Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer alltid et siste skikkelige snøfall og mars er ganske uforutsigbare når det kommer til snøvær :P

Vi har i alle år alltid pleid å dra på den årlige båtmessa i Lillestrøm i Mars, har alltid stusset på at mens det er full vår her hjemme så har det ofte vært vinter og masse snø der. Utrolig store forskjeller i klima bare 3,5 timers kjøretur unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd å chippe 136hk bmw 520& (e39) noe merkbar forskjell og hvor kjøpte dere chip

Jeg sendte inn ECU til fekzen ( på forumet, eller www.fekzen.se ) når jeg hadde E39 520d. Kun positive ting, satt opp effekten etter mine ønsker. Hele bilen føltes mye mer moderne etterpå, mer kraft på bunn, mindre forbruk og markant bedre register. 

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En remap er ganske annerledes enn powerbox, en powerbox er ren manipulasjon av signaler - det funker, men det er ikke optimalt.

 

Hør med fekzen, var grei pris og topp service. Eneste negative er at du er uten bil i snaue 14 dager siden du må fysisk skru ut ECU.

Alternativt hvis du bor på Østlandet er en tur til ESS i Aremark/Halden. De gutta kan sakene sine og kan gjøre det på timen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er klar over det, derfor jeg holder meg unna powerboxer, litt usikker på om det er så lurt å putte mer kraft i min bil da jeg synes turboen synger godt allerede og har lite lyst å skifte den med det første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har i alle år alltid pleid å dra på den årlige båtmessa i Lillestrøm i Mars, har alltid stusset på at mens det er full vår her hjemme så har det ofte vært vinter og masse snø der. Utrolig store forskjeller i klima bare 3,5 timers kjøretur unna ;)

Helt riktig. Er ikke akkurat mye snø her nå, men på hytta som er 2.5-3 timer fra Lillestrøm så er det nærmere 1.5 meter snø og det er meldt mer. Så forskjellen er voldsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...