wicky124 Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Morsomt at Mercedesprat er forbudt men kjoleprat er ålreit....
noekult Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Million ganger mer Mercedes-Benz prat enn kjoleprat totalt. Pluss at det er viralprat som vil være borte innen kort tid, Mercedes-Benz prat har gått igjen i evigheter... Fredrik 90 reagerte på dette 1
Nytern Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Nå befinner vi oss altså i tråden "Offtopic" under kategorien "Alt annet / Offtopic". Her burde det gå greit å prate om det meste.. Jeg var ikke veldig interessert i hverken CW eller kjoleprat, men jeg leste det nå læll. Ble muligens litt klokere og. Jeg er veldig glad for at folk har lagt kranglinga litt på hylla, om noe hørte dette enda mindre hjemme på forumet enn både kjoler og stjernebiler. En burde kanskje feie for egen dør før en i et anfall av misunnelse? klager på andre. Uten å dra dette for langt så er jeg rimelig sikker på at folk hadde latt Wicky prate Mercedes til månen spytta ostepop så lenge bilene ikke var spesielt attråverdige. Endret Mars 1, 2015 av Nytern axept, FredrikE24, tambur4 og 3 andre reagerte på dette 6
Fredrik Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Det går begge veier. Wicky liker jo heller ikke at vi snakker for mye om Porsche og spesielt 911 her inne. Dette var også det første argumentet Wicky brukte da bl.a jeg kommenterte at det ble litt vel mye reklame for egne MB'er i denne tråden (og jeg har ellers intet imot MB)...
Shattered Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 http://m.db.no/2015/02/28/nyheter/putin/utenriks/russland/vladimir_putin/37980945/?www=1 Oida
Diiesel Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Er batteriet plassert framme eller bak på E39 touring?
smotti Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Jobber du som elektriker?Nope dugnad i seilebåten. Men har hatt litt elektro på gk mekaniske hehe
sandersander Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Er batteriet plassert framme eller bak på E39 touring? Bak på passasjersiden Diiesel reagerte på dette 1
Xavi0n Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Veldig praktisk plassering siden bakluka er elektrisk, så når bilen er tom for strøm må du krype inn baksetet inn i bagasjerommet for å åpne bakluka
janerik171187 Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Veldig praktisk plassering siden bakluka er elektrisk, så når bilen er tom for strøm må du krype inn baksetet inn i bagasjerommet for å åpne bakluka eller sette på laderen i motorrrommet å åpne bagasjeluken som vanlig Haukefer reagerte på dette 1
Xavi0n Skrevet Mars 1, 2015 Skrevet Mars 1, 2015 Da jeg hadde min første e39 med et sinnsykt dårlig batteri visste jeg ikke at det var poler i motorrommet
Anbefalte innlegg