Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet reglene om å "selge" leasing avtalen sin? er vel ikke noe penger i mellom der vel? 

 

om leasing firmaet der bilen ble tatt ut , så lenge en person har betalt innskud , så er det vel samme om bilen står på per eller morten, så lenge det blir betalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos den nye C-klassen (sedan) ser den virkelig merkelig ut bakfra. Dette er ikke et harmonisk design og jeg håper at E-klassen blir litt mer elegant. C-klasse stasjonsvogn ser imidlertid veldig fin ut med et klassisk MB design... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet reglene om å "selge" leasing avtalen sin? er vel ikke noe penger i mellom der vel? 

 

om leasing firmaet der bilen ble tatt ut , så lenge en person har betalt innskud , så er det vel samme om bilen står på per eller morten, så lenge det blir betalt. 

Nei, eneste er etableringsgebyr når ny eier inngår ny avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du solgte den for vrakpant?

Langt ifra :) Den er overhodet ikke verdt 75 000kr i mine øyne, så jeg kan aldri tenke meg salgssummen ble 75k. Enten er det en kjøper som tror han kjøper en E24, som ikke er klar over at det er tre modeller av denne, denne er en av typ 3000 produserte 630CS laget på Karmann-fabrikk(rustbombe), etter 1982-ish ble modellen bygget på E28, bygget hos BMW med et langt mer moderne interiør. Så kom det en facelift til rundt 87 mener jeg, hvor den fikk litt andre fangere etc. Eller så har bilen blitt kostet på mye med tanke på rust, men jeg tittet innom i Juni ifjor, og da var det ikke gjort noe med den siden året før, da jeg solgte den.

 

Den er veldig fin å se på, men når man løfter på lister, ser nøye på kanaler og alle innerskjermer, så er det ikke noe de som er ute etter en "strøken" klassiker kjøper.

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...