet nok der.

 

Har ikke noe i mot at man diskuterer merker/modeller opp mot hverandre. Det synes jeg det er helt naturlig at vi gjør her inne. Men når det er ensporet bare et annet merke det går i så er det ikke greit. Vi er primært et BMW forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra Wicky. Det er i det hele tatt ganske mye prat om andre bilmerker her inne (f.eks Tesla), men forskjellen er at det ikke handler om å gjøre reklame for egne biler. Det er helt naturlig i et forum som dette å drøfte andre bilmerker så lenge poenget er å sammenligne/relatere disse til BMW's modeller/teknikk/visjoner/historie etc. I denne konteksten er til og med Model S interessant iom. at mange faktisk vurderer den modellen opp mot f.eks 5-serien... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok...og skrev vel i tråden min også at jeg ikke skal oppdatere så mye der...er tross alt bimmers....

 

Men la ut bildene fordi det er flere som er interessert i c126.... og at en w211 er en bedre bil prismessig enn en tilsvarende E60 med tanke på hva man får for penga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt at du jevnlig skal oppdatere din MB tråd. Det du imidlertid burde gjøre er å sette dine MB modeller inn i en sammenheng som er mer passende/interessant i dette forumet. C126 er f.eks ikke helt uinteressant vis a vis E24/E31. Prøv å bygge ut en historie rundt MB modellene dine eller i det minste ta noen bra bilder som forteller en historie om MB modellene. På den måten legetimerer du din tråd i dette forumet på en bedre måte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært noen dager i LA og Las Vegas nå, og det er overaskene mye av eldre BMW som ruller rundt, stort sett godt brukte biler med stor slitasje og et preg av at det er billigbiler for de litt mindre heldigere beboerene :P likevel et artig syn for en nordmann med tanken om at klassikere er noe som brukes og dulles med pga. interesse og ikke økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en del knuste drømmer her ja! Man ser mye rart, og mange med dårlige levevilkår. De fleste tynne jentene bærer preg av å være underernærte og ikke i god form. Og menn er generelt rasshøl mot kjærestene sine! "verdens beste land" virker ganske så trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...