Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det skal vel litt til at søle forårsaker en ulykke i trafikken. Med så mange bygder det finnes i dette landet med jorder tilsluttet offentlig vei, så har jeg vondt for å tro at dette er et problem. Da ville det i det minste vært dekket av agurknyheter midtsommers.

 

Bonden har gjerne ikke en enkelt jordflekk heller, men gjerne fler spredt over et større område, og skulle man brukt vaskeredskaper for å hindre dette så måtte man ha hatt utplassert dette på hvert sted, ikke minst brukt tid.. Ikke helt praktisk vel?

 

Jeg skal hvertfall fint klare meg med litt søle fra traktorer, både på fire og to hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men man kan ikke ha vaskeutstyr på hver eneste avkjørsel som leder til en vei. Dessverre så pakker det seg en del jord i traktordekk når de brukes på vått eller pløyd jorde, og med litt vekt på traktoren så pakkes det godt. Må ofte få en del fart på hjulene før det faktisk slipper, og da sier det seg selv at det skjer først når traktoren akselererer på veien.

Selv bruker jeg alltid å ta en rask akselerasjon på en eventuell tørr del av jordet før jeg kjører inn på veien, men det er ikke alltid det hjelper heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha ny familiebil nå. Har hatt to Tiguaner siden 2012, og vært veldig fornøyd! Nå står det mellom Tiguan, Q5 eller X3. Noen innspill? Hadde vært kjekt å prøve X3. Har hatt sharaner og tiguaner de siste 15 årene nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha ny familiebil nå. Har hatt to Tiguaner siden 2012, og vært veldig fornøyd! Nå står det mellom Tiguan, Q5 eller X3. Noen innspill? Hadde vært kjekt å prøve X3. Har hatt sharaner og tiguaner de siste 15 årene nå så.

Gjelder det X3 E83 (2004-2011) så gå for Q5, gjelder det X3 F25 (2011-) så gå definnetivt for X3 :) Utrolig mye bedre bil enn forgjengeren på alle mulige måter, og stadig en sikker testvinner i diverse bilmagasiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...