Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut til at det blir dårlig med Top Gear fremover.

[...]

Det er ikke sikkert dette er noen dårlig måte å avslutte Top Gear på, det står i stil med mange av sprellene de har funnet på oppgjennom... ;-)

 

Jeg håper bare at BBC ikke erstatter Clarkson og kjører Top Gear videre uten ham, det er omtrent det verste som kan skje i mine øyne.

Endret av Dweezil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear må ha JC ellers blir det ikke det samme.

 

Denne sesongen planla de ihvertfall 10 episoder, som var på tide, og ikke kun 5-6 episoder i året + specials.

 

De burde produsere flere episoder, er mange andre bilshow som er bedre på noen områder, med Top Gear er fortsatt godt planta hos meg, så håper de skjerper seg snart.

 

Til helgens tarter 2015 Formel 1 sesongen :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kontrakten til trioen i Top Gear går ut straks. Jeg tviler på de andre blir med videre hvis Clarkson ikke får være med. Dermed skal du ikke se bort i fra at f.eks Sky ( som har vært på jakt etter Clarkson tidligere ) tar over rollen. For meg spiller det liten trille hvem som produserer dette, sålenge de kjører den samme stilen. Om det så heter Top Gear eller noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kontrakten til trioen i Top Gear går ut straks. Jeg tviler på de andre blir med videre hvis Clarkson ikke får være med. Dermed skal du ikke se bort i fra at f.eks Sky ( som har vært på jakt etter Clarkson tidligere ) tar over rollen. For meg spiller det liten trille hvem som produserer dette, sålenge de kjører den samme stilen. Om det så heter Top Gear eller noe annet. 

Tviler sterkt på at May og Hammond vil fortsette uten Clarkson. I såfall ser jeg for meg at de to også slutter, også finner trioen på noe annet, sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear kommer selvsagt tilbake, dette er en såpass stor suksess og pengemaskin og BBC er ikke idioter. Nå må dette få blåst over også kommer de tre siste episodene på lufta om en stund, de ofrer ikke denne suksessen kun fordi en produser har fått seg en på rygga. Ja det er alvorlig det Clarkson har gjort og det er helt utrolig at mannen på over 50 år ikke klarer å oppføre seg som folk, men jeg har sansen for han likevel. Det er jo ikke akkurat slik at det er noe drap, økonomisk kriminalitet eller voldtekt som har skjedd her så dette går fort over.

Og mot formodning at BBC skulle droppe Top Gear så er det garantert at SKY eller en annen stasjon kommer til å overta programet. Bare å smøre seg med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som har bedre og drive med enn og lese nyheter :P

Hva har clarkson gjort?

Det er litt uklart, har lest litt forskjellig. Han har visstnok hatt en konflikt med en av produsentene. Har lest noen steder at konflikten gjaldt cateringtjenester på settet. Det skrives også at han har slått til produsenten. Tiden vil vise hva som egentlig skjedde...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...