Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde det stått bmw i stedet for mercedes i tittelen, hadde det vært like viktig å være kritisk?

Selvfølgelig. Alltid viktig å være kildekritisk. Selv om det står BMW i tittelen kan det være skrevet av en Toyota fanatiker som hater alle tyske biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter på mac nå jeg!

var så dritt lei av windows pc´er ble så forbanna fort treige! mac´en har jeg hatt nå i kanskje et halvt år fortsatt like rask <3

Kanskje du kan svare på et spørsmål. Min mor kjøpte en Macbook Pro for et år siden. Den med retina skjerm. Denne er nå blitt kjempetreig, og det tar 1-2 minutter før man kan bruke den etter man vekker den fra dvale. Noen ide? Hvordan gjør man en Macbook raskere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-52900-0-91453400-1427032747_thumb.j

 

Noen i Trondheim, nærmere bestem Buran-området bør være ganske glad jeg ikke vet hvem de er. Så grusomt forbanna kan jeg ikke huske å ha blitt før.

 

Tusen takk, j$$"a drittsekker. 

 

@Rublings: Sett inn SSD-disk. Gjorde det når jeg kjøpte min Pro for to år siden, den er fortsatt supersmooth. 

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan svare på et spørsmål. Min mor kjøpte en Macbook Pro for et år siden. Den med retina skjerm. Denne er nå blitt kjempetreig, og det tar 1-2 minutter før man kan bruke den etter man vekker den fra dvale. Noen ide? Hvordan gjør man en Macbook raskere?

Jeg hadde nok tatt en formatering av maskinen og satt den opp på nytt, kan være et eller annet software-relatert som gjør at den går i stå, en SSD er også en god måte å få en raskere PC-opplevelse på. Min Mac er fra Juni 2010 og har overhodet ingen hastighetsproblemer. Jeg er veldig fornøyd sånn sett og maskinvarekvaliteten er veldig god. Savner på mange måter Windows når det skal jobbes(kjører VMware med W7 så fort en skal programmere noe som helst), til nettsuring og enkelt-oppgaver er Mac suverent.

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan svare på et spørsmål. Min mor kjøpte en Macbook Pro for et år siden. Den med retina skjerm. Denne er nå blitt kjempetreig, og det tar 1-2 minutter før man kan bruke den etter man vekker den fra dvale. Noen ide? Hvordan gjør man en Macbook raskere?

 

 

Jeg hadde nok tatt en formatering av maskinen og satt den opp på nytt, kan være et eller annet software-relatert som gjør at den går i stå, en SSD er også en god måte å få en raskere PC-opplevelse på. Min Mac er fra Juni 2010 og har overhodet ingen hastighetsproblemer. Jeg er veldig fornøyd sånn sett og maskinvarekvaliteten er veldig god. Savner på mange måter Windows når det skal jobbes(kjører VMware med W7 så fort en skal programmere noe som helst), til nettsuring og enkelt-oppgaver er Mac suverent.

 

 

what he said! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noen i Trondheim, nærmere bestem Buran-området bør være ganske glad jeg ikke vet hvem de er. Så grusomt forbanna kan jeg ikke huske å ha blitt før.

 

Tusen takk, j$$"a drittsekker. 

 

 

Herregud så kjipt :\ 

Mye pøbler på den sida av byen dessverre.. kompis sin Chrysler ble stjålet rundt nyttår 2012/2013 rett ved kirka der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så kjipt :\ 

Mye pøbler på den sida av byen dessverre.. kompis sin Chrysler ble stjålet rundt nyttår 2012/2013 rett ved kirka der. 

Den har fått ståd i fred ganske så lenge nå, men nå var det tydeligvis slutt. De har ikke ripet opp noe, bulket noe eller prøvd å bryte seg inn. 

Virker som de bare har hoppa opp på ruta og gått videre. Takk, det er akkuratt det jeg trengte å bruke penger på nå. 

 

EDIT: Får jeg dekket dette på forsikringa uten bonustap tro? Hvis ikke begynner denne bilen og ruinere meg. 

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har fått ståd i fred ganske så lenge nå, men nå var det tydeligvis slutt. De har ikke ripet opp noe, bulket noe eller prøvd å bryte seg inn.

Virker som de bare har hoppa opp på ruta og gått videre. Takk, det er akkuratt det jeg trengte å bruke penger på nå.

EDIT: Får jeg dekket dette på forsikringa uten bonustap tro? Hvis ikke begynner denne bilen og ruinere meg.

Det der tar du på glassskade, vanligvis 2000 i egenandel og ingen bonustap.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...